• مشخصات فنی sonatahybridgls
  • مشخصات فنی sonatahybridgls
  • مشخصات فنی sonatahybridgls
  • مشخصات فنی sonatahybridgls
  • مشخصات فنی sonatahybridgls

مشخصات فنی هیوندای سوناتا هیبرید تیپ 2 (GLS) سال 2018 - 2018

178 دیدگاه
سال
شرکت پاکرو، اولین فیس‌لیفت سوناتا LF را در مدل 2018 و تنها در نسخه هیبریدی به ایران آورد. این خودرو نیز همچون گذشته، در سه تیپ مختلف عرضه شده که تفاوت تجهیزاتی آن‌ها تقریبا مشابه مدل 2017 است. تیپ پایه این خودرو، GL است که مانیتور کوچک و رینگ 16 اینچی دارد و تجهیزات مهمی مانند پانوراما، سنسور جلو و
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

ایمنی
کیفیت ساخت
امکانات رفاهی
بازار دست‌دوم
تعلیقی نرم‌تر از رقبای فرانسوی
مصرف کمتر از 6 لیتر در شهر
شارژر وایرلس (تیپ جی‌ال‌اس پلاس)

نقاط ضعف

ترمزگیری
پیچیدگی فنی

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2018

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

6 دنده اتومات

پیشرانه

4 سیلندر GDi با موتورالکتریکی

حجم موتور

2 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

207 اسب‌بخار

گشتاور

193 نیوتن‌متر

شتاب

9.3 ثانیه

سرعت

192 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

4.7 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

سدان متوسط

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل هفتم (LF) - فیس لیفت

طول

4855 میلی‌متر

عرض

1865 میلی‌متر

ارتفاع

1475 میلی‌متر

فاصله محوری

2805 میلی‌متر

وزن

1590 کیلوگرم

حجم باک

60 لیتر

چرخ جلو

215/55R17

چرخ عقب

215/55R17

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

3 حالته (نرمال - اکو - اسپرت)

سایر ویژگی‌ها

مدیریت پایداری خودرو (VSM)

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ خوش‌آمدگویی - چراغ بدرقه - نورپردازی داخلی

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

10 اسپیکر 400 واتی - سیستم پخش اینفینیتی - هندزفری

مانیتور

8 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - AUX - iPod

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

نمایشگر 4.2 اینچی صفحه کیلومتر

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات دوگانه - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

8 حالته برقی - مموری

صندلی سرنشین جلو

8 حالته برقی

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه

گرمکن صندلی

جلو - عقب

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

پارچه

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

رکاب لوکس

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی عقب - شیشه بالابر آنتی‌ترپ راننده و سرنشین جلو - پرده جانبی عقب - پرده برقی عقب
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
احمدهستم 4 روز پیش
سلام دوستان من سه سال هست سونوتا هیبرید ۲۰۱۷ دارم ضمن اینکه به غیر از پورشه و مازراتی و برندهای ایتالیایی بنز و بی ام دبلیو و داشتم که هزینه نگهداری بسیار بالایی دارند در کل ماشینهای ژاپنی و کره جنوبی بهترین گزینه در ایران هستند به نسبت بسیار راضی هستم از همه نظر ماشین کم‌خرج و آپشنال و مطلوبی هست و هیچ مشکلی نداشته برام با اینکه تقریبا ماهی دو بار باهاش شمال میرم . باطری هیبرید در سرازیری ها و وقتی گاز به ماشین نمیدیم توسط گردش چرخها شارژ میشه در سربالایی ها و هم توسط موتور این مورد در وسط کیلومتر و دورموتور منوئی داره که مشخص میکنه که چطور شارژ میشه در کل نسبت به قیمت بسیار عالی هست ، شتابش هم عالیه مخصوصا اگر روی توربو باشه که عالی‌تر فقط مال من ساب جلو را نداره که فکر نکنم نیازی هم باشه سیستم سوتی هم عالیه از خریدش پشیمان نمیشوید
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1403/8/4
بخدا رادار تصادف عقب داره ادمین اطلاعاتت رو از کجا میاری؟؟؟؟ 🤔🤔🤔🤔🤔
پاسخ
1
0
2
مرتضی هستم 1403/8/8
دوست عزیز ارادت . بخدا از کاتالوگ میاریم p: ولی موضوع اینجاست که ما به همه خودروهای بازار، دسترسی نداریم و گاهی اوقات مجبوریم به اطلاعات موجود در کاتالوگ ها بسنده کنیم. نه فقط این ماشین بلکه خیلی از وارداتی های دیگه، متاسفانه اطلاعات ناقصی در کاتالوگشون درج شده. واسه همین تذکرات شما و مابقی دوستان، میتونه کمک زیادی به بهبود اطلاعات فنی کنه
0
2
Khosro22 1403/4/27
ماشین کره تی کلا تا ۱۰۰هزار کیلومتر خوبن من هم سانتافه داشتم هم ساناتا هر دوشون بعد صد هرار کیلومتر یاطاقان زدن با اینکه چقدر راعایت میکردم هم سرویس ها را بموقع انجام میدادم هم بالای ۱۴۰کیلومتر نمی رفتم
پاسخ
3
3
1
مهرا 1403/6/31
من خودم الان سوناتا هیبرید 2018 دارم با ۱۱۰ هزار کار نه یاتاقان زده نه هیچی نزدیک 5 ساله دارم .. دوستان اگر از ماشین خوب نگه داری کنید هیچ اتفاقی نمی‌افتد
0
3
Sezavar 1403/6/3
شما باید اویل پمپ عوض میکردی ولی نکردی تقصیر کره ایا نیست
2
0
ناشناس 1403/5/8
اره کاملا درسته
0
2
HajAryan 1402/5/7
سوناتا هیبرید gls کارکرد ۲۵ هزارتا یا رافور ۱۷ کارکرد ۱۰۰؟
پاسخ
1
1
1
کاوهساعی 1403/3/3
از نظر من ماشینی که 100 هزار کیلومتر رو رد می کنه میفته توی سرازیری استهلاک. البته تویوتا سابقه دیرینه داره و به عنوان کم استهلاک ترین ها تلقی میشه. اما بالاخره اون هم استهلاک داره. توصیه میکنم کم کارکرد خریداری کنید.
2
1
Hajar0279 1401/8/23
ترمز گیریش ضعیف نیست ولی سیستمش فرق داره و اون بخاطر اینه که چرخها با ترمز گرفتن برق مضاعفی برای ذخیره در باتری تولید میکنن. پدال ترمز کمی بیشتر از ماشینای معمولی فشار میخاد که بهش عادت میکنی ولی ترمز گیریش در حد خودش خوبه
پاسخ
0
0
3