مشکی‌تر از همیشه

رونمایی از نسخه ویژه جدید تویوتا 4Runner

8 مهر 1397 09:30

مرکز نمایشگاه ایالتی تگزاس این روزها به یک نمایشگاه خودروی کوچک تبدیل شده و خودروسازان مختلف از این فرصت برای معرفی نسخه‌های ویژه جدید خود استفاده کرده‌اند. جدیدترین آن‌ها تویوتاست که از مدل ویژه 4Runner Nightshade و پکیج‌های SX برای تاکوما و توندرا رونمایی کرده است.

علاوه بر این نسخه ویژه جدید، تویوتا دو پکیج ویژه برای مدل‌های تاکوما و توندرا ارائه کرده استنسخه ویژه 4Runner Nightshade مبتنی بر مدل Limited این خودرو ساخته شده و مدلی بسیار خاص محسوب می‌شود. تغییرات ظاهری آن بسیار حداقلی بوده و از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به جلوپنجره کرومی مشکی، اگزوز کرومی مشکی و رینگ‌های 20 اینچی تیره اشاره کرد. تزئینات مشکی‌رنگ را همچنین می‌توان روی آینه‌ها، دستگیره درها و اطراف پنجره‌ها مشاهده کرد.

همین سبک طراحی تیره داخل کابین نیز ادامه پیدا کرده و شاهد تزئینات تیره‌ای روی فرمان، کنسول مرکزی و پنل درها هستیم. داخل کابین تغییرات به این موارد محدود نمی‌شوند و شاهد صندلی‌های جلو lمجهز به گرم‌کن و تهویه با روکش چرمی، مون‌روف برقی و یک سیستم صوتی JBL هستیم.

نسخه ویژه 4Runner Nightshade هم‌اکنون در نمایندگی‌های آمریکا با قیمت 1740 بیشتر از قیمت پایه 43225 دلاری خودرو موجود است. این نسخه ویژه روی مدل‌های دیفرانسیل عقب و دو دیفرانسیل ارائه شده و تمامی مدل‌های آن به پیشرانه 4 لیتری شش سیلندر با 270 اسب‌بخار قدرت و 376 نیوتن‌متر گشتاور مجهز هستند.

2019 Tacoma SR

در ادامه، شاهد ارائه پکیج SX برای تاکوما SR مدل 2019 هستیم. این پکیج با قیمت 560 دلار مجموعه‌ای از قطعات و تزئینات مشکی از جمله جلوپنجره، دستگیره درها و قاب آینه‌ها به خودرو اضافه می‌کند. پکیج مذکور همچنین شامل چراغ‌های جلوی دودی، نشان‌های مشکی روی بدنه و رینگ‌های 16 اینچ مشکی مات است.

2019 Tundra SR5 Double Cab

پکیج SX همچنین برای مدل توندرا SR5 Double Cab هم به شکلی متفاوت ارائه شده و شامل قطعات مشکی‌رنگ متفاوتی می‌شود. این پکیج 1630 دلاری شامل صندلی‌های جلوی راحت‌تر و رینگ‌های 18 اینچ آلیاژی مشکی است.

دیدگاه کاربران