• فراري 812 کامپتيتزيونه تک ساخت
  • فراري 812 کامپتيتزيونه تک ساخت
  • فراري 812 کامپتيتزيونه تک ساخت
  • فراري 812 کامپتيتزيونه تک ساخت
  • فراري 812 کامپتيتزيونه تک ساخت
  • فراري 812 کامپتيتزيونه تک ساخت

نمونه‌ای خاص برای حراج

معرفی فراری 812 کامپتیتزیونه تک ساخت

3 شهریور 1402 19:07

شرکت فراری در می 2021، 812 کامپتیتزیونه را به عنوان نسخه مسابقه‌­ای از 812 سوپرفست با تغییرات ظاهری و فنی، معرفی کرد. هرچند کل تیراژ نسخه کوپه و روباز (Aperta) از این خودرو به فروش رسیده، اما خودروساز ایتالیایی یک نمونه منحصربه‌فرد از 812 کامپتیتزیونه را برای عرضه در حراجی عرضه کرده است.

متخصصان Styling Center فراری از بدنه این 812 کامپتیتزیونه خاص به عنوان صفحه‌­ای خالی برای ترسیم خطوط و اشکال مختلف هندسی استفاده کرده­‌اند. رنگ زرد Giallo Tristrato مات، در مرکز توجه طراحان قرار داشته و از آن به عنوان صحنه‌­ای برای نمایش تفکرات فلاویو مانزونی، سرپرست طراحی فراری، استفاده شده است.

فراری 812 کامپتیتزیونه تک ساخت

نکته جالب این‌که به واسطه استفاده از خطوط طراحی در بخش جانبی و سپر جلو، طرحی 3 بعدی پدیدار شده است، که احجام بدنه­ این خودروی زیبا را بهتر نمایش می‌­دهد.

هرچند با یک خودروی سفارشی و منحصربه‌فرد مواجه هستیم، اما بخش فنی آن دچار هیچ‌گونه تغییری نشده است. بنابراین با همان پیشرانه 6.5 لیتری V12 مواجه هستیم، که در دورشمار 9.250، 819 اسب­‌بخار قدرت تولید می‌­کند.

به لطف این خروجی فوق‌العاده، فراری 812 کامپتیتزیونه در لیگ نیرومندترین خودروهای جهان قرار می‌­گیرد.

فراری 812 کامپتیتزیونه تک ساخت

فراری تصمیم گرفته این نسخه خاص از 812 کامپتیتزیونه را پاییز امسال و در جریان رویداد Ferrari Gala که در نیویورک برگزار می­‌شود، به صورت حراج به فروش برساند. تمام عواید حاصل از فروش این خودرو به مصارف خیریه می‌­رسد، هرچند که از نام موسسه احتمالی و یا هدف نهایی این هزینه، اطلاعی در دسترس نیست.

گذشته از همه این‌ها، باید از همین حالا به خریدار این 812 کامپتیتزیونه خاص تبریک گفت، چراکه نه تنها مالک یکی از خاص‌­ترین محصولات صنعت خودروسازی می‌­شود، بلکه در یک امر خیر هم شریک خواهد شد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران