شرکت سرس این روزها به واسطه همکاری با هواوی در محصولات برند آیتو شهرت دارد، اما تولید مدلهای مستقل تحت برند سرس همچنان ادامه دارد.
هرچند لندیان E5 پلاس از طرف رسانههای چین به عنوان مدل جدید معرفی میشود، اما شباهت آن با آیتو M7 اولترا قابل تشخیص است. گذشته از همه اینها باید توجه داشت که این خودرو در اصل محصولی از برند دانگ فنگ است.
طراحی لندیان E5 پلاس
طراحی سپر جلو تغییر کرده و منافذ جلوپنجره حذف شده است، درحالیکه هواکش پایین سپر و دو مسیر عودی در دو طرف سپر جلو، جریان هوا را به طرف پیشرانه هدایت میکند. در نمای عقب هم میتوان نشان Seres Hubei را تشخیص داد.
ابعاد این کراساور میانسایز در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب 4.76، 1.865، 1.71 و 2.785 متر اعلام شده است. بدنه این خودرو بر رینگهای 17، 18 یا 19 اینچی استوار میشود.
بنابر اسناد وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT)، وزن لندیان E5 پلاس به ترتیب 1840 و 1900 کیلوگرم اعلام شده است که به دو ظرفیت 5 و 7 نفره ارتباط دارد.
مشخصات فنی لندیان E5 پلاس
زوایای حمله و خروج لندیان E5 پلاس هم به ترتیب 19 و 24 درجه اعلام شده است، پس نمیتوان از این خودرو انتظار بیراههنوردی داشت.
لندیان E5 پلاس به سامانه پلاگین-هیبرید با پیشرانه 1.5 لیتری با 94 اسببخار قدرت مجهز شده است. این پیشرانه بنزینی با کد H15R از شرکت Xiaokang تامین میشود. این درحالی است که پیشرانه مدل قبلی با 15 اسببخار قدرت بیشتر از برند زیرمجموعه بیوایدی به نام Fodi تامین میشد.
سامانه هیبرید لندیان E5 پلاس یک موتور برقی 160 کیلووات (215 اسببخار) را نیز به همراه دارد، که از مدل قبلی، 40 واحد ضعیفتر است. حداکثر سرعت لندیان E5 پلاس به 180 کیلومتر برساعت میرسد.
لندیان E5 پلاس به باتری لیتیوم فلز فسفات ساخت برند Gotion مجهز شده است. از ظرفیت این باتری اطلاعی در دسترس نیست، اما بنابر اسناد رسمی، برد حرکتی این خودرو در حالتهای کاملا برقی و هیبرید به ترتیب 150 و 1300 کیلومتر خواهد بود.
جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.
مترجم : عماد رحمتیراد
منبع : carnewschina.com