تغییرات حداقلی در مقایسه با مدل GT R

انتشار تیزر مرسدس آام‌گ GT R Pro

30 آبان 1397 15:00

مرسدس‌بنز در نمایشگاه لس‌آنجلس امسال قصد دارد از ابرخودروی آام‌گ GT R Pro رونمایی کند. امروز آن‌ها تیزری از این خودرو در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده‌اند، خودرویی که قرار است طی چند روز آینده در هیاهوی خبری نمایشگاه لس‌آنجلس معرفی جهانی شود.

شرکت مرسدس بنز قصد دارد مراسم رونمایی این ابرخودروی جذاب را به‌صورت زنده از غرفه خود در نمایشگاه لس‌آنجلس پخش کند.البته این تصویر تیزر خیلی ما را نتوانسته سورپرایز کند. قبلاً تصاویر جاسوسی مختلفی از آام‌گ GT R در حال تست، مخصوصاً در پیست نوربورگ‌رینگ بارها منتشر شده است. با نگاهی به تصاویر مذکور، تفاوت زیادی میان آن و خودرویی که در تیزر می‌بینیم وجود ندارد، البته برخی تغییرات مخصوصاً در قسمت جلو را می‌توان در قالب بالچه‌های مختلف و دریچه‌های ورود هوا دید. در این تصویر البته فقط بخش جلویی خودرو را می‌توانیم ببینیم و معلوم نیست آیا در عقب همان ترکیب 4 سراگزوز باقی مانده است یا نه.

مهم‌تر از همه، بدون شک کاهش وزن و افزایش قدرتی هستند که انتظار می‌رود مرسدس‌بنز روی این خودرو اعمال کند. مدل استاندارد GT R تقریباً 577 اسب‌بخار قدرت از پیشرانه 4 لیتری توربو دوقلوی هشت سیلندر V شکل خود تولید می‌کند، ولی انتظار می‌رود در مدل Pro این عدد سقف 600 اسب‌بخار را رد کند. همچنین گفته می‌شود این خودرو وزن کم‌تری خواهد داشت. این کاهش وزن با کم‌تر کردن مواد اولیه مورد استفاده داخل کابین به دست آمده است. بخشی از پکیج GT R Pro همچنین شامل تیونینگ متفاوت سیستم تعلیق هم می‌شود.

شایعاتی وجود دارند که شرکت می‌خواهد یک مدل فیس‌لیفت مرسدس آام‌گ GT را به‌زودی رونمایی کند. البته این فیس‌لیفت جزئی بوده و فقط می‌توانیم انتظار تغییرات آیرودینامیک حداقلی روی بدنه و تغییر ترکیب سراگزوزها در عقب خودرو را داشته باشیم. هنوز چیزی در مورد تغییرات و به‌روزرسانی‌های فنی احتمالی این خودرو گفته نشده، ولی بالاخره پای آام‌گ در میان است و نمی‌توان با اطمینان در مورد همه‌چیز صحبت کرد.

مرسدس آام‌گ مراسم رونمایی GT R Pro جدید را از غرفه خود در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس به‌صورت زنده پخش خواهد کرد.

دیدگاه کاربران