نسخه کراس‌اور از هاچ‌بک پولو

شمارش معکوس برای رونمایی از فولکس واگن تی-کراس

13 مهر 1397 12:56

تی-کراس (T-Cross) که نسخه کراس‌اور از فولکس واگن پولو محسوب می‌شود، سال آینده به فروش خواهد رسید.

تی-کراس از همان پلتفرم پولو بهره می‌برد و ابعاد آن کمی از پولو بزرگ‌تر است.فولکس‌واگن مشغول آماده‌سازی یک کراس اور دیگر برای رونمایی در 25 اکتبر (سه هفته دیگر) است: فولکس‌واگن تی-کراس. این خودرو در میان محصولات فولکس‌واگن، یکی از مدل‌هایی است که بیشترین امکان شخصی‌سازی را به مشتریان می‌دهد. تی-کراس اوایل نوامبر در نمایشگاه بین‌المللی اتومبیل سائوپائولو (São Paulo) در برزیل در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت، اما حدوداً 2 هفته پیش از آن یعنی در 25 اکتبر، فولکس‌واگن این کراس‌اور جدید را به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد.

تی-کراس از همان پلتفرم پولو بهره می‌برد و ابعاد آن کمی از پولو بزرگ‌تر است. برای مقایسه باید بدانید طول نسل آخر فولکس‌واگن پولو برابر با 4053 میلی‌متر است، در حالی که طول تی-کراس 147 میلی‌متر بیشتر است. به لطف ابعاد بزرگتر، سرنشینان در کابین تی-کراس نسبت به پولو کمی فضای پای بیشتری در اختیار خواهند داشت.

بسته به بازار، تی-کراس با پیشرانه‌های مختلفی عرضه خواهد شد. احتمالاً این خودرو در بازار اروپا با پیشرانه‌های بنزینی 1.0 و 1.5 لیتری 3 سیلندر توربو و یک پیشرانه دیزلی 1.6 لیتری توربو با سیستم تزریق مستقیم سوخت به فروش خواهد رسید. انتظار می‌رود در برزیل پیشرانه 1.4 لیتری توربو مجهز به سیستم تزریق مستقیم به عنوان گزینه اصلی عرضه شود، در حالی که برای برخی بازارهای آمریکای لاتین، تی-کراس با قلب 1.6 لیتری تنفس طبیعی هم به فروش خواهد رسید. در تمامی مدل‌های تی-کراس، قدرت فقط به محور جلو انتقال داده می‌شود.

کارشناسان خودرو در برزیل، تجربه رانندگی با نسخه آزمایشی از تی-کراس را داشته‌اند و تجربه رانندگی با آن را بسیار شبیه به فولکس‌واگن پولو توصیف می کنند، با این تفاوت که محل قرارگیری راننده کمی بالاتر از پولو است. تمام ویژگی‌های جالب پولو که شامل پشت آمپرِ کاملاً دیجیتالی می‌شود، در این کراس‌اور جدید هم وجود دارد.

زمانی که فروش تی-کراس در هفته‌های آغازین سال 2019 شروع شود، مشتریان می‌توانند 12 رنگ مختلف را برای این خودرو سفارش دهند (که برخی از آن‌ها ترکیبی از دو رنگ متفاوت است).

دیدگاه کاربران