• شرايط فروش نگين تنديس الماس

جدیدترین واردکننده تویوتا در ایران

شرایط فروش نگین تندیس الماس (1403)

16 مهر 1403 13:09

رونمایی محصولات جدید شرکت نگین تندیس

شرکت نگین تندیس الماس، جدیدترین مدعی برای واردات محصولات تویوتا به ایران است. در همین راستا، این شرکت در تاریخ 15 مهرماه 1403، مراسمی را برگزار کرد که در آن سه محصول جدید وارداتی تویوتا معرفی شدند.

گل سرسبد محصولات وارداتی نگین تندیس الماس، محبوب‌ترین سدان تویوتا، یعنی کمری است که جدیدترین نسل آن در این مراسم حضور داشت و رونمایی شد. خبر خوب نگین تندیس این بود که کمری 2025 قرار است در سامانه یکپارچه برای عموم مردم عرضه شود.

این سدان جذاب، از پیشرانه هیبریدی بهره‌مند شده که شامل یک موتور بنزینی 2 لیتری تنفس طبیعی و یک موتور الکتریکی است. پیشرانه هیبرید کمری، با گیربکس E-CVT هماهنگ شده و خروجی تقریبی آن 200 اسب‌بخار قدرت و 280 نیوتن‌متر گشتاور است.

خودروهای بعدی که این شرکت برای واردات درنظر گرفته است، همان کرولا و کرولا کراس است که قبلا نیز عرضه شده بود. کرولا کراس وارداتی این شرکت نیز دومین کرولا کراس وارداتی محسوب می‌شود؛ زیرا قبلا توسط شرکت برساوش عرضه شده بود. کرولا کراس وارداتی نگین تندیس الماس، موتور 2 لیتری تنفس طبیعی و یک موتور برقی است.

کرولا وارداتی نگین تندیس الماس، نسخه هیبریدی است که همان موتور 1.8 لیتری تنفس طبیعی و موتور برقی را دارد.

لیست خودروهای وارداتی نگین تندیس الماس

براساس جدیدترین به‌روز رسانی انجام شده در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، شرکت نگین تندیس الماس، ثبت سفارش 3 محصول از برند تویوتا را انجام داده است:

لیست خودروهای وارداتی شرکت نگین تندیس الماس
برند مدل موتور نوع فروش
تویوتا کمری بنزینی 2.0 لیتر عادی
تویوتا کرولا هیبرید 1.8 لیتر عادی
تویوتا کرولا کراس هیبرید 2.0 لیتر عادی

*اطلاعات فوق از سامانه یکپارچه خودرو گردآوری شده است.

دیدگاه کاربران