مخصوص بازار چین

معرفی ب ام و X3 لانگ مدل 2025

18 مرداد 1403 12:37

خریداران چینی، به تدریج از سمت خودروهای لوکس آلمانی، به سوی جایگزین‌های چینی متمایل می‌شوند. البته هنوز هم تقاضای زیادی برای خودروهای اروپایی وجود دارد. برای مثال، نسخه لانگ‌ویل‌بیس (کشیده) ب‌ ام‌ و X3 جدید به تازگی در کشور چین عرضه شده است، خودرویی که در کارخانه چین تولید می‌شود.

این نسخه ویژه در تریم‌های 25L xDrive و 30L xDrive عرضه می‌شود، که هر دو آن‌ها در کارخانه Shenyang تولید می‌شوند. این سایت تولیدی، سرمایه‌گذاری مشترک BMW و Brilliance Automotive است.

خریدارانی که خواهان نسخه لانگ نیستند، می‌توانند مدل استاندارد M50 xDrive را خریداری کنند. این مدل در کارخانه Spartanburg واقع در ایالات متحده آمریکا تولید شده و به چین صادر می‌شود.

طراحی ب ام و X3 لانگ 2025

طراحی نسخه چینی X3 تا حد زیادی مشابه نسخه جهانی و استاندارد است، که در ماه ژوئن رونمایی شد. یعنی این خودرو خطوط بدنه و جزئیات نسبتا ساده‌ای دارد. البته بدنه آن کشیده‌تر شده و فاصله محوری آن 110 میلی‌متر افزایش یافته است. به طور کلی، نسخه ویژه چین 4865 میلی‌متر طول و 1920 میلی‌متر عرض دارد.

ب‌ ام‌ و برای نسخه 25L xDrive پکیج M اسپرت را به طور استاندارد درنظر گرفته است، که ظاهر اسپرت‌تری دارد. همه نسخه‌ها یک جلوپنجره روشن دارند و با شش رنگ بدنه از جمله گزینه Frozen، عرضه می‌شوند.

کابین و امکانات ب ام و X3 لانگ 2025

تمام ویژگی‌های جدید ب ام و X3 مدل 2025 در این نسخه نیز وجود دارد. این ویژگی‌ها شامل مواردی مانند نمایشگر بزرگ خمیده، فرمان تخت، نوار تعامل ب‌ ام‌ و روی داشبورد، صندلی‌های اسپرت Veganza با سه ترکیب رنگ دو‌رنگ، شارژر وایرلس و سقف پانوراما شیشه‌ای با نورپردازی اختیاری است.

مشخصات فنی ب ام و X3 لانگ 2025

هر دو نسخه ویژه بازار چین، به پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ مجهز شده‌اند. خروجی پیشرانه در نسخه 25L xDrive، به 190 اسب‌بخار قدرت و 310 نیوتن‌متر گشتاور می‌رسد. اما این اعداد در نسخه 30L xDrive برابر 258 اسب‌بخار قدرت و 400 نیوتن‌متر گشتاور است.

نیروی تولید شده از طریق گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به سیستم تمام چرخ محرک می‌رسد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران