• مشخصات فنی sonatahybridgl
  • مشخصات فنی sonatahybridgl
  • مشخصات فنی sonatahybridgl
  • مشخصات فنی sonatahybridgl
  • مشخصات فنی sonatahybridgl

مشخصات فنی هیوندای سوناتا هیبرید تیپ 1 (GL) سال 2018 - 2018

168 دیدگاه
سال
شرکت پاکرو، اولین فیس‌لیفت سوناتا LF را در مدل 2018 و تنها در نسخه هیبریدی به ایران آورد. این خودرو نیز همچون گذشته، در سه تیپ مختلف عرضه شده که تفاوت تجهیزاتی آن‌ها تقریبا مشابه مدل 2017 است. تیپ پایه این خودرو، GL است که مانیتور کوچک و رینگ 16 اینچی دارد و تجهیزات مهمی مانند پانوراما، سنسور جلو و
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

ایمنی
کیفیت ساخت
امکانات رفاهی
بازار دست‌دوم
تعلیقی نرم‌تر از رقبای فرانسوی
مصرف کمتر از 6 لیتر در شهر
شارژر وایرلس (تیپ جی‌ال‌اس پلاس)

نقاط ضعف

ترمزگیری
پیچیدگی فنی

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2018

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

6 دنده اتومات

پیشرانه

4 سیلندر GDi با موتورالکتریکی

حجم موتور

2 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

207 اسب‌بخار

گشتاور

193 نیوتن‌متر

شتاب

9.3 ثانیه

سرعت

192 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

4.7 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

سدان متوسط

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل هفتم (LF) - فیس لیفت

طول

4855 میلی‌متر

عرض

1865 میلی‌متر

ارتفاع

1475 میلی‌متر

فاصله محوری

2805 میلی‌متر

وزن

1590 کیلوگرم

حجم باک

60 لیتر

چرخ جلو

205/65R16

چرخ عقب

205/65R16

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند

کنترل ایستایی در سربالایی

کنترل سرعت در سرازیری

کنترل کشش

کنترل پایداری

ضد واژگونی

اتو پارک

حالت رانندگی

3 حالته (نرمال - اکو - اسپرت)

سایر ویژگی‌ها

مدیریت پایداری خودرو (VSM)

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور

رادار تغییرلاین

رادار تصادف جلو

رادار تصادف عقب

رادار تابلوخوان

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز

ترمز ضدقفل

ترمز کمکی

ترمز پارک برقی

ترمز اضطراری

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

زنون

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ خوش‌آمدگویی - چراغ بدرقه - نورپردازی داخلی

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدال شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر- هندزفری

مانیتور

5 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - AUX

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

نمایشگر 4.2 اینچی صفحه کیلومتر

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات دوگانه - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

8 حالته برقی

صندلی سرنشین جلو

6 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

پارچه

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

آینه جانبی با گرمکن

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی عقب - شیشه بالابر آنتی‌ترپ راننده - پرده جانبی عقب
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
HajAryan
سوناتا هیبرید gls کارکرد ۲۵ هزارتا یا رافور ۱۷ کارکرد ۱۰۰؟
پاسخ
0
0
0
Hajar0279
ترمز گیریش ضعیف نیست ولی سیستمش فرق داره و اون بخاطر اینه که چرخها با ترمز گرفتن برق مضاعفی برای ذخیره در باتری تولید میکنن. پدال ترمز کمی بیشتر از ماشینای معمولی فشار میخاد که بهش عادت میکنی ولی ترمز گیریش در حد خودش خوبه
پاسخ
0
0
0
1386yz
سلام بفرمایید درسته میگن یکی از عیب هاش ترمزگیری هست؟
پاسخ
1
1
1
am_va61@yahoo.com
بله دقیقا.ترمزگیری یه مقدار ضعیفه ولی نه اونقدر که فکر کنی کنترل ماشین از دستت خارج میشه
0
0
pouriaa
درسته که میگن سوناتا هیبرید تو جاده اگه شارژ موتور برقیش تموم بشه خیلی ضعیف میشه ؟
پاسخ
4
3
1
hedayati
بله دوست عزیز اگر مدام در جاده رانندگی کنید و خصوصا در سربالایی ها گاز بدین شارژ باطری زود تموم میشه و قدرت کم میشه و فقط قدرت بنزینی باقی میمونه،یکی از کارهایی که میتونید انجام بدین تا این نقیصه کمرنگ تر بشه این هست که در حالت دستی و اسپرت بگذارید که در این حالت مصرف زیاد میشه و شارژ باطری دیرتر تموم میشه ودر ضمن قدرت ترمز گیری بهتر میشه(تجربه ۲۰۰۰۰ کیلومتر با سوناتا ۲۰۱۸) البته اگر سریع رانندگی نکنید این اتفاق نمیفته و دیرتر شارژ تموم‌میشه و فرصت شارژ با موتور بنزینی فراهم‌میشه ،در ضمن در سرازیریها هم سریع باطری شارژ میشه و در کل در حالت دستی توان ترمز گیری هم بهبود محسوسی داره
2
3
Mh89
خیر
1
0
Mahan13
نه چون اصلا تموم نمیشه به وسیله چرخ ها شارژ میشه
2
0
bmafi
خیر دوست عزیز موتور برقی توسط موتور بنزینی شارژ میشه
0
6
امیرسالار
سلام دوستان. من یه سوالی داشتم. ترمز ماشین ضعیف عمل می‌کنه ؟ چون تو خیلی از کامنتا اینو گفتن آیا واقعیت داره ؟
پاسخ
0
2
2