• 2026 هوندا پاسپورت

نسل جدید شاسی‌بلند هوندا با پیشرانه V6

اولین اطلاعات از پاسپورت 2026

6 مهر 1403 11:10

نسخه جدید و بازطراحی شده هوندا پاسپورت و پاسپورت Trailsport، اواخر امسال عرضه می‌شوند و اکنون عکس‌های آن‌ها با پوشش استتاری منتشر شده است.

از عکس‌ها می‌توان دریافت که نسخه Trailsport طراحی زمختی دارد و حاوی قابلیت‌های آفرودی خواهد بود. هوندا نیز ادعا کرده که این نسخه جدید، آماده‌ترین و توانمندترین SUV هوندا برای آفرود است.

هنوز داده‌های زیادی درباره این مدل جدید منتشر نشده، اما هوندا به چند نکته درباره آن اشاره کرده است. طبق گفته‌های هوندا، این خودرو دارای پیشرانه V6 قدرتمند با حجم 3.5 لیتر است، که احتمالا از نسل قبلی پاسپورت به این مدل منتقل شده. البته امیدواریم توان خروجی آن بیش‌تر شده باشد.

پیشرانه 3.5 لیتری فعلی موجود در هوندا پاسپورت، 280 اسب‌بخارقدرت و 355 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. احتمالا تفاوت نسخه تریل‌اسپرت، گیربکس آن است. در تیزر کوتاهی گفته شده که این نسخه از گیربکس 10 سرعته اتوماتیک بهره‌مند شده است.

نسل جدید هوندا پاسپورت، دارای نسل دوم سیستم چهارچرخ محرک I-VTM4 Torque-Vectoring است. طبق تیزر جدید هوندا، نسخه تریل‌اسپرت آزمایش‌های سختی را در سراسر آمریکا پشت سر گذاشته است.

پاسپورت تریل اسپرت نمای جلویی مکعبی دارد که یادآور برانکو اسپرت است. تیزر قبلی نیز علامت بزرگ PASSPORT را روی جلوپنجره نشان می‌داد.

هوندا مدل پاسپورت و پاسپورت تریل اسپرت را اواخر سال جاری و در پاییز معرفی خواهد کرد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

قیمت خودرو
دیدگاه کاربران