سنت‌شکنی به سبک لیبرتی واک

لامبورگینی اونتادور با آرایش خلیجی

25 مهر 1397 12:34

از میان تمام ترکیب رنگ‌های بدنه مسابقه‌ای کلاسیک، بدون شک ترکیب معروف به Gulf Livery که از دو رنگ آبی و نارنجی تشکیل شده یکی از بهترین و همچنین محبوب‌ترین‌هاست. این ترکیب رنگ که متعلق به شرکت نفتی Gulf و تیم مسابقه‌ای آن‌ها بود، بعد از همه این سال‌ها و حتی پس از ادغام آن‌ها با شرکت شورون، هنوز هم روی خودروهای بسیاری اعمال می‌شود.

این خودرو با کیت بدنه لیبرتی واک، رینگ‌های آلیاژی ویژه، گلگیرهای پرچ شده و نهایتاً رنگ بدنه آبی و نارنجی Gluf ظاهری بسیار مسابقه‌ای پیدا کرده است.درحالی‌که شاید لامبورگینی اونتادور گزینه‌ای مناسب برای این رنگ بدنه کلاسیک به نظر نرسد، ولی با نگاهی به این تصاویر قطعاً نظر شما هم مثل ما عوض خواهد شد.

همان‌طور که احتمالاً خودتان فهمیده‌اید، این خودرو یک اونتادور استوک نیست. با کمی دقت می‌توان متوجه شد که این اونتادور خاص به کیت بدنه Liberty Walk، گلگیرهای پرچ شده و دو جفت رینگ آلیاژی Forgiato Dieci-ECL مجهز شده است.

با این تغییرات، خودرو ظاهری بسیار مسابقه‌ای‌تر در مقایسه با حالت استاندارد اونتادور دارد. به این موارد رنگ بدنه Gulf خودرو را هم اضافه ‌کنید و شما یک لامبورگینی اونتادور مسابقه‌ای بی‌نظیر خواهید داشت. البته طرح‌های گرافیکی و نوشته‌های قسمت‌های مختلف بدنه شاید به چشم خیلی‌ها زیبا بیاید، ولی کمی بدنه اونتادور را شلوغ کرده است. استفاده از عناصر طراحی مشکی در کنار رنگ‌های روشن نیز تضاد بسیار زیبایی ایجاد کرده‌اند.

چنین ترکیب رنگ بدنه و طراحی بدنه را شاید در آینده روی مثلاً یک فورد GT، یک پورشه کلاسیک یا استون‌مارتین مسابقه‌ای نیز ببینیم. به نظر ما این اونتادور خلیجی ثابت می‌کند که سنت‌شکنی، حتی روی یک ترکیب رنگ بدنه کلاسیک نیز می‌تواند نتایج مثبتی به همراه داشته باشد. «باما» موافق نیستید؟

دیدگاه کاربران