• معرفي دوکاتي پانيگاله V2 و استريت فايتر V2 مدل 2025
  • معرفي دوکاتي پانيگاله V2 و استريت فايتر V2 مدل 2025
  • معرفي دوکاتي پانيگاله V2 و استريت فايتر V2 مدل 2025
  • معرفي دوکاتي پانيگاله V2 و استريت فايتر V2 مدل 2025
  • معرفي دوکاتي پانيگاله V2 و استريت فايتر V2 مدل 2025
  • معرفي دوکاتي پانيگاله V2 و استريت فايتر V2 مدل 2025
  • معرفي دوکاتي پانيگاله V2 و استريت فايتر V2 مدل 2025
  • معرفي دوکاتي پانيگاله V2 و استريت فايتر V2 مدل 2025
  • معرفي دوکاتي پانيگاله V2 و استريت فايتر V2 مدل 2025
  • معرفي دوکاتي پانيگاله V2 و استريت فايتر V2 مدل 2025
  • معرفي دوکاتي پانيگاله V2 و استريت فايتر V2 مدل 2025

شیاطین قرمزپوش

معرفی دوکاتی پانیگاله V2 و استریت فایتر V2 مدل 2025

24 آبان 1403 11:36

شرکت دوکاتی از پانیگاله V2 و استریت فایتر V2 مدل 2025 رونمایی کرده است.

دوکاتی پانیگاله V2 در دو نسخه V2 و V2S از اواخر ژانویه 2025 و فقط با رنگ قرمز Ducati وارد بازار می‌شود، در حالی که استریت فایتر نیز در دو نسخه V2 و V2S با کمی فاصله یعنی از مارس 2025 عرضه خواهد شد.

مشخصات فنی دوکاتی پانیگاله V2 و استریت فایتر V2

بیایید اول به سراغ پیشرانه این دو موتورسیکلت جالب برویم، نیروگاه جدید به حجم 890 سی‌سی که با زاویه 90 درجه در فریم مونوکوک نصب شده و به فناوری IVT یا زمان بندی متغیر سوپاپ‌ها مجهز شده است. این پیشرانه می‌تواند 120 اسب‌بخار قدرت و 93.3 نیوتن متر گشتاور را به ترتیب در دورشمار 10.750 و 8.250 دور بر دقیقه تولید می‌کند.

معرفی دوکاتی پانیگاله V2 و استریت فایتر V2 مدل 2025

طول دسته موتور استریت فایتر V2، 30 میلی‌متر از پانیگاله V2 بلندتر شده و میل فرمان Sachs هم به صورت استاندارد نصب شده است.

سیستم تعلیق هر دو مدل به دوشاخ NIX-30 و کمک‌فنر تکی قابل تنظیم از برند Ohlins مجهز شده، درحالی‌که به منظور کاهش وزن، باتری لیتیوم-یون هم نصب شده است.

نیروی لازم برای توقف دوکاتی پانیگاله V2 و استریت فایتر V2 مدل 2025 از دو دیسک 320 میلی‌متری و کالیپرهای یک‌تکه M50 ساخت برمبو، تامین می‌گردد.

سایر امکانات دوکاتی پانیگاله V2 و استریت V2

هر دو محصول جدید دوکاتی یعنی پانیگاله V2 و استریت فایتر V2 مدل 2025 به قابلیت ABS در پیچ‌ها با جلوگیری از لغزش جانبی، کنترل کشش، کنترل چرخ، ترمز پیشرانه و نسل دوم کوئیک شیفت دوکاتی مجهز شده‌اند. این موارد از پانیگاله V4 به این مدل‌ها منتقل شده است. در تیپ V2S از این دو مدل، دو سامانه پاور لانچ و پیت لیمیتر نیز وجود دارد.

راکب این دو مدل دوکاتی می‌تواند یکی از چهار حالت رانندگی ریس، اسپرت، خیابانی و مسیر خیس را انتخاب کند. اطلاعات موردنیاز از طریق نمایشگر 5 اینچ TFT LCD با یکی از سه تم Road, Road Pro یا Track (مسابقه‌ای) به اطلاع راکب می‌رسد.

یکی دیگر از تفاوت‌های دو تیپ استاندارد و S دوکاتی پانیگاله V2 و استریت فایتر V2 مدل 2025 به طراحی صندلی ارتباط دارد چرا که در مدل استاندارد، صندلی برای دو نفر ظرفیت دارد، اما این قابلیت در تیپ S به صورت سفارشی ارائه می‌شود. سامانه چند رسانه‌ای Ducati نیز یک ویژگی سفارشی خواهد بود.

جدیدترین اخبار موتورسیکلت را در باما بخوانید.

قیمت خودرو
دیدگاه کاربران