• فورد برانکو با پکيج Free Wheeling

یادآوردی خاطرات دهه 1970

معرفی فورد برانکو با پکیج Free Wheeling

20 مهر 1403 21:15

این خط‌های رنگی را اولین بار در سال 2023 روی یک فورد برانکو اسپرت دیده بودیم. اکنون این طرح روی برانکو با پکیج جدید Free Wheeling می‌آید. این طراحی ظاهری، به برانکوها، F-Series و حتی Econoline های اواخر دهه 1970 اشاره دارد.

این پکیج شامل جلوپنجره نقره‌ای، رینگ فولادی 17 اینچی مشکی و تزئینات کابین مطابق با نوارهای رنگی بدنه است. می‌توان این پکیج را با نسخه ساسکواچ نیز دریافت کرد، که رینگ‌های آلومینیومی مشکی با تریم قرمز دارد. سقف مشکی متحرک در نسخه  پارچه‌ای و فلزی اختیاری وجود دارد.

استیو گیلمور، مهندس ارشد شخصی‌سازی خودروهای فورد، در این باره توضیح داد برانکو از همان اول نماد سرگرمی و توانایی بوده است. ظاهر این پکیج جدید نیز از غروب آفتاب الهام گرفته و این ویژگی‌ها را بیش‌تر نمایان می‌کند. ظاهر این خودرو مطابق با گرافیک‌های امروزی و ترند طراحی شده و حتی این گرافیک و رنگ‌ها در کابین خودرو نیز مشاهده می‌شود.

پکیج فری ویلینگ، فقط در مدل پایه Big Bend ارائه می‌شود. اگر فورد تمامی رنگ‌های بدنه را ارائه دهد، مشتریان حتی می‌توانند برانکو آبی رنگ را با این نوارهای تزئینی سفارش دهند. اما احتمالا اکثر خریداران همین رنگ‌های تیره و یا سفید را انتخاب خواهند کرد. البته با رنگ سبز Eruption نیز کنتراست و ظاهر خوبی ساخته می‌شود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

قیمت خودرو
دیدگاه کاربران