• جيلي گلکسي استارشيپ

عضو جدید خاندان کهکشانی‌ها

معرفی جیلی گلکسی استارشیپ 7

25 شهریور 1403 10:47

در تاریخ 13 سپتامبر، وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) جزئیات اعلامیه مربوط به خودروی شاسی‌بلند پلاگین هیبریدی جیلی گلکسی استارشیپ را فاش کرد.

در ماه آگوست، Geely Galaxy تعداد 26,510 دستگاه خودرو فروخت که نسبت به سال گذشته 138% افزایش و نسبت به ماه قبل حدود 59% افزایش داشت. این تعداد تقریباً 15% از فروش ماهانه Geely را تشکیل می‌دهد. فروش تجمعی از ژانویه تا آگوست 124,635 دستگاه بود که نشان‌دهنده افزایش بیش از 304% نسبت به سال گذشته است.

طراحی جیلی گلکسی استارشیپ 7

در بخش خارجی، نمای جلوی خودرو دارای طراحی بسته با یک نوار نورانی یکپارچه است که چراغ‌های جلوی تیز در هر دو طرف را به هم متصل می‌کند. در قسمت عقب، چراغ ترمز با نصب بالا، سه چراغ اضافی در پایین و یک گروه چراغ عقب یکپارچه با لوگوی حروف Geely در زیر آن قرار دارد. لوگوی استارشیپ 7 نیز زیر قسمت راست گروه چراغ عقب قرار گرفته است تا هویت خودرو را نشان دهد.

جیلی گلکسی استارشیپ 7 دارای طول، عرض و ارتفاع 4740/1905/1685 میلی‌متر است، فاصله محوری آن 2755 میلی‌متر و با رینگ‌های 18 اینچی/19 اینچی عرضه می‌شود. دو گزینه برای وزن خالص اعلام شده است: 1724 کیلوگرم و 1790 کیلوگرم. زاویه ورود خودرو 18 درجه و زاویه خروج آن 20 درجه است.

قطعات خارجی اختیاری شامل تریم پنجره، باربند سقف، سانروف، دستگیره‌های در، آینه‌های جانبی، برف‌پاک‌کن شیشه عقب، رادار عقب، گلگیرهای مشکی براق، تزئینات جانبی و دوربین‌های خارجی می‌شود.

کابین و امکانات جیلی گلکسی استارشیپ 7

در ماه ژوئن، تصاویر رسمی Starship منتشر شد که شامل یک صفحه‌نمایش بزرگ ذوزنقه‌ای است که عملکردهای پنل ابزار، صفحه کنترل مرکزی و صفحه سرگرمی سرنشین جلو را در خود جای می‌دهد. همچنین دارای فرمان چندضلعی با دو پره و یک صفحه کوچک روبه‌روی راننده در جلوی کنسول مرکزی است. فضای داخلی به‌طور استاندارد پنج نفره است.

سایر امکانات قابل توجه شامل یک سیستم صوتی با 27 بلندگو، Galaxy AI Digital Elf با قابلیت‌هایی مانند تعامل صوتی و صندلی‌های هوشمند AI است.

مشخصات فنی جیلی گلکسی استارشیپ 7

نیروی این خودرو از یک سیستم پلاگین هیبریدی تأمین می‌شود، که شامل یک پیشرانه 1.5 لیتری مدل BHE15-BFN با حداکثر توان 82 کیلووات (110 اسب بخار) و یک پکیج باتری لیتیوم آهن فسفات ارائه شده توسط SVOLT یا Sunwoda Electronic است. حداکثر سرعت آن 180 کیلومتر برساعت است. جزئیات باتری و پارامترهای موتور الکتریکی در حال حاضر فاش نشده‌اند و ما برای اطلاعات بیشتر منتظر خواهیم ماند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران