لذت مسافرت؛ هم با خودرو و هم با موتورسیکلت

ون جذاب سیتروئن برای موتوربازها

6 شهریور 1397 15:00

سیتروئن بعد از معرفی ون Type H WildCamp که هم طرحی کلاسیک داشت و هم کانسپت بود، حالا از دومین ون خود برای سال 2018 رونمایی کرده است. فرانسوی‌ها نام این محصول جدیدشان را Jumper Biker Solution گذاشته‌اند. از ظاهر و حتی نام خودرو می‌توان فهمید که نسخه ارتقا یافته‌ای از ون سیتروئن جامپر است که در برخی بازارها با نام سیتروئن ریلای (Relay) نیز شناخته می‌شود.

این خودرو، برای چهار سرنشین به همراه دو موتورسیکلت، جای کافی دارد.درون جامپر بایکر هر چیز ضروری که فکرش را می‌کنید، وجود دارد. چهار نفر نیز می‌توانند در آن استراحت کنند، غذا بخورند و از ماجراجویی با موتورسیکلت‌هایشان در دل طبیعت، لذت ببرند. از آن‌جایی که این خودرو، یک کمپر ون واقعی است، برای آن سقف پاپ‌آپ هم تعبیه‌شده؛ یعنی می‌توان با نردبان به بالای سقف بروید و از محفظه کوچکی که برای استراحت‌تان تعبیه‌شده نیز استفاده کنید. یک آشپزخانه به همراه یخچال کوچک، تجهیزات شست‌وشو، میز ناهارخوری، سایه‌بان، صندلی‌های جلو با قابلیت چرخش 360 درجه‌ای و تجهیزات الکترونیکی (شارژر، مبدل برق، کابل و غیره)، از دیگر ویژگی این خودروست.

سیتروئن می‌گوید که جامپر بایکر را به کمک شرکت آلمانی Flexebu ساخته است که در زمینه ساخت و تجهیز ون‌های مسافرتی، تخصص دارد. یکی از جالب‌ترین قسمت‌های این ون، داشتن دو وینچ الکتریکی است که از آن‌ها برای حمل آسان‌تر موتورسیکلت به درون خودرو استفاده می‌شود. همچنین حسگرهای پارک و دوربین عقب، کمکی حرکت در سربالایی (HAC)، کمکی حرکت در سرازیری (HDC) و کنترل پایداری از جمله تجهیزات استانداردی است که روی جامپر بایکر قرار دارد.

سیتروئن برای این خودرو از همان پیشرانه قدیمی L3H2 خود بهره گرفته که استاندارد یورو 6 داشته و از نوع دیزلی است و 157 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. قیمت پایه‌ای این خودرو 45.6 هزار یورو یا معادل تقریبی 51 هزار دلار است.

دیدگاه کاربران
ژوبین 1397/6/7
میشه گفت لذت سفر را میشه با این وسیله تجربه کرد چه داخل و چه خارج از کشور ۱ ماه کامل...
پاسخ
0
0
0