رونمایی هیوندای از تریم Go! SE به مناسبت جام جهانی روسیه 2018

جام جهانی به سبک هیوندای

15 بهمن 1396 10:00

از آن جا که هیوندای یکی از اسپانسرهای جام جهانی 2018 روسیه است، تریم جدید Go! SE هیوندای قرار است به همین مناسبت برای 4 مدل مختلف این کمپانی در بریتانیا رونمایی شود.

هاچ‌بک‌های محبوب هیوندای و کراس‌اور توسان با این تریم عرضه خواهند شد.جدا از مجموعه گسترده‌ای از تجهیزات و امکانات که به صورت استاندارد در این تریم عرضه شده‌، مدل‌های Go! SE از طراحی ویژه روکش صندلی و نشان‌هایی روی بدنه برخوردارند و در رنگ‌های مختلف وارد بازار خواهند شد.

ارزان‌ترین مدل Go! SE خودرو i10 است که قیمتش از 11 هزار و 285 پوند آغاز می‌شود و به پیشرانه 1 لیتری 63 اسب‌بخاری بنزینی، رینگ‌های آلیاژی 14 اینچ، آینهبغل‌ مشکی براق، شیشه ایمنی، صفحه نمایش 7 اینچی با سیستم راهبری و پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو، فرمان و دستهدنده چرمی، سقف مشکی و روکش صندلی Go! SE مجهز است. هیوندای i10 Go! SE در چهار رنگ مختلف عرضه خواهد شد: آبی، خاکستری، مشکی و سفید.

در دسته هاچ‌بک‌های کوچک شهری، هیوندای i20 قرار است از این تریم بهره بگیرد. قیمت پایه این خودرو 14 هزار و 335 پوند تعیین شده است. در این مدل، هیوندای مواردی مانند پیشرانه 1.2 لیتری 82 اسب‌بخاری، رینگ‌های 15 اینچی، آینهبغل‌ مشکی براق، شیشه ایمنی، چراغ‌های جلو پروجکشن و چراغ‌های روشنایی روز LED ارائه کرده است.

داخل کابین، مواردی مانند صفحهنمایش لمسی 7 اینچ، پوشش مشکی سقف، روکش صندلی Go! SE و یک جابازویی در کنسول مرکزی قابل مشاهده است. از دیگر موارد مهم این خودرو می‌توان به چراغ‌های جلو اتومات، سنسور باران و آینهوسط تارشونده خودکار اشاره کرد. رنگ‌های بدنه موجود برای این خودرو دقیقاً مشابه با هیوندای i10 Go! SE است.

کسانی که به فضای بیشتری احتیاج دارند، می‌توانند مدل i30 Go! SE را خریداری کنند. نیروی این خودرو از پیشرانه 1 لیتری T-GDi با حدوداً 117 اسب بخار نیرو تأمین می‌شود و در دو سبک بدنه هاچبک و استیشن به ترتیب با قیمت‌های پایه 20 هزار و 100 و 20 هزار و 600 پوند ارائه شده است. هیوندای i10 Go! SE مبتنی بر مدل i30 SE Nav طراحی شده و در آن مواردی مانند رینگ‌های آلیاژی 17 اینچی، سپر جلو مشابه i30 فستبک، آینهبغل‌ مشکی براق، شیشه ایمنی، سقف مشکی، روکش Go! SE و سیستم تهویه مطبوع دو منطقه‌ای به صورت استاندارد وجود دارند. در این مدل نیز همان 4 رنگ دو مدل قبلی ارائه شده‌اند، البته رنگ خاکستری i30 با دو مدل قبلی کمی متفاوت است.

در نهایت نوبت به توسان Go! SE می‌رسیم که قیمت پایه‌ای معادل 24 هزار و 300 پوند برای آن تعیین شده است. مشابه i30، این خودرو هم برپایه تریم SE Nav طراحی و ساخته شده است. از موارد اضافهشده به خودرو می‌توانیم به رینگ‌های آلیاژی جدید 19 اینچ، آینهبغل‌ مشکی براق، شیشه ایمنی، پوشش سقف مشکی، روکش Go! SE، تزئینات تیره نقره‌ای داخل کابین، سنسور باران و آینهوسط تیرهشونده خودکار اشاره کنیم. برای توسان Go! SE چهار گزینه مختلف برای پیشرانه ارائه شده است و با همان 4 رنگ بدنه i30 قرار است وارد بازار شود.

دیدگاه کاربران