مراسم تحویل سری اول فوتون ساوانا

گران‌ترین شاسی‌بلند مونتاژی وارد بازار شد

17 آبان 1397 11:29

پس از افتتاح خط تولید بروجرد در ماه‌های گذشته، بالاخره اولین سری از شاسی‌بلند فوتون ساوانا تحویل مشتریان شد.

عظیم خودرو با تیراژ روزانه 5 دستگاه، تولید فوتون ساوانا را شروع کرد. خودرویی که قیمت آن 324 میلیون تومان اعلام شد.شرکت عظیم‌خودرو نماینده تولید و خدمات پس از فروش خودروهای فوتون در ایران همزمان با عرضه ساوانا، قیمت آن را نیز اعلام کرد. برچسب 374 میلیون تومانی در نسخه فول آپشن برای قوی‌ترین خودروی مونتاژی بازار سبب شد تا این خودرو گران‌ترین خودروی مونتاژی بازار نیز لقب بگیرد. این در حالی است که پیش از این قیمت ساوانا 200 میلیون تومان اعلام شده بود اما اوضاع وخیم تامین قطعات، و افزایش قیمت ارز و در پی آن هزینه حمل‌ونقل قطعات سبب شد تا این چنین قیمت ساوانا افزایش پیدا کند.

حالا عظیم‌خودرو با تیراژ روزانه 5 دستگاه ساوانا امیدوار است تا در هفته های آینده تعهداتش را برای تحویل خودرو به مشتریانی که ثبت نام کرده‌اند کامل کند.

در کنار ساوانا، عظیم‌خودرو خط تولید خودروهای هن‌تنگ X5 و X7 را نیز راه خواهد انداخت. در حال حاضر خط تولید هن‌تنگ آخرین مراحل نصب خود را در بروجرود می‌گذراند و از نیمه دوم آذر ماه اولین نمونه‌های تولیدی این برند چینی از خط تولید خارج می‌شود. عظیم‌خودرو تصمیم دارد تا روزانه حداقل 40 دستگاه از محصولات هن‌تنگ را تولید و روانه بازار کند.

 

 

دیدگاه کاربران