شرکت تسلا با گذر از مرسدسبنز، به محبوبترین برند خودرویی دنیا در شبکه اجتماعی توییتر تبدیل شده است.
”بدون شک 23 میلیون دنبال کننده ایلان ماسک، در افزایش محبوبیت برند تسلا در توییتر بیتاثیر نبوده است.“البته، بسیاری از دنبالکنندههای تسلا به لطف ایلان ماسک، مدیرعامل این شرکت آمریکایی جذب این برند شدهاند. جالب است بدانید فقط دنبالکنندههای ایلان ماسک در توییتر اندکی بیشتر از 23 میلیون نفر است.
گرچه در صفحه توییتری هر دو خودروساز عدد 3.03 میلیون فالوور را میتوانید ببینید، ولی اگر عدد دقیق و نه تخمینی را در بیاورید، متوجه تفاوت بین آنها خواهید شد. برتری تسلا خیلی زیاد نیست، ولی در لحظه نگارش این مطلب تعداد دنبالکنندههای این برند آمریکایی از مرسدسبنز بیشتر است.
بیایید نگاهی دقیق به آمار و ارقام بیندازیم:
- تسلا: 3 میلیون و 30 هزار و 485 دنبال کننده در توییتر
- مرسدس بنز: 3 میلیون و 29 هزار و 779 دنبال کننده در توییتر
به نظر شما حضور برندهای خودرویی در شبکههای اجتماعی چقدر میتواند در موفقیت آنها موثر باشد؟
منبع : insideevs.com