• مشخصات فنی gmt
  • مشخصات فنی gmt

مشخصات فنی اطلس G دنده ای سال 1403 - 1403

20 دیدگاه
سال
اولین فیس‌لیفت مهم سایپا کوییک، خودرویی با نام اطلس بود که در اواخر اسفندماه 1402 تحویل آن به مشتریان، در قالب تیپ G آغاز شد. اطلس دقیقا شش سال پس از کوییک متولد شد و علی‌رغم تغییر چراغ‌ها، سپرها و جلوپنجره‌اش که با الهام از پوزه کوسه طراحی شده، اما همچنان می‌توان کوییک درونش را از فاصله ده‌ها متری دید! با
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

پیشرانه بهبودیافته M15i نسبت به کوییک
بهبود آپشن‌ها نسبت به کوییک اس
فضای صندوق 285 لیتری
سیستم ESC و HSA بصورت استاندارد

نقاط ضعف

کیفیت ساخت
ایرادات مونتاژی متعدد
موتور 8 سوپاپ
پلتفرم قدیمی X200

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1403

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

5 دنده دستی

پیشرانه

4 سیلندر بهبودیافته (M15i)

حجم موتور

1.5 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

91 اسب‌بخار

گشتاور

137 نیوتن‌متر

مصرف ترکیبی

6.8 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

هاچبک کوچک

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول

طول

4020 میلی‌متر

عرض

1685 میلی‌متر

ارتفاع

1537 میلی‌متر

فاصله محوری

2410 میلی‌متر

حجم باک

42 لیتر

چرخ جلو

185/65R14

چرخ عقب

185/65R14

سایر ویژگی‌ها

رینگ آلومینیومی

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

ترمز عقب کاسه‌ای

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه - تنظیم دستی ارتفاع نور چراغ جلو

فرمان

نیروی کمکی

هیدرولیکی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

فرمان دی‌کات

مالتی مدیا

سیستم صوتی

4 اسپیکر

مانیتور

7 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

MirrorLink

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

نشانگر تعویض دنده (GSI)

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

2

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

دیجیتال

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته دستی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

تاشو

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

تریم دو رنگ - کفپوش سه بعدی

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی عقب - سقف رنگی - آنتن کوسه‌ای - باربند اسپرت
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
abbaskhalili1 4 روز پیش
این ماشین خوبی هست آیا؟
پاسخ
1
0
0
Hossini123 3 روز پیش
فرق چندانی با کوییک نداره ولی با هزینه بیشتری که شما میپردازید باعث میشه از امکانات رافاهی بیشتر ی استفاده کنید در کل که ماشین بدی نیست نسبت به قیمتش ولی نباید با 206 تیپ5 مقایسه اش کرد میتونید با 206 تیپ 2 مقایسه کنید
0
0
Sarl 1403/8/22
واقعا سایپا از تولید و تحویل چنین ماشینی به مردم شرم نمیکنه؟ نه ظاهر خوب و متناسب و اصولی داره و نه موتور قابل دفاعی. حیف پول زحمت کشی که بخوای بدی برای این به اصطلاح ماشین. سالهاست با تعویض چراغ و سپر یک ماشین ملت را گول میزنن و به اسم محصول جدید اینها را قالب ملت میکنن اون هم با قیمت های گزاف. قبلا پیکان حالا هم این شتر گاو پلنگ سایپایی. واقعا حق مردم ما این نیست.
پاسخ
0
0
0
شعله 1403/7/7
به نظر من این الان چون تازه به بازار اومده اینقدر قیمت بالا هست باید یه مدت صبر کرد تا قیمت متعادل بشه ولی در کل اصلا ارزش خرید نداره موتور که همون کوییک هس نمای جانبی هم که کوییکه فقط سپر جلو و عقب تغییر دادن و در سایت های مختلف قدرت ماشین رو از ۸۹ تا ۹۴ اسب بخار متغیر تعریف کردن لااقل موتورش رو ۱۶ سوپاپ میکردن تا مردم دلشون خوش باشه
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1403/7/4
سلام آقا اطلس صفر بخرم بهتره یا دنا معمولی تیپ 2
پاسخ
2
0
0
abbaskhalili1 4 روز پیش
معلومه دنا معمولی
0
0
Hossini123 1403/7/10
دنا معمولی تیپ2 ارجحیت داره به اطلس ولی باز بستگی به خودتون داره
1
0
ناشناس 1403/5/28
سلام چرا بی منطق صحبت میکنین؟ ماشین های ایرانی و چینی هیچ کدوم ارزش سوار شدن ندار اونی که پراید سواره مجبوره اونی هم که جک اس ۵ سواره بیشتر از این پولش نرسیده اونی که ۴۰۰ داده اطلس گرفته تمام آرزوش همین قده برا یه کارمند کارگر بازنشسته که درامد کم دارن مجبورا فعلا همینو که ظاهرا خوشکل تره سوار بشن تازه بابت همین کلی هم ذوق میکنن نباید شمایی که دست به دهنت میرسه مسخره شون کنی عزیز یه هاچ بک جمع و جور که مانیتور و سانروف و ...داره . سواری لاکچری آدمای کم بضاعته
پاسخ
1
1
6
mp313 1403/6/27
بحث مسخره کردن نیست . بحث اینه با این مبلغ شاید ماشین های بهتری رو بشه خرید . شما با این بودجه میتونی جک جی ۴ ، ورنا تمیز ، ریو تمیز ، ال نود ، زوتی ، x33 دنده و... بخری . ولی خب یه عده دنبال ماشین نو هستن که یه مدت خیالشون راحت باشه و بحثی نیست. ولی یکی که ماشین باز باشه و از ماشین سر در بیاره بین این و ریو حتما ریو کم کار و تمیز میخره . بنابراین نخرین یا خریدنش یه مسئله شخصی هست و در شرایط مختلف میتونه درست یا غلط باشه.وسلام
1
2