کراس‌اوری برای پر کردن فاصله میان پایلوت و CR-V

هوندا پاسپورت، پاسخی به مشکل‌پسندان

8 آذر 1397 11:28

کراس‌اور جدید ژاپنی‌ها می‌آید تا فضای خالی بین CR-V و پایلوت را پر کند. خودروی کاملاً جدیدی که می‌تواند بازار تشنه شاسی‌بلندهای جمع‌وجور را جان دوباره ببخشد.

پاسپورت خودرویی است برای لذت بردن از پیمایش‌های جاده‌ای و ماجراجویی در سفرهای خارج‌ جاده‌ای. هوندا می‌گوید فروش این خودرو از سال آینده میلادی استارت می‌خورد. درباره ماهیت این خودرو عنوان شده که از نظر ابعاد بزرگ‌تر از CR-V است ولی از سویی دیگر نسبت به پایلوت قابلیت‌های اسپرت بیشتری دارد.

زبان طراحی این خودرو به‌ویژه جلوپنجره مشکی مات آن یادآور نسخه Ridgline است. بدنه تنومند و طراحی جسورانه، پاسپورت را از دیگر تولیدات هم‌کلاس هوندا متمایز می‌کند. مخصوصاً وقتی به رینگ‌های 20 اینچی آن و بازی زیبای چراغ‌های LED و هم‌چنین سیستم اگزوز کروم‌رنگ آن نگاه می‌کنیم.

این کراس‌اور چشم‌گیر ژاپنی مجهز به یک پیشرانه 3.5 لیتری شش سیلندر Vشکل است که به صورت تنفس طبیعی می‌تواند 280 اسب‌بخار قدرت و 354 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. این خروجی توسط یک جعبه‌دنده 9 سرعته به‌صورت AWD به همه چرخ‌ها منتقل می‌شود.

داخل کابین،‌ حس جوان‌گرایی موج می‌زند. حضور یک نمایشگر هوشمند 7 اینچی در کنار سیستم تهویه مطبوع 3 حالته و هم‌چنین سیستم صوتی با 6 اسپیکر، سنگ تمام هوندا را نشان می‌‌دهد. هوندا می‌گوید پاسپورت می‌تواند تا 2268 کیلوگرم بار را به دنبال خود بکشد.

دیدگاه کاربران