مشتریان آمریکایی از کدام برندها رضایت بیشتری دارند؟

ولوو؛ رتبه اول رضایت مشتریان

11 شهریور 1397 06:00

ولوو توانست بیشترین امتیاز را از آن خود کند و به برند محبوب لوکس‌سواران آمریکایی تبدیل شود.

ولوو امسال توانست به امتیاز 85 از 100 در شاخص رضایت مشتری برسد و به همراه لکسوس در رتبه اول بایستد.به گزارش «فوربس» بر اساس جدیدترین گزارش شاخص رضایت مشتریان در آمریکا (ACSI)، برند ولوو در کنار برند لکسوس بیشترین امتیاز رضایت مشتریان را کسب کردند. ولوو که سال گذشته 82 امتیاز (از 100 امتیاز) کسب کرده بود امسال توانست به امتیاز 85 برسد و به همراه لکسوس در رتبه اول بایستد. این دو برند در میان خودروهای لوکس بیشترین امتیاز را کسب کردند.

پس از ولوو و لکسوس برند لوکس فورد یعنی لینکلن در رتبه دوم ایستاد. آئودی، ب‌ام‌و، کادیلاک و مرسدس بنز همگی با 82 امتیاز در رتبه سوم قرار گرفتند تا آکورا با 81 امتیاز در رتبه چهارم بایستد.

سوبارو در میان تولیدکنندگان بزرگ رتبه اول را کسب کرد. امتیاز این برند 84 است که نسبت به سال گذشته یک امتیاز کاهش یافته بود. هوندا و تویوتا با امتیاز 83 هر دو در جایگاه دوم ایستادند و فولکس‌واگن بعد از آن‌ها قرار گرفت. برند فولکس‌واگن در میان همه برندها یکی از بیشترین رشدها را شاهد بود و با کسب 4 امتیاز بیشتر نسبت به پارسال موفق به کسب 82 امتیاز شد.

این گزارش بر اساس مصاحبه با 4 هزار و 649 مصرف‌کننده از تاریخ 11 آگوست 2017 تا 31 جولای 2018 تنظیم شده است.

مترجم : مسلم تقوی

منبع : forbes.com

دیدگاه کاربران