محصولی فرانسوی با قیمت 20 تا 30 هزار دلار

با میز تحریر زیبای پورشه آشنا شوید

26 مهر 1397 18:01

آیا الان در حالی که پشت میزتان نشسته‌اید این متن را مطالعه می‌کنید؟ حال نگاهی به میز نشان داده شده در تصاویر داشته باشید، موضوع خاصی نظرتان را جلب نمی‌کند؟

مسلماً قیمت این میز خاص ارزان نخواهد بود و احتمالاً قیمتی بین 20 تا 30 هزار دلار خواهد داشت.بله، درست متوجه شدید، این میز شبیه به نمای عقب پورشه 911 است و اگر به برند پورشه علاقه‌مند باشید، حتماً این میز توجه شما را هم جذب خواهد کرد. این میز توسط شرکت فرانسوی «3 GJB 17» ساخته شده است. تخصص آن‌ها، ساخت وسایل منزل و اشیای تزئینی از قطعات اتومبیل است. همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، این میز کاملاً هنرمندانه و زیبا ساخته شده است.

بیشتر قسمت‌های این میز از چوب گردو ساخته شده که ظرافت و دقت خاصی در آن به چشم می‌خورد. اگر صاحب یک پورشه 911 واقعی باشید، می‌توانید سوئیچ آن را در یکی از کشوهای همین میز قرار دهید. اما نکته جالبی که در این میز فرانسوی جلب توجه می‌کند، استفاده از پنل‌های بدنه پورشه 911 به رنگ نقره‌ای در قسمت بالای آن است. البته موضوع به همین جا ختم نمی‌شود، چرا که می‌توانید درپوش پیشرانه را باز کنید تا فضایی برای نوشتن یا قرار دادن لپ‌تاپ داشته باشید. همچنین با بستن این در پس از اتمام کار، میز ظاهر شکیل‌تری پیدا می‌کند.

مسلماً قیمت این میز خاص ارزان نخواهد بود و احتمالاً قیمتی بین 20 تا 30 هزار دلار خواهد داشت. درست است که با این مبلغ نمی‌توان یک دستگاه پورشه صفر کیلومتر خریداری کرد، اما می‌توانید به جای یک میز تحریر صاحب یک دستگاه فولکس‌واگن گلف GTI شوید. البته قاعدتاً شخصی که چنین مبلغی را برای یک میز با طرح پورشه می‌پردازد، یک گاراژ پر از انواع مدل‌های پورشه دارد و این میز را هم به دلیل علاقه فراوان به برند پورشه خریداری خواهد کرد.

مترجم : بهنام اصغریان

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران