هاچ‌بک برقی رنو با طراحی کاملاً جدید

انتشار تصاویر جاسوسی از نسل جدید رنو زوئی

20 مهر 1397 10:35

رنو Zoe به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین خودروهای برقی قاره سبز شناخته می‌شود. اکنون خبر می‌رسد که فرانسوی‌ها برای نسخه 2020 این خودرو تمهیدات گسترده‌ای را در نظر گرفته‌اند. تست‌های میدانی زوئی از همین الان هم شروع شده است.

گفته می‌شود زوئی جدید با چهره‌ای جسورتر راهی بازار می‌شود.ویرایش جدید زیر پوشش سنگین استتاری آزمون‌های جاده‌ای خود را پشت سر می‌گذارد. با وجود این کارشناسان حرفه‌ای توانسته‌اند برخی از ویژگی‌های بصری آن را حدس بزنند. گفته می‌شود زوئی جدید با چهره‌ای جسورتر راهی بازار می‌شود. چراکه حالت جلوپنجره ویرایش جدید برجسته‌تر از قبل است. زوایای سقف و بدنه با فرمی دوست‌داشتنی به انتهای خودرو می‌رسد. از ابعاد شیشه‌های جلو و عقب می‌توان فهمید که میدان دید راننده در این رنو بیشتر از نسخه قبلی‌اش است. تنها یک تصویر از داخل کابین این خودرو توسط جاسوسان صنعتی منتشر شده که آن هم اطلاعات زیادی را در اختیار رسانه‌ها قرار نمی‌دهد؛ اما با این حال می‌توان تریم استیل را در اطراف اتاق مشاهده کرد.

مشخصات فنی هنوز هم تاییدنشده است. گفته می‌شود این خودرو هم‌چنان از همان پک باتری‌های 41 کیلووات ساعتی نسخه R110 استفاده می‌کند. پکیجی که باعث تقویت قدرت موتور تا 107 اسب‌بخار و گشتاور تا 225 نیوتن‌متر شده است. بنابراین باید منتظر هاچ‌بکی برقی باشیم که صفر تا صد را در 11.4 ثانیه می‌پیماید و به سرعت نهایی 135 کیلومتربرساعت می‌رسد.

براساس آمار وب سایت CarSalesbase Data سال گذشته در اروپا 30 هزار دستگاه از هاچ‌بک برقی رنو فروخته شده است که از آمار فروش انواع تسلا با 27,986 دستگاه و ب‌ام‌و i3 با 21,010 دستگاه بیشتر بوده است.

دیدگاه کاربران