قرمز، آبی، مشکی یا نقره‌ای؟

انتشار تصاویر کامل 488 پیستا پیلوتی فراری

22 تیر 1397 06:00

آیا 488 پیستا پیلوتی (Pista Piloti) فراری که ماه پیش رونمایی شد را به خاطر دارید؟ این خودرو در 4 رنگ قرار است فروخته شود، ولی آن موقع فقط تصاویر یکی از این 4 رنگ، که همان قرمز معروف فراری بود در اینترنت منتشر شد. خوشبختانه، فراری تصاویر سه مدل دیگر را هم منتشر کرده است.

بعد از یک ماه، شرکت فراری بالاخره تصاویر تمامی رنگ بدنه‌های 488 پیستا پیلوتی فراری را منتشر کرد.سه رنگ دیگر «نقره‌ای نوربورگ‌رینگ»، «مشکی دیتونا» و «آبی توردوفرانس» هستند که در تصاویر زیر به ترتیب می‌توانید آن‌ها را ببینید. اگر نظر ما را بخواهید بدانید، آبی توردوفرانس از همه زیباتر است. استفاده از خط روی بدنه با رنگ‌های پرچم ایتالیا در کنار بدنه آبی، زیبایی خاصی به این خودرو داده است. شماره 51 روی بدنه به خودروی شماره 51 تیم AF Corse اشاره دارد که توانست در مسابقه استقامت قهرمانی جهان FIA WEC سال 2017 با رانندگی الساندرو پیرگویدی و جیمز کالادو به مقام نخست دست پیدا کند.

از دیگر تفاوت‌های ظاهری خودرو می‌توان یک نشان ویژه که دقیقاً وسط کاپوت قرار گرفته اشاره کرد. این نشان به یاد قهرمانی مذکور خودروی شماره 51 روی کاپوت کار شده است. از سوی دیگر، ورودی هوای S شکل آن به رنگ مشکی مات بوده و درعین‌حال، اسپویلر عقب و تمامی دریچه‌های ورودی هوا فیبر کربنی هستند.

داخل کابین، صندلی‌های پیلوتی فراری همه روکش مشکی چرم آلکانترا دارند و پرچم ایتالیا را می‌توان روی پشتی‌های آن دید. ترکیب سه رنگ پرچم ایتالیا روی گوشه‌های شیفتر دنده روی فرمان و همچنین روی موکت کف خودرو هم دیده می‌شود. در قسمت پایین فرمان باز هم شماره 51 را می‌توانیم ببینیم. این خودرو همچنین به برخی نشان‌ها و پلاک‌های هویتی مجهز شده تا 488 پیستا پیلوتی فراری بیش‌ازپیش خاص شود.

به‌غیراز رنگ بدنه و شماره 51، چند مورد دیگر هم وجود دارند که به سفارش مشتری قابل‌تغییر هستند. ابتدا، رینگ‌های استاندارد گریجو کورسا را می‌توان با رینگ‌های فیبر کربنی یا مشکی مات تعویض کرد. علاوه‌براین، امکان سفارش کمربند ایمنی مشکی چهار نقطه‌ای به جای کمربندهای معمولی وجود دارد. نهایتاً، مشتری می‌تواند یک کاپوت عقب فیبر کربنی مات را هم برای خودروی خود سفارش بدهد.

خبر بد این که 488 پیستا پیلوتی فراری فقط به مشتریانی که در برنامه‌های آموزشی اتومبیل‌رانی فراری شرکت کرده باشند فروخته خواهد شد. مشخصات فنی این خودروها توسط شاخه Tailor Made فراری برای مشتریان تنظیم شده است.

دیدگاه کاربران