• شرايط فروش آرتابان موتورز

تولید خودروهای جی‌ای‌سی در ایران

شرایط فروش آرتابان موتورز (1403)

16 تیر 1403 13:37

آرتابان موتور، دومین واردکننده GAC در ایران

تیر 1403: آرتابان موتورز، شرکت جدیدی است که به حوزه خودرو وارد شده و قصد دارد با برند جی‌ای‌سی چین، در راستای تولید محصولات آن همکاری کند.

آرتابان موتورز قرار است در فاز نخست، دو مدل از خودروهای جی‌ای‌سی را در خط تولید خود قرار دهد. البته مرحله اول با عرضه وارداتی خودروها شروع خواهد شد و در ادامه عرضه به صورت تولیدی پیش خواهد رفت.

هنوز دقیقا نمی‌دانیم آرتابان قصد دارد کدام محصولات برند جی‌ای‌سی را عرضه کند؛ اما با توجه به روندهای فعلی بازار، می‌توان حدس زد که حداقل یکی از این دو محصول، یک خودروی شاسی‌بلند (SUV) خواهد بود. این پیش‌بینی با توجه به محبوبیت روزافزون خودروهای شاسی‌بلند در بازار ایران، منطقی به نظر می‌رسد.

فرآیند عرضه محصولات جی ای سی در ایران، طی دو مرحله انجام خواهد شد. در ابتدا، این خودروها به صورت وارداتی و کامل (CBU) به بازار عرضه خواهند شد. این مرحله به شرکت اجازه می‌دهد تا ضمن آشنایی مشتریان ایرانی با محصولات جی ای سی، زیرساخت‌های لازم برای تولید داخلی را نیز فراهم کند. پس از طی این دوره مقدماتی، در ماه‌های آینده، تولید این خودروها در داخل کشور آغاز خواهد شد.

قبل از آرتابان موتورز، شرکت راسا موتور خاورمیانه نیز اقدام به عرضه چند مدل پرطرفدار از محصولات GAC در بازار کشورمان نموده و حالا یک شرکت جدید به عنوان عرضه کننده محصولات این برند اعلام حضور کرده است.

دیدگاه کاربران