مشخصات فنی اطلس G دنده ای سال 1403 - 1403
سال
اولین فیسلیفت مهم سایپا کوییک، خودرویی با نام اطلس بود که در اواخر اسفندماه 1402 تحویل آن به مشتریان، در قالب تیپ G آغاز شد. اطلس دقیقا شش سال پس از کوییک متولد شد و علیرغم تغییر چراغها، سپرها و جلوپنجرهاش که با الهام از پوزه کوسه طراحی شده، اما همچنان میتوان کوییک درونش را از فاصله دهها متری دید!
با
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
پیشرانه بهبودیافته M15i نسبت به کوییک
بهبود آپشنها نسبت به کوییک اس
فضای صندوق 285 لیتری
سیستم ESC و HSA بصورت استاندارد
نقاط ضعف
کیفیت ساخت
ایرادات مونتاژی متعدد
موتور 8 سوپاپ
پلتفرم قدیمی X200
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1403مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
5 دنده دستیپیشرانه
4 سیلندر بهبودیافته (M15i)حجم موتور
1.5 لیترعملکرد فنی
قدرت
91 اسببخارگشتاور
137 نیوتنمترمصرف ترکیبی
6.8 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
هاچبک کوچکنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اولطول
4020 میلیمترعرض
1685 میلیمترارتفاع
1537 میلیمترفاصله محوری
2410 میلیمترحجم باک
42 لیترچرخ جلو
185/65R14چرخ عقب
185/65R14سایر ویژگیها
رینگ آلومینیومیسیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
ترمز عقب کاسهایسیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
چراغ بدرقه - تنظیم دستی ارتفاع نور چراغ جلوفرمان
نیروی کمکی
هیدرولیکیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
فرمان دیکاتمالتی مدیا
سیستم صوتی
4 اسپیکرمانیتور
7 اینچی لمسینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
MirrorLinkسایر ویژگی مالتی مدیا
نشانگر تعویض دنده (GSI)ایمنی کابین
مجموع ایربگها
2ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
دیجیتالکول باکس
صندلی راننده
6 حالته دستیصندلی سرنشین جلو
4 حالته دستیویژگی صندلی عقب
تاشوگرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرمایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
تریم دو رنگ - کفپوش سه بعدیآینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
شیشه دودی عقب - سقف رنگی - آنتن کوسهای - باربند اسپرت درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
خودروهای مشابه
abbaskhalili1 4 روز پیش
این ماشین خوبی هست آیا؟
پاسخ
1
0
0
Hossini123 3 روز پیش
فرق چندانی با کوییک نداره ولی با هزینه بیشتری که شما میپردازید باعث میشه از امکانات رافاهی بیشتر ی استفاده کنید در کل که ماشین بدی نیست نسبت به قیمتش ولی نباید با 206 تیپ5 مقایسه اش کرد میتونید با 206 تیپ 2 مقایسه کنید
0
0
Sarl 1403/8/22
واقعا سایپا از تولید و تحویل چنین ماشینی به مردم شرم نمیکنه؟ نه ظاهر خوب و متناسب و اصولی داره و نه موتور قابل دفاعی. حیف پول زحمت کشی که بخوای بدی برای این به اصطلاح ماشین. سالهاست با تعویض چراغ و سپر یک ماشین ملت را گول میزنن و به اسم محصول جدید اینها را قالب ملت میکنن اون هم با قیمت های گزاف. قبلا پیکان حالا هم این شتر گاو پلنگ سایپایی. واقعا حق مردم ما این نیست.
پاسخ
0
0
0
شعله 1403/7/7
به نظر من این الان چون تازه به بازار اومده اینقدر قیمت بالا هست باید یه مدت صبر کرد تا قیمت متعادل بشه ولی در کل اصلا ارزش خرید نداره موتور که همون کوییک هس نمای جانبی هم که کوییکه فقط سپر جلو و عقب تغییر دادن و در سایت های مختلف قدرت ماشین رو از ۸۹ تا ۹۴ اسب بخار متغیر تعریف کردن لااقل موتورش رو ۱۶ سوپاپ میکردن تا مردم دلشون خوش باشه
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1403/7/4
سلام آقا اطلس صفر بخرم بهتره یا دنا معمولی تیپ 2
پاسخ
2
0
0
abbaskhalili1 4 روز پیش
معلومه دنا معمولی
0
0
Hossini123 1403/7/10
دنا معمولی تیپ2 ارجحیت داره به اطلس ولی باز بستگی به خودتون داره
1
0
ناشناس 1403/5/28
سلام
چرا بی منطق صحبت میکنین؟
ماشین های ایرانی و چینی هیچ کدوم ارزش سوار شدن ندار
اونی که پراید سواره مجبوره
اونی هم که جک اس ۵ سواره بیشتر از این پولش نرسیده
اونی که ۴۰۰ داده اطلس گرفته تمام آرزوش همین قده
برا یه کارمند کارگر بازنشسته که درامد کم دارن مجبورا فعلا همینو که ظاهرا خوشکل تره سوار بشن
تازه بابت همین کلی هم ذوق میکنن
نباید شمایی که دست به دهنت میرسه مسخره شون کنی عزیز
یه هاچ بک جمع و جور که مانیتور و سانروف و ...داره . سواری لاکچری آدمای کم بضاعته
پاسخ
1
1
6
mp313 1403/6/27
بحث مسخره کردن نیست . بحث اینه با این مبلغ شاید ماشین های بهتری رو بشه خرید . شما با این بودجه میتونی جک جی ۴ ، ورنا تمیز ، ریو تمیز ، ال نود ، زوتی ، x33 دنده و... بخری . ولی خب یه عده دنبال ماشین نو هستن که یه مدت خیالشون راحت باشه و بحثی نیست. ولی یکی که ماشین باز باشه و از ماشین سر در بیاره بین این و ریو حتما ریو کم کار و تمیز میخره . بنابراین نخرین یا خریدنش یه مسئله شخصی هست و در شرایط مختلف میتونه درست یا غلط باشه.وسلام
1
2