شامل نسخه تولید محدود 20 سالگی

آغاز ثبت سفارش آئودی TT فیس‌‌لیفت

14 آذر 1397 16:36

شرکت آئودی در کنار ثبت سفارش مدل فیس‌لیفت TT، امسال به مناسب بیستمین سالگرد رونمایی مدل اورجینال آن یک نسخه تولید محدود  هم عرضه کرده است. این خودروساز آلمانی فقط 999 دستگاه از نسخه 20 سالگی TT فیس‌لیفت را در دو نسخه کوپه و رودستر تولید خواهد کرد.

قیمت آئودی TT کوپه مدل 2019 و مدل تولید محدود 20 سالگی در آلمان به ترتیب از 35900 و 52 هزار یورو شروع می‌شود.در طراحی این مدل ویژه از کانسپت TTS رودستر اورجینال که در نمایشگاه خودروی توکیو 1995 رونمایی شده بود الهام گرفته شده است. مواردی مانند چرم ناپا قهوه‌ای داخل کابین، رینگ‌های آلیاژی خاکستری براق 19 اینچی، چراغ‌های عقب OLED ماتریکس و لوگوی آئودی مات تنها بخش‌هایی از موارد منحصربه‌فرد این TT تولید محدود هستند. مشتریان امکان انتخاب بین دو رنگ بدنه خاکستری Arrow و خاکستری نانو را برای TT نسخه 20 سالگی خواهند داشت.

خانواده پیشرانه‌های TT فیس‌لیفت شامل دو مدل بنزینی 2 لیتری 4 سیلندر TFSI بوده که در آخرین نسخه خود به یک فیلتر ذرات بنزین مجهز شده است. مدل پایه 40 TFSI که فقط در نسخه دیفرانسیل جلو عرضه می‌شود، 194 اسب‌بخار قدرت داشته و صفر تا صد را در 6.6 ثانیه پر می‌کند.

مدل قوی‌تری 45 TFSI با 241 اسب‌بخار قدرتی که دارد، صفر تا صد را می‌تواند طی 5.9 ثانیه پر کند و آپشن سیستم دو دیفرانسیل کواترو آئودی هم برای آن قابل سفارش است. تمام این صفر تا صدها متعلق به نسخه مجهز به جعبه‌دنده هفت سرعته دو کلاچه اس‌ترونیک است. آئودی این جعبه‌دنده را به‌روزرسانی کرده و اکنون در دنده‌های پایین‌تر ضرایب کوتاه‌تری دارد.

اگر می‌خواهید TT جدید شما ظاهر اسپرت‌تری داشته باشد، پکیج آپشن اس‌لاین را می‌توانید سفارش دهید که با اضافه کردن برخی موارد، طراحی بخش جلویی، کناره‌ها و عقب خودرو را اسپرت‌تر می‌کند. مدل‌های مجهز به پکیج اس‌لاین از صندلی‌های اسپرت هم بهره می‌برند و ارتفاع سیستم تعلیق‌شان 10 میلی‌متر کوتاه‌تر است.

آئودی همچنین سه رنگ بدنه جدید آبی Cosmos، نارنجی Pulse و آبی توربو را به TT فیس‌لیفت اضافه کرده است. البته رنگ آبی توربو فقط برای مدل‌های مجهز به پکیج اس‌لاین ارائه خواهد شد. قیمت آئودی TT کوپه مدل 2019 از 35 هزار و 900 یورو در آلمان شروع می‌شود. مدل ویژه TT بیست سالگی هم فقط با پیشرانه 45 TFSI کواترو ارائه شده و قیمت پایه‌ای برابر با 52 هزار یورو دارد. تحویل نخستین نمونه‌های فروخته شده از سه‌ماهه نخست سال 2019 قرار است شروع شود.

دیدگاه کاربران