پیکاپی برای لذت از موج‌سواری و ماهی‌گیری

رونمایی از کانسپت جدید سری «سبک زندگی» نیسان

20 تیر 1397 06:33

ظاهراً نیسان علاقه زیادی به طراحی و ساخت کانسپت‌های ویژه سبک زندگی‌های مختلف دارد. این بار، موضوع طراحی کانسپت جدید نیسان زندگی کنار ساحل بوده است. ازاین‌رو، نیسان یک پیکاپ تایتان را انتخاب و با اعمال تغییراتی روی آن، مواردی مانند تخته موج‌سواری، دوش حمام و قلاب ماهیگیری برای شما به ارمغان آورده است. این کانسپت، تایتان Surfcamp نام دارد.

نیسان سرف کمپ تمام آن چه که برای یک آخر هفته دوست‌داشتنی در ساحل نیاز دارید را در یک پکیج به ارمغان آورده است.فرد ده پرز (Fred DePerez)، از مدیران ارشد نیسان آمریکای شمالی دراین‌باره می‌گوید: «با تایتان سرف کمپ، دل به دریا و ساحل زدن بسیار آسان‌تر از همیشه است. من امیدوارم این مدل کانسپت بتواند نیسان تایتان را به لیست خودروهای موردعلاقه موج‌سوارها، ماهی گیرها و دوست داران ساحل و دریا اضافه کند.»

نیسان می‌خواهد علاقه‌مندان تفریحات آبی و ساحلی ببینند که چقدر می‌توان یک پیکاپ تایتان را برای حضور در ساحل و کنار دریا سفارشی‌سازی کرد. این کانسپت مبتنی بر مدل تایتان XD دیزل Midnight Edition Crew Cab ساخته شده است. پکیج سیستم تعلیق Icon که ارتفاع آن را بیشتر می‌کند و یکی از آپگریدهای فابریک کارخانه محسوب می‌شود، در کنار تایرهای آفرود بزرگ Nitto جزئی از آپگریدهای مکانیکی آن هستند. با این تغییرات، رانندگی با نیسان تایتان در سواحل شنی بسیار لذت‌بخش‌تر از قبل خواهد بود.

به‌غیراز این دو مورد، باقی تغییرات همگی یا ظاهری هستند یا شامل اضافه شدن تجهیزات و تزئینات می‌شوند. به‌عنوان‌مثال، شما می‌توانید قلاب‌های ماهیگیری خود را می‌توانید روی سپر جلوی خودرو که از سری Fab Four Vengence نیسان است قرار بدهید. تایتان سرف کمپ همچنین به یک باربند بسیار بزرگ با امکاناتی کم‌نظیر مجهز شده است. روی آن، به‌راحتی می‌تواند تخته موج‌سواری و قلاب‌های ماهی گیری خود را جابجا کنید، از سویی دیگر، این باربند به یک سایه بان تاشو و یک دوش حمام خورشیدی هم مجهز است. از آن به‌عنوان پایه‌ای برای نصب چادر مسافرتی هم می‌توان استفاده کرد. این باربند با یک نردبان قابل‌دسترس است.

در قسمت بار، با کمک سیستم Utili-track Bed Channel فضای بار بسیار خوب و مرتبی برای نگهداری تمام آن چه که در ساحل ممکن است نیاز داشته باشید خواهید داشت. به کمک یک یخچال مسافرتی Yeti مواد غذایی و نوشیدنی‌ها را تا چند روز می‌توانید خنک نگه‌دارید. بالای سقف خودرو وجود چند چراغ مخصوص آفرود، رانندگی به هنگام شب را برای شما آسان‌تر می‌کند. از آن جایی که سرنشین‌های این خودرو احتمالاً خیس هستند یا روی بدن آن‌ها شن وجود خواهد داشت، صندلی‌ها روکشی از جنس لباس‌های غواصی داشته و شاهد استفاده از کفی‌های لاستیکی در این خودرو هستیم. از دیگر تغییرات ظاهری خودرو می‌توان به یک طراحی گرافیکی خاص روی بدنه اشاره کرد.

مانند دیگر کانسپت های این‌چنینی قبلی نیسان، امکان سفارش آن به‌صورت یک پکیج کامل و آماده وجود ندارد. البته نیسان در بیانیه مطبوعاتی این خودرو اشاره کرده که افراد علاقه‌مند به راحتی می‌توانند با خرید قطعات مورد نیاز در بازار، نیسان تایتان پیکاپ خود را مانند کانسپت سرف کمپ تغییر دهند.

دیدگاه کاربران