اثر تیونر Mil-Spec Automotive

رونمایی از هامر 239 هزار دلاری

22 مرداد 1397 15:00

برند هامر از سال 2010 به فعالیت خود پایان داده است. ازاین‌رو، اگر به دنبال یک مدل جاده‌ای هاموی باشید، باید به بازار خودروهای دست‌دوم بسنده کنید. ولی وقتی می‌توانید یک نسخه نظامی این آفرودر نمادین را خریداری کنید، چرا به فکر مدل دست‌دوم باشید؟ این خودرو که یک نسخه سفارشی از هامر H1 است را شرکت Mil-Spec Automotive طراحی کرده و با قیمتی بسیار گران، همین الان می‌توانید آن را بخرید.

پیشرانه جدید نصب شده روی این خودرو 500 اسب‌بخار قدرت و 1355 نیوتن‌متر گشتاور دارد.شرکت به‌طور کامل در این پروژه خودرو را بازسازی کرده است. Mil-Spec Automotive عرض خودرو را 205 میلی‌متر افزایش داده، بدنه را با یک رنگ خاکستری ویژه رنگ‌آمیزی کرده و نهایتاً، پیشرانه‌ای 6.6 لیتری توربودیزل هشت سیلندر خورجینی زیر کاپوت نصب کرده است. پیشرانه جدید 500 اسب‌بخار قدرت و 1355 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

کابین خودرو هم به‌صورت کامل بازسازی شده است. شاهد استفاده از روکش چرمی ضد آب و دست‌دوز برای صندلی‌های جلو و عقب و همچنین بخش‌هایی از کنسول مرکزی هستیم. یک داشبورد کاملاً سفارشی‌سازی شده و سیستم صوتی ویژه ازجمله مواردی هستند که داخل کابین خودرو بسیار به چشم می‌زنند. تمام مراحل طراحی و ساخت این خودرو به‌صورت دست‌ساز در کارگاه این شرکت در ایالت کانزاس آماده می‌شود و به درخواست مشتری، در چند مدل قابل سفارش است.

از آن جمله می‌توان به پیکاپ چهاردر، استیشن چهار در، شاسی‌بلند چهار در و پیکاپ دو در اشاره کرد. گران‌ترین آن‌ها شاسی‌بلند چهار در است که به قیمت پایه، 29 هزار دلار اضافه می‌کند. قیمت پایه Mil-Spec M1 تقریباً 200 هزار دلار است. البته مدل M1 Launch Edition که در تصویر می‌بینید بسیار گران‌تر از این حرف‌هاست.

مدل شماره 003 این خودرو که اولین مدلی هم هست که قرار است فروخته شود M1 Launch Edition نام داشته و به تریم بدنه پیکاپ چهار در 14 هزار دلاری، پکیج بدنه و تایر 5500 دلاری و یک اسنورکل آلومینیومی 700 دلاری مجهز است. شرکت قیمت M1 Launch Edition را 239 هزار دلار اعلام کرده است.

دیدگاه کاربران