• مشخصات فنی dmax4door
  • مشخصات فنی dmax4door
  • مشخصات فنی dmax4door

مشخصات فنی ایسوزو دی مکس دو کابین سال 1394 - 1396

15 دیدگاه
سال
دی مکس، نامی آشنا در دنیای پیکاپ‌ها است. وانت‌بار قابل اعتمادی که سال 2002 توسط ایسوزوی ژاپن به بازار عرضه شد. یکی از دلایل موفقیت این خودرو پلت‌فرم اصولی آن بود. زیرساخت مهندسی توسط جنرال‌موتورز به آن‌ها هدیه داده شده بود. در واقع دی مکس روی شاسی شورولت کلورادو و جی‌ام‌سی کنیون طراحی و تولید شده بود. اگرچه بعدها ایسوزو
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

دوام فنی
پیشرانه دیزلی یورو4

نقاط ضعف

عرضه بسیار محدود
خدمات پس از فروش
کمبود امکانات رفاهی
ترمز عقب کاسه‌ای

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1394 تا 1395

مشخصات فنی

محور محرک

دو دیفرانسیل

گیربکس

5 دنده دستی

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ دیزلی

حجم موتور

3 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

163 اسب‌بخار

گشتاور

360 نیوتن‌متر

شتاب

13 ثانیه

سرعت

170 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

9.5 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

پیکاپ متوسط

نوع شاسی

مستقل

نسل (کد اتاق)

نسل اول (RA) - فیس لیفت

طول

5035 میلی‌متر

عرض

1800 میلی‌متر

ارتفاع

1735 میلی‌متر

فاصله محوری

3050 میلی‌متر

وزن

1890 کیلوگرم

حجم باک

76 لیتر

چرخ جلو

245/70R16

چرخ عقب

245/70R16

سایر ویژگی‌ها

ظرفیت بار تا 300 کیلوگرم

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

ترمز عقب کاسه‌ای

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

فرمان

نیروی کمکی

هیدرولیکی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

4 اسپیکر

مانیتور

سفارشی

نویگیشن

سفارشی

هدآپ

دوربین عقب

سفارشی

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

USB - AUX

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

2

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

دستی

کول باکس

صندلی‌ راننده

تنظیم دستی

صندلی سرنشین جلو

تنظیم دستی

ویژگی صندلی عقب

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

پارچه

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
ناشناس 1402/12/21
سلام دوستان منم یه دیمکس دارم واقعا رو دست نداره واقعا قدرت بالایی داره و با هیچ پیکابی نمیشه مقایسه کرد
پاسخ
0
0
0
Imanforghani1234 1402/7/27
شاید به قیافش نخوره ولی واقعا قدرتمنده
پاسخ
0
0
1
rishsefid 1400/9/27
دوستان موتور و قطعات اون با کامیون‌های آیسوزو مشترک است یا نه؟قطعات اون راحت پیدا میشه؟
پاسخ
0
0
1
R3 1400/4/27
با سلام یک دستگاه ایسوزو دارم مدل 95 هم هست سطان مرد جاده ها هم کامیون و هم پیکاپ هر دوتاشو دارم برابری می‌کنه با هایلوکس حیف باشه دیگر تولید نمیشه ولی یک عمر ماشینه درکل رانندگی سواری نرم و بی سر و صدا هست این جور خودروها لیاقتشون باید پیشرفت داشته باشه در کل توی رنج خیلی عالیه شرافت داره به خودروهای چینی کلی بگم با توجه اینکه کمبود گازوییل توی کشور هست سعی کنید کمتر باهاش رانندگی کنی در شهرستان خیلی افتضاح هست یعنی کل شهر رو باید بگردی تا یک لیتر بدن ولی داخل شهرهای پر جمعیت مانند اصفهان تبریز و مشهد و تهران مشکلی نخواهد داشت با توانایی و قدرت بالا و باید افتخار کنیم به یک شرکت ژاپنی که چنین خودروهایی میسازه امیدوارم با حمایت از این خودرو که این خودرو توی ایران جای پیشرفت خواهند داشت ایسوزو سر بلند و با اقتدار و با وقاردار که صد پا حریفه. ژاپنی باغیرت و با آبرو و کلاس بهتر از خودرو های هم رده هست باتشکر از همکاران زحمت کش سایت باما
پاسخ
0
0
34
Turok 1400/4/24
اینایی که بد این ماشین رو گفتن بهشون پیشنهاد میدم دست از سر نیسان پیکاپ و هایلوکسشون بردارن و فقط یه دور با ایسوزو دیمکس بزنن تا به عینه ببینن از نظر راحتی و قدرت و هندلینگ و ترمزها هیچ پیکاپ پلاک ملی ای به این ماشین نمی‌رسه درضمن این ماشین خارج از ایران هم قیمت هایلوکسه هم مدل خودشه اما تو ایران چون مزایده ای ازش زیاده قیمتش فقط نصف یه هایلوکس هم مدل خودشه!!!! من نیسان پیکاپ ، کاپرا ،هایلوکس ویگو ۲۰۱۴ داشتم هیچ کدوم از نظر قدرت و شتاب و راحتی به دیمکس نمیرسن یه ماشین قلدر با قیمت مناسب👍
پاسخ
1
0
6
ناشناس 1403/6/14
قطعاتش چی گیر میاد هم بدنه هم موتور گیربکس
0
0