آفرود با طعم راحتی، آسایش و لاکچری

رونمایی از نسخه ویژه رم 1500 مدل 2019

2 مهر 1397 12:00

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات خودروهای آفرود معمولاً این است که داخل کابین، سرنشین‌ها خیلی راحت نیستند. رم می‌خواهد این مشکل را با رونمایی از نسخه ویژه‌ای به نام Rebel 12 حل کند، نسخه‌ای که در کنار حفظ قدرت و توانایی‌های آفرود بالای این تراک، امکانات و تجهیزات بسیار زیادی به کابین رم 1500 مدل 2019 اضافه می‌کند.

هدف اصلی رم از طراحی و ساخت این نسخه ویژه، ارائه امکان تجربه آفرود درنهایت آرامش، آسایش و لاکچری بوده است و این تلاش رم را می‌توان در جای‌جای کابین لمس و حس کرد.بزرگ‌ترین تغییر داخل کابین اضافه شدن یک سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش 12 اینچی است که در مقایسه با صفحه‌نمایش 8 اینچی نسخه معمولی ریبل بسیار بزرگ‌تر شده است. این مورد در کنار سیستم صوتی هارمان کاردون با 19 بلندگو، یک آمپلی‌فایر 900 وات، ساب‌ووفر 10 اینچی و سیستم خنثی‌کننده سروصدا، تجربه سواری داخل کابین این خودرو را بسیار بهتر کرده‌اند.

ریبل 12 همچنین به روکش چرم در بسیاری از بخش‌ها و صندلی‌های جلوی گرم شونده مجهز شده است. روکش‌های فلزی بلندگوها با رنگ قرمز خاص خود جلوه زیبایی به کابین بخشیده‌اند.

نسخه ویژه ریبل 12 روی تمامی اتاق‌ها، رنگ‌ها و ترکیب‌های پیشرانه رم 1500 مدل 2019 ارائه شده است. این تراک به‌صورت استاندارد به پیشرانه هیبریدی ملایم 3.6 لیتری 6 سیلندر خورجینی با 305 اسب‌بخار قدرت و 365 نیوتن‌متر گشتاور مجهز است. خریداران می‌تواند آپشن پیشرانه 5.7 لیتری هشت سیلندر خورجینی با 395 اسب‌بخار قدرت و 555 نیوتن‌متر گشتاور یا یک نسخه هیبریدی ملایم که همین میزان خروجی را با مصرف سوخت کم‌تر ارائه می‌کند انتخاب کنند. تمام این پیشرانه‌ها همراه با یک جعبه‌دنده هشت سرعته اتوماتیک ارائه می‌شوند.

برای افزایش توانایی‌های آفرود خودرو، ریبل به‌صورت استاندارد از سیستم دو دیفرانسیل با دیفرانسیل عقب مجهز به قفل الکترونیکی برخوردار است. این پیکاپ روی تایرهای 33 اینچی رانگلر DuraTrac سوار شده است. سینی‌های محافظ زیر خودرو در قسمت‌های مختلف نصب شده و از بخش‌های مهم آن در برابر برخورد با هر چیزی محافظت می‌کنند. خودرو به‌صورت استاندارد به کمک‌فنرهای Bilstein مجهز شده، البته شرکت آپشن یک سیستم تعلیق بادی با ارتفاع قابل تنظیم را هم برای آن ارائه کرده است.

قیمت این نسخه ویژه از 46990 دلار شروع می‌شود که در مقایسه با 44695 دلار مدل استاندارد ریبل، کاملاً ارزشش را دارد. فروش ریبل 12 از سه‌ماهه چهارم سال جاری میلادی قرار است شروع شود.

دیدگاه کاربران