فیس‌لیفت کراس‌اور ژاپنی

همه‌چیز درباره نیسان مورانو 2019

9 آذر 1397 10:31

بعد از انتشار چند تیزر، نیسان از فیس‌لیفت جدید شاسی‌بلند مورانو در نمایشگاه لس‌آنجلس پرده‌برداری کرد.

نیسان با فیس‌لیفت مورانو ظاهری باوقار و اسپرت به آن بخشیده است. همچنین به کمک تکنولوژی‌های جدید مجهزتر شده است. خودرویی که اکنون با چهره‌ای اسپرت‌تر وارد میدان شده است. این موضوع را به‌خوبی می‌توان از روی چراغ‌های LED، ورودی‌های هوای سه‌گوش و البته تریم کروم که آن را باوقارتر نشان می‌دهد، متوجه شد.

اشاره ملموس نیسان به زبان اخیر طراحی‌اش که به V-Motion‌ موسوم است در مورانوی 2019 نیز به‌خوبی دیده می‌شود. ژاپنی‌ها برای این محصول خود از رینگ‌های 18 و 20 اینچی استفاده کرده‌اند. فرم چراغ‌های جلو و عقب کاملاً دستخوش تغییر شده و رنگ‌بندی‌های جدید نیز برای بیرون و درون خودرو در نظر گرفته شده است.

نیسان بالاترین تیپ این خودرو را مورانو پلاتینیوم نام‌گذاری کرده است. داخل کابین آن با چرم نیمه آنیلین با بافت الماس‌مانند و کوک‌های دست‌دوز پوشیده شده است. از سوی دیگر در این خودرو می‌توان از تریم چوب تیره که بسیار چشم‌نواز است بهره برد.

نیسان مورانو 2019 دارای یک پیشرانه 3.5 لیتری شش سیلندر V شکل به قدرت 260 اسب‌بخار است که گشتاوری 325 نیوتن‌متری دارد. این خروجی توسط جعبه‌دنده X ترونیک به تمام چرخ‌ها منتقل می‌شود.

نیسان قصد دارد اولین محل عرضه مورانو فیس‌لیفت را بازار آمریکای شمالی در نظر بگیرد. این شرکت تا این لحظه اطلاعات قیمتی این خودرو را منتشر نکرده است.

دیدگاه کاربران