با برچسب قیمت 2.9 میلیون دلار

خانه‌ای رویایی با پیست کارتینگ اختصاصی

17 مرداد 1397 15:00

خودروهای کارتینگ از زمان معرفی اولیه خود در سال 1956 در جنوب کالیفرنیا تاکنون موفق شده‌اند طرفداران زیادی به سوی خود جلب کنند و به نظر می‌رسد این روند همچنان ادامه داشته باشد. البته وقتی با دقت بیشتری به این خودروهای کوچک با پیشرانه‌های غران که در پیست‌های کوچک می‌تازند نگاه کنید، دلیل دوست داشتنی بودن آن‌ها برای علاقمندان اتومبیل‌رانی را بیشتر درک خواهید کرد.

هرچند هرکس توان پرداخت رقمی برابر با 2.9 میلیون دلار را ندارد اما این خانه امکانات سرگرمی متعددی را به صورت یک جا در داخل خود فراهم آورده است.اهمیت خودروهای کارتینگ وقتی بیشتر آشکار می‌شود که بدانید رانندگان حرفه‌ای و نامی مسابقات اتومبیل‌رانی همچون مایکل شوماخر، لوئیس همیلتون یا آیرتون سنای فقید کار خود را با همین خودروهای کوچک و چابک آغاز کردند. تنها موردی که برای علاقمندان آماتور این رشته می‌تواند کمی ناراحت‌کننده باشد، این است که مجبور هستند برای هربار رانندگی با این خودروها، که معمولاً زمانی بیشتر از 5 دقیقه نیست بلیط تهیه کرده و مدتی را در صف معطل بمانند.

اما اکنون به نظر می‌رسد که راه حل این مشکل نیز پیدا شده چراکه خانه‌ای برای فروش عرضه شده که هرچند قیمتی برابر با 2,950,000 دلار دارد، اما با خرید آن لااقل از کار طاقت‌فرسای تهیه بلیط و انتظار در صف کارتینگ معاف خواهید شد چراکه این خانه به یک پیست اختصاصی کارتینگ مجهز است!

این خانه جالب و منحصربه‌فرد در ایرلند واقع شده و با این‌که جزئیات دقیقی از پیست موجود در آن منتشر نشده، اما از تصاویر انتشار یافته می‌توان حدس زد که با یک پیست کامل و حرفه‌ای مواجه هستیم. این مجموعه کارتینگ به یک اتاق کنترل پیست نیز مجهز است که امکانات کاملی از جمله یک آشپزخانه اختصاصی دارد. همچنین محلی برای نگهداری و تعمیرات احتمالی خودروهای کارتینگ نیز پیش‌بینی شده است.

از دیگر امکانات رفاهی این خانه می‌توان به استخر داخلی، سونا، سینمای اختصاصی، محل فرود هلیکوپتر، زمین بازی کودکان و پارکینگی با ظرفیت 3 ماشین اشاره کرد. به بیانی ساده‌تر این خانه هرگونه امکاناتی که برای سرگرم کردن کودکان و بزرگسالان نیاز باشد را به صورت یک جا در داخل خود فراهم آورده است.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران