در کنار یک نسخه ویژه جدید

رونمایی از تریم جدید هایلوکس در بریتانیا

28 مهر 1397 15:55

شرکت تویوتا پنجاهمین سالگرد رونمایی مدل هایلوکس را با ارائه یک نسخه ویژه و تریم قدرتمند جدید گرامی داشته است.

این تریم به‌عنوان بهترین نسخه هایلوکس جدید در بریتانیا بسیار مجهز بوده و در کنار نسخه‌ای ویژه در تیراژ محدود 150 دستگاهی از هم‌اکنون قابل سفارش است.تریم هایلوکس Invincible X مدل 2019 که هم‌اکنون به قیمت 31 هزار پوند در این کشور قابل سفارش است با طراحی متفاوت بخش جلویی، خود را از دیگر مدل‌های خانواده هایلوکس متمایز کرده است.

از مهم‌ترین تغییرات آن می‌توان به جلوپنجره جدید با تزئینات مشکی براق و قاب کرومی متضاد و طراحی جدید سپر اشاره کرد. در بخش عقب شاهد یک رکاب جدید و تزئینات نقره‌ای متفاوت روی سپر هستیم.

تِم مشکی رنگ بدنه، داخل کابین نیز راه یافته و طراحان تویوتا از تزئینات کرومی متضاد هم به میزان زیادی استفاده کرده‌اند. عناصر طراحی مشکی پیانویی را نیز می‌توان در بخش‌هایی خاص از کابین دید. تویوتا دکمه‌های سفید رنگ و یک صفحه‌نمایش TFT، روکش چرمی و چند مورد دیگر را نیز به کابین اضافه کرده است.

از نظر تجهیزات، هایلوکس Invincible X مدل 2019 با دیگر مدل‌های خانواده هایلوکس در یک سطح بوده و مواردی مانند سیستم اطلاعات سرگرمی، بلوتوث، دوربین دید عقب، تهویه مطبوع اتومات، روکش چرم و سیستم صوتی با 6 بلندگو را ارائه می‌کند. پکیج تویوتا Safety Sense به‌صورت استاندارد روی این خودرو ارائه شده و از مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به سیستم پیشگیری از تصادف، سیستم هشدار خروج از خط، کمکی علایم جاده و کروز کنترل اشاره کرد.

قدرت مورد نیاز این خودرو از پیشرانه 2.4 لیتری D-4D با 148 اسب‌بخار قدرت تامین می‌شود. به‌صورت استاندارد، خودرو به یک جعبه‌دنده شش سرعته اتوماتیک متصل است.

کسانی که به فکر خرید خودرویی خاص‌تر هستند می‌تواند نیم‌نگاهی به هایلوکس Invincible X لیمیتد ادیشن که قیمت پایه‌ای برابر با 32 هزار و 500 پوند دارد داشته باشند. این نسخه فقط در تیراژ 150 دستگاهی در بریتانیا به فروش خواهد رسید و به لطف دو رنگ بدنه خاص نارنجی و آبی و همچنین رینگ‌های آلیاژی 18 اینچی و کابین کاملاً مشکی خود را از دیگر مدل‌های هایلوکس متمایز می‌کند.

دیدگاه کاربران