شرکت تسلا با گذر از مرسدسبنز، به محبوبترین برند خودرویی دنیا در شبکه اجتماعی توییتر تبدیل شده است.
”بدون شک 23 میلیون دنبال کننده ایلان ماسک، در افزایش محبوبیت برند تسلا در توییتر بیتاثیر نبوده است.“البته، بسیاری از دنبالکنندههای تسلا به لطف ایلان ماسک، مدیرعامل این شرکت آمریکایی جذب این برند شدهاند. جالب است بدانید فقط دنبالکنندههای ایلان ماسک در توییتر اندکی بیشتر از 23 میلیون نفر است.
گرچه در صفحه توییتری هر دو خودروساز عدد 3.03 میلیون فالوور را میتوانید ببینید، ولی اگر عدد دقیق و نه تخمینی را در بیاورید، متوجه تفاوت بین آنها خواهید شد. برتری تسلا خیلی زیاد نیست، ولی در لحظه نگارش این مطلب تعداد دنبالکنندههای این برند آمریکایی از مرسدسبنز بیشتر است.
بیایید نگاهی دقیق به آمار و ارقام بیندازیم:
- تسلا: 3 میلیون و 30 هزار و 485 دنبال کننده در توییتر
- مرسدس بنز: 3 میلیون و 29 هزار و 779 دنبال کننده در توییتر
به نظر شما حضور برندهای خودرویی در شبکههای اجتماعی چقدر میتواند در موفقیت آنها موثر باشد؟
منبع : insideevs.com
مطالب مرتبط

10 پست خودرویی محبوب اینستاگرام در سال 2018
معرفی پستهای برندهای پرطرفدار با بیشترین لایک

مرسدس بنز، سلطان لایکها
اولین برندی که به 1 میلیارد لایک در اینستاگرام رسید

چراغ سبز ایلان ماسک به مرسدسبنز
همکاری در زمینه تولید ون الکتریکی اسپرینتر

تویوتا و بامو در صدر جستجوهای اینترنتی جهان
کدام برندها بیشتر گوگل شدهاند
مهم ترین اخبار و رویدادها

ثبت نام سایپا؛ شرایط فروش فوق العاده و پیش فروش
وارداتی سایپا آماده فروش شد

ثبت نام در سامانه یکپارچه خرید خودرو وارداتی (آذر
لیست جدید خودروها منتشر شد

ثبت نام ایران خودرو؛پیش فروش و فروش فوق العاده و ا
دهمین فروش یکپارچه خودروها از امروز


