قیمت مدل پایه 18,540 دلار

نیسان کیکس؛ رکورددار سرعت فروش

30 آبان 1397 14:02

جدیدترین کراس‌اور نیسان به اسم Kicks‌ این روزها با اقبال گسترده‌ای روبه‌رو شده است.

قیمت کیکس در نسخه پایه از 18 هزار 540 دلار شروع و به 20 هزار 870 دلار در نسخه فول آپشن ختم می‌شود.این کراس‌اور کوچک ژاپنی که به تازگی در بازار آمریکای شمالی عرضه شده، با قیمت پایه 18 هزار و 540 دلاری‌اش توانسته رکورد سریع‌ترین حجم فروش را در بازه زمانی مشخص از آن خود کند.

کیکس با سه تیپ در آمریکا به فروش می‌رسد. مدل‌هایی موسوم به S، SV و SR که از نمونه پایه تا فول‌آپشن را به نمایش گذاشته‌اند. همه تیپ‌ها به صورت FWD (محور متحرک جلو) و با یک پیشرانه 1.6 لیتری چهار سیلندر بنزینی عرضه می‌شوند. خروجی این قوای محرکه ساده تنفس طبیعی 122 اسب‌بخار با 154 نیوتن‌متر گشتاور است. نیسان می‌گوید مصرف سوخت ترکیبی کیکس در هر 100 کیلومتر تنها 7.1 لیتر است.

یکی از دلایل فروش چشم‌گیر این خودرو، رنگ‌بندی متنوع آن است. علاوه‌بر بدنه تک رنگ 5 ترکیب دو رنگی برای بدنه در نظر گرفته شد که سه تای آن‌ها با سقف مشکی هستند.

داخل کابین نیز شاهد اولین زبان بصری موسوم به «بال پروازی» هستیم. سبک مدرنی که نیسان حساب ویژه‌ای روی موفقیت آن باز کرده است. درست در میانه کنسول، نمایشگر لمسی 7 اینچی برای کنترل ناوبری و سیستم‌های سرگرمی سرنشینان وجود دارد. سیستم عامل آن حسب انتخاب مشتری می‌تواند اپل CarPlay و یا اندروید Auto‌ باشد. کیک در مدل SR خود از پکیج حرفه‌ای سیستم صوتی Bose ‌استفاده کرده است که شامل بلندگوهای 2.5 اینچی می‌شود.

قیمت کیکس در نسخه پایه از 18 هزار 540 دلار شروع و به 20 هزار 870 دلار در نسخه فول آپشن ختم می‌شود.

دیدگاه کاربران