لکسوس LS اقیانوس‌ها

انتشار تصاویر قایق لکسوس LY 650

18 شهریور 1397 07:00

اوایل سال جاری بود که لکسوس اعلام کرد قصد دارد یک قایق لوکس بسازد و اکنون، این شرکت ژاپنی تصاویر رندر قایق LY 650 را منتشر کرده است.

این قایق فوق لوکس با ابعاد 20 در 5.7 متری خود سه طبقه مختلف دارد و به پیشرانه‌های ولوو مجهز خواهد شد.این قایق لوکس که قرار است به یکی از گران‌قیمت‌ترین مدل‌های تاریخ لکسوس تبدیل شود تقریباً دو سال بعد از رونمایی کانسپت Sport Yacht شرکت وارد بازار خواهد شد.

لکسوس هنوز اطلاعات زیادی در مورد آن منتشر نکرده، ولی ابعاد این قایق برابر با 19.96 متر طول و 5.72 متر عرض است. LY 650 توسط گروه Marquis-Larson ساخته خواهد شد که تجربه بسیار زیادی در زمینه ساخت قایق‌های خاص و لوکس دارند و در طراحی و ساخت کانسپت Sport Yacht هم به لکسوس کمک کرده بودند.

برخلاف مدل کانسپت، قایق LY 650 بسیار بزرگ است و سه طبقه مختلف دارد. لکسوس هنوز تصاویر رندر طبقه پایین را منتشر نکرده، ولی گفته که LY 650 سه اتاق خواب بزرگ با ظرفیت هرکدام شش نفر خواهد داشت. این قایق لوکس همچنین سه سرویس بهداشتی مختلف دارد.

طبقه اصلی فوق‌العاده لوکس بوده و در تصاویر می‌توانیم مبلمان چرمی، کف بسیار زیبا و شیک و تلویزیون تاشو آن را ببینیم. در این تصاویر همچنین یک آشپزخانه و کابینی مدرن با دو صندلی کاپیتان دیده می‌شوند.

در بیرون، روی عرشه اصلی شاهد استفاده از کف‌پوش چوبی و نصب سه محل ویژه برای نشستن مسافران در بخش جلویی قایق هستیم. در عقب، یک جای دیگر برای نشستن و پله‌هایی برای رفتن به عرشه بالایی وجود دارد. کابین دوم قایق در این بخش قرار گرفته است.

LY 650 با دو پیشرانه ساخت ولوو IPS 1200 و IPS 1350 وارد بازار خواهد شد. جالب است بدانید مخزن سوخت این قایق گنجایش 3785 لیتر گازوئیل را دارد.

لکسوس هنوز اطلاعاتی در مورد زمان رونمایی از این قایق منتشر نکرده است. البته قبلاً این شرکت گفته بود که فروش قایق لوکس LY 650 در آمریکا از نیمه دوم 2019 قرار است شروع شود.

دیدگاه کاربران