شروع قیمت از 26 هزار و 545 دلار

اعلام جزئیات کامل و قیمت مدل‌های راوفور 2019

30 آبان 1397 18:40

نسل جدید تویوتا راوفور بالاخره از ماه آینده وارد بازار آمریکا می‌شود و شرکت مدل‌های هیبریدی آن را از ماه مارس در بازار این کشور به فروش خواهد رساند. اندکی مانده به زمان ورود به بازار، تویوتا امروز جزئیات کامل راوفور از جمله قیمت رسمی و میزان مصرف سوخت مدل‌های مختلف آن را اعلام کرده است.

مدل‌های بنزینی این خودرو از ماه آینده میلادی و مدل‌های هیبریدی، از اسفند امسال وارد بازارهای مختلف جهانی خواهند شد.نسل جدید تویوتا راوفور قیمت پایه‌ای برابر با 26545 دلار در تریم LE دارد و سیستم دو دیفرانسیل در قالب یک آپشن 1400 دلاری به فروش می‌رسد.

خانواده نسل پنجم راوفور در مدل بنزینی مجهز به پیشرانه 2.5 لیتری شامل پنج مدل LE ،XLE ،XLE Premium ،Adventure و Limited می‌شود. در مدل هیبریدی، خانواده مدل‌های راوفور از LE HV ،XLE HV ،XSE HV و Limited HV تشکیل شده است. در ادامه مطلب «باما» همراه باشید تا نگاهی دقیق‌تر به این مدل‌ها بیندازیم.

تویوتا راوفور LE

مدل پایه LE به امکانات و تجهیزات خوبی به‌صورت استاندارد مجهز شده که از آن جمله می‌توان به چراغ‌های جلو و عقب LED، باربند، شیشه دودی، پنجره‌های برقی خودکار، صفحه‌نمایش 4.2 اینچی، دو خروجی برق 12 ولتی و چند مورد دیگر اشاره کرد.

تویوتا راوفور XLE

تویوتا راوفور XLE مواردی مانند رینگ‌های آلیاژی 17 اینچ، چراغ‌های جلوی LED با قاب کرومی، چراغ مه‌شکن، آینه‌های گرم‌شونده با راهنمای LED و هشدار نقاط کور، مونروف برقی، تهویه مطبوع دو منطقه‌ای، سیستم کلید هوشمند با ورود بدون کلید، چهار پورت USB و بسیاری دیگر را به تجهیزات مدل پایه اضافه می‌کند.

تویوتا راوفور XLE Premium

در تریم XLE Premium شاهد اضافه شدن مواردی مانند رینگ‌های آلیاژی 19 اینچی، روکش چرم مصنوعی صندلی‌ها، صندلی راننده برقی قابل تنظیم در هشت جهت، در عقب برقی، فرمان و دسته‌دنده چرمی به خودرو هستیم.

تویوتا راوفور Adventure

مدل گران‌قیمت‌تر Adventure تفاوت‌هایی در بدنه خود دارد که از آن جمله می‌توان به باربند بلندتر، گلگیرهای بزرگ‌تر و طراحی خشن‌تر سپر جلو، رینگ‌های آلیاژی 19 اینچی خاص با تزئینات مشکی و تایرهای 235/55 و نهایتاً 22 سانتی ارتفاع از سطح زمین اشاره کرد. داخل کابین، صندلی‌های تهویه‌دار و گرم‌شونده جلو با روکش چرم مصنوعی ارائه شده‌اند.

تویوتا راوفور XSE HV

برای کسانی که به دنبال اسپرت‌ترین مدل هیبریدی راوفور هستند، تویوتا مدل XSE HV را با صفر تا صد 7.8 ثانیه ارائه کرده است. سیستم تعلیق آن تیونینگ ویژه‌ای با کمک‌فنرها و فنرهای سفت‌تر داشته و به مواردی مانند رینگ‌های آلیاژی 18 اینچی مشکی، تزئینات مشکی و رنگ دو رنگ بدنه به‌صورت استاندارد مجهز است. کابین زیبای XSE HV با تریم روکش چرم مصنوعی مشکی و تزئینات آبی جلوه خاصی پیدا کرده است.

تویوتا راوفور Limited

مدل لوکس Limited از مواردی مانند تزئینات نقره‌ای سپر جلو و عقب، گلگیرهای بزرگ مشکی، جلوپنجره خاکستری متالیک و رینگ‌های آلیاژی 19 اینچی بهره می‌برد. داخل کابین مواردی مانند صندلی‌های جلو گرم و سرد شونده، صندلی راننده برقی قابل تنظیم در هشت جهت، در عقب برقی، سیستم صوتی Entune، آینه وسط دیجیتال با دید عقب و بسیاری موارد دیگر در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

خانواده پیشرانه‌های راوفور 2019 شامل یک 2.5 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی با 203 اسب‌بخار قدرت و 250 نیوتن‌متر گشتاور می‌شود که فقط با یک جعبه‌دنده هشت سرعته اتوماتیک ارائه شده است. تویوتا می‌گوید راوفور با این پیشرانه صفر تا صدی 8.2 ثانیه‌ای داشته و مصرف سوخت آن به ترتیب در شهر، بزرگ‌راه و ترکیبی برابر با 8.7، 6.9 و 8.1 لیتر به ازای هر صد کیلومتر است.

راوفور هیبریدی از یک پیشرانه 2.5 لیتری 4 سیلندر و یک موتور الکتریکی 54 اسب‌بخاری استفاده می‌کند، در مجموع 219 اسب‌بخار قدرت دارد و مصرف سوخت آن به ترتیب در شهر، بزرگ‌راه و ترکیبی برابر با 5.7، 6.3 و 6 لیتر به ازای هر صد کیلومتر است.

دیدگاه کاربران