• شرايط فروش آرتابان موتورز
  • شرايط فروش آرتابان موتورز

قطعی شدن واردات GAC هیبریدی

شرایط فروش آرتابان موتورز (1403)

10 شهریور 1403 12:43

لیست خودروهای وارداتی آرتابان موتور

شهریور 1403: با انتشار لیست قیمت گمرکی برای دو محصول وارداتی شرکت آرتابان موتورز، حالا مشخص شده که نخستین خودروهای وارداتی این شرکت، از مدل‌های هیبریدی هستند:

ردیف برند مدل قیمت گمرکی
1 جی ای سی امپو هیبرید 18,500 یورو
2 جی ای سی امکو هیبرید 19,900 یورو

*اطلاعات فوق از سوی شرکت عرضه کننده اعلام شده است.

برنامه گروه آرتابان برای ورود به حوزه تجاری

مرداد 1403: طبق اخبار موجود، گروه خودروسازی آرتابان به تازگی تصمیم دارد تا همزمان به بازار خودروهای سواری و تجاری ایران وارد شود.

آرتابان موتور در گام نخست ابتدا محصولات سواری خود را در آینده نزدیک آماده عرضه به بازار می کند و در حوزه خودروهای تجاری نیز کامیون و کامیونت این شرکت توسط شرکت آرتابان دیزل انجام خواهد شد.

آرتابان موتورز، قرار است ابتدا محصولات سواری شرکت GAC چین را در ایران عرضه کند. همچنین شرکت آرتابان موتور عرضه دو ‌محصول سواری و شاسی بلند این غول چینی را بصورت هیبرید آغاز خواهد کرد.

طبق شنیده‌ها، آرتابان موتورز به دنبال راه‌اندازی کارخانه‌هایی برای گسترش فعالیت است و این مسئله احتمالا در راستای تولید خودروهای سواری و تجاری خواهد بود. همچنین بر اساس اخبار رسیده این گروه در حوزه خودروهای تجاری فعالیتش را با کامیونت های 6 و 8 تن آغاز خواهد کرد که مزایای رقابتی بسیاری در مقایسه با نمونه های مشابه در بازار دارد.

آرتابان موتور، دومین واردکننده GAC در ایران

تیر 1403: آرتابان موتورز، شرکت جدیدی است که به حوزه خودرو وارد شده و قصد دارد با برند جی‌ای‌سی چین، در راستای تولید محصولات آن همکاری کند.

آرتابان موتورز قرار است در فاز نخست، دو مدل از خودروهای جی‌ای‌سی را در خط تولید خود قرار دهد. البته مرحله اول با عرضه وارداتی خودروها شروع خواهد شد و در ادامه عرضه به صورت تولیدی پیش خواهد رفت.

هنوز دقیقا نمی‌دانیم آرتابان قصد دارد کدام محصولات برند جی‌ای‌سی را عرضه کند؛ اما با توجه به روندهای فعلی بازار، می‌توان حدس زد که حداقل یکی از این دو محصول، یک خودروی شاسی‌بلند (SUV) خواهد بود. این پیش‌بینی با توجه به محبوبیت روزافزون خودروهای شاسی‌بلند در بازار ایران، منطقی به نظر می‌رسد.

فرآیند عرضه محصولات جی ای سی در ایران، طی دو مرحله انجام خواهد شد. در ابتدا، این خودروها به صورت وارداتی و کامل (CBU) به بازار عرضه خواهند شد. این مرحله به شرکت اجازه می‌دهد تا ضمن آشنایی مشتریان ایرانی با محصولات جی ای سی، زیرساخت‌های لازم برای تولید داخلی را نیز فراهم کند. پس از طی این دوره مقدماتی، در ماه‌های آینده، تولید این خودروها در داخل کشور آغاز خواهد شد.

قبل از آرتابان موتورز، شرکت راسا موتور خاورمیانه نیز اقدام به عرضه چند مدل پرطرفدار از محصولات GAC در بازار کشورمان نموده و حالا یک شرکت جدید به عنوان عرضه کننده محصولات این برند اعلام حضور کرده است.

دیدگاه کاربران