S-Presso برای شب زنده‌داران

لامبورگینی اونتادور S با تیونینگ wheelsandmore

23 مهر 1397 14:52

شرکت آلمانی wheelsandmore که در تیونینگ و تغییر خودروهای اسپرت همچون مازراتی سابقه دارد، این بار به سراغ لامبورگینی اونتادور S رودستر رفته تا به واسطه نصب یک کیت بدنه، ظاهر آن را از آنچه که هست زیباتر کند.

قدرت 789 اسب‌بخاری و گشتاور 720 نیوتن‌متری، کاملاً متناسب با لقبی است که به این لامبورگینی تعلق گرفته.به نظر می‌رسد این خودرو که لقب S-Presso را دریافت کرده، می‌تواند هیجان کافی برای بیدار نگه داشتن شب زنده‌داران را تولید کند زیرا پیشرانه آن اکنون قدرتی برابر با 789 اسب‌بخار و گشتاور 720 نیوتن‌متر در اختیار راننده قرار می‌دهد. این ارقام بیانگر این است که به لطف تغییرات نرم‌افزاری اعمال شده روی پیشرانه 12 سیلندر 6.5 لیتری تنفس طبیعی اونتادور S، قدرت آن نسبت به نسخه استاندارد 59 اسببخار و گشتاور نیز 30 نیوتن‌متر بیشتر شده است.

شرکت wheelsandmore رسماً اعلام کرده که به واسطه تغییرات انجام شده، اکنون این سوپراسپرت روباز 0.2 ثانیه سریع‌تر از نمونه‌های استاندارد بوده و قادر است ظرف مدت تنها 2.8 ثانیه به سرعت صد کیلومتربرساعت دست یابد.

یکی از تجهیزاتی که شرکت تیونر در این اونتادور افزوده دریچه‌ای برای تنظیم صدای اگزوز بوده که باعث شده صدای خشن این خودرو حتی رعب‌آورتر از قبل باشد. علاوه‌براین سیستم تعلیق دچار کاهش ارتفاع شده تا در عین حفظ ویژگی‌های کاربردی خود، به بهبود فرمان‌پذیری خودرو نیز یاری برساند. از دیگر تغییرات دیگری که اعمال شده می‌توان به نصب رینگ‌های 20 اینچی در محور جلو و 21 اینچی در محور عقب اشاره کرد که با تایرهای ساخت پیرلی پوشیده شده‌اند. این رینگ‌های سوراخ‌دار 10 میلیمتر عریض‌تر از نمونه استاندارد است.

در پایان به کمک رنگ مشکی مات سعی شده تا خودرو ظاهری هماهنگ با عملکردش داشته باشد.

دیدگاه کاربران