مرسدس-آام‌گ G63 قوی‌تر می‌شود

رونمایی از برابوس 700 وایداستار

4 مهر 1397 20:00

برابوس قبلاً آپشن‌های تیونینگ مختلفی برای نسل جدید جی کلاس داشت و اکنون، این تیونر آلمانی تمرکز خود را روی مدل قدرتمند G63 گذاشته است. در نمایشگاه قایق موناکو، این شرکت می‌خواهد از مدل جدید برابوس 700 وایداستار رونمایی کند که علاوه‌بر افزایش قابل‌توجه قدرت پیشرانه، تغییراتی ظاهری هم دارد.

علاوه بر افزایش قدرت پیشرانه به 691 اسب بخار، برابوس تغییراتی ظاهری نیز روی این خودرو اعمال کرده است.پیشرانه 4 لیتری توربو دوقلوی مرسدس-آام‌گ در میان مدل‌های مختلف شرکت بارها استفاده شده و برابوس، برای مدل 700 وایداستار این بار تیونینگی متفاوت ارائه کرده است. در حالت استاندارد، این پیشرانه 577 اسب‌بخار قدرت و 850 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. با تغییراتی که برابوس روی آن ایجاد کرده، خروجی‌ها به 691 اسب‌بخار قدرت و 950 نیوتن‌متر گشتاور افزایش پیدا کرده‌اند. با این تیونینگ ویژه، 700 وایداستار صفرتاصد را در 4.3 ثانیه پر می‌کند. برای مدل استاندارد این عدد معادل 4.4 ثانیه است. حداکثر سرعت این شاسی‌بلند قدرتمند 240 کیلومتربرساعت ذکر شده است.

برابوس با سفارشی‌سازی اگزوز این خودرو صدای آن را هم بسیار زیباتر کرده است. جالب است بدانید این سیستم اگزوز جدید یک حالت بی‌صدا به نام Coming Home هم دارد. خریداران امکان انتخاب رنگ لوله‌های اگزوز از بین نقره‌ای یا مشکی کرومی را خواهند داشت.

روی بدنه، وایداستار به گلگیرهایی جدید مجهز شده که تقریباً 10 سانتی‌متر عرض این شاسی‌بلند را افزایش می‌دهند. این گلگیرها و همچنین رکاب‌ها به چراغ‌های LED مجهز شده‌اند و با باز شدن در خودرو، لوگوی برابوس روی زمین نقش می‌بندد. در بخش جلو و همچنین قسمت‌هایی از سپر عقب شاهد طراحی‌های توری مشکی‌رنگی هستیم. روی سقف و در بخش عقب، شرکت یک اسپویلر با سه دریچه نصب کرده که حالت تهاجمی فوق‌العاده‌ای به خودرو بخشیده است. در بخش جلویی سقف هم یک لایت بار نصب شده که برای ماجراجویی‌های آفرود شبانه قطعاً به آن نیاز خواهید داشت.

برابوس همچنین دو جفت رینگ 23 اینچ پلاتینیوم ادیشن روی این خودرو نصب کرده است. این رینگ‌ها پره‌هایی Y شکل داشته و تیتانیومی هستند.

داخل کابین، شاهد استفاده از ترکیب روکش چرم آلکانتارا و تزئینات چوبی و فیبر کربنی هستیم. برابوس همچنین شیفترهایی آلومینیومی کنار فرمان خودرو نصب کرده که برای تعویض دنده می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

دیدگاه کاربران