لباس و کفش جدید برای درگستر 800RR

درگستر ایتالیایی با تایرهای پیرلی

7 مهر 1397 14:00

ام‌وی آگوستا، از قدیمی‌ترین برندهای موتورسازی ایتالیا، دست به دست شرکت تایرسازی پیرلی داده و نسخه تولید محدودی از Brutal Dragster 800RR را آماده عرضه کرده است.

این موتورسیکلت تنها در رنگ فریم، باک، رینگ و لاستیک‌هایش با مدل‌های استاندارد درگستر 800RR متفاوت است.آگوستا نام این موتورسیکلت را تغییر نداده و فقط به انتهای اسمش، پسوند Pirelli اضافه کرده است.

این موتورسیکلت در دو رنگ‌بندی مختلف عرضه شده؛ یکی مشکی و زرد و دیگری نیز سفید و آبی است. در هر دو مدل، تنها رنگ رینگ، فریم و باک تغییر کرده. رینگ‌های مدل سفید و آبی نیز از نوع دو رنگ است درحالی‌که مدل مشکی و زرد، رینگ‌های تک‌رنگ دارد. رنگ اگزوز، آخرین تغییر ظاهری در این ایتالیایی است؛ پیرلی برای این مدل از رنگ مشکی مات (پایه سرامیکی) استفاده کرده تا ابهت بیشتری به آن ببخشد. 

اگر به پد باک و همچنین به زین درگستر پیرلی دقت کنید، علامت «صاعقه» می‌بینید که امضای اختصاصی پیرلی و برای آن‌دسته از موتورسیکلت‌هایی است که از تایرهای مدل دیابلو این شرکت استفاده می‌کنند. حال که صحبت از تایر شد، به اصلی‌ترین تغییر می‌رسیم؛ ام‌وی آگوستا در این مدل از تایرهای Diablo Supercorsa SP ساخت پیرلی بهره گرفته است. 

در قسمت فنی، هیچ تغییری رخ نداده و درگستر پیرلی همه‌چیزش شبیه درگستر 800RR است؛ یعنی پیشرانه 3 سیلندر مایع‌خنکش با حجم 798 سی‌سی می‌تواند 140 اسب‌بخار به همراه 87 نیوتن‌متر را در اختیار موتورسوار قرار دهد. زمان عرضه و قیمت این محصول، هنوز اعلام نشده است.

دیدگاه کاربران