• مشخصات فنی 360atbasic
  • مشخصات فنی 360atbasic
  • مشخصات فنی 360atbasic

مشخصات فنی ام جی 360 اتوماتیک ساده سال 1396 - 1398

113 دیدگاه
سال
کم‌رنگ‌شدن حضور ام‌جی (که در سال 96 به اوجش رسید) آن هم بعد از شروع موفقیت‌آمیزش در ایران، هرچند با تعجب بسیاری از مشتریان ایرانی MG همراه بود اما بعدها مشخص شد که این برند، بدنبال تولید محصولاتش در ایران است. نخستین محصول مونتاژی ام‌جی، مدل 360 است که خط تولید آن به شرکت آذویکو رسیده؛ آذویکو با سرمایه‌گذاری مشترک
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

فرمان نرم
عایق‌بندی کابین
صفحه کیلومتر متفاوت
عملکرد دقیق‌تر جعبه‌دنده در مدل توربو
پیشرانه و جعبه‌دنده مشترک با ام‌جی GT

نقاط ضعف

عرضه محدود
تهویه دستی
نداشتن کروزکنترل (نسبت به رقبا)

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1396 تا 1397

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

4 دنده اتومات با حالت زمستانی

پیشرانه

4 سیلندر

حجم موتور

1.5 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

110 اسب‌بخار

گشتاور

135 نیوتن‌متر

شتاب

13.9 ثانیه

سرعت

170 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

6.3 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

سدان جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول

طول

4579 میلی‌متر

عرض

1804 میلی‌متر

ارتفاع

1490 میلی‌متر

فاصله محوری

2660 میلی‌متر

وزن

1280 کیلوگرم

حجم باک

55 لیتر

چرخ جلو

205/55R16

چرخ عقب

205/55R16

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند

کنترل ایستایی در سربالایی

کنترل سرعت در سرازیری

کنترل کشش

کنترل پایداری

ضد واژگونی

اتو پارک

حالت رانندگی

1 حالته (ECO)

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر

اندازه‌گیری غیرمستقیم (iTPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور

رادار تغییرلاین

رادار تصادف جلو

رادار تصادف عقب

رادار تابلوخوان

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز

ترمز ضدقفل

ترمز با نیروی کمکی

ترمز پارک برقی

ترمز اضطراری هوشمند

سایر ویژگی‌ ترمز

کنترل ترمزها در پیچ (CBC)

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

4 اسپیکر - هندزفری

مانیتور

8 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - AUX - Apple CarPlay

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

نمایش خطوط کمی پارک با حرکت فرمان

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

2

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

دستی

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته دستی - تنظیم دستی گودی کمر

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه بالابر آنتی‌ترپ راننده
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
ناشناس 1402/11/12
در مدل توربو اتومات حالت های رانندگی بجز eco، اسپرت و برفی هم داره
پاسخ
0
0
0
saeedsol 1402/7/15
سلام به همه دوستان ام جی سوار. در مورد تامین قطعات مصرفی مثل انواع فیلترها و تسمه و ...... به غیر از نمایندگی جای خاصی آدرس دارید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ
3
0
0
ناشناس 1402/8/8
سلام. تهرانسر بلوار گلها. حدفاصل بلوار لاله و جاده مخصوص
0
0
سیاوشم 1402/7/23
شاید جز تسمه تایم تمام مصرفیاتون رو از وارد کننده های آزاد تهیه کنید بهتر هم باشه، چراغ برق و سرچ گوگل توی پیدا کردن قطعات کمکتون میکنن
0
0
ali 1402/7/16
سلام اگر در تهران باشید خ ملت و خ قزوین میتونید پیدا کنید
0
0
Mehdikhan 1402/5/12
سلام وقت بخیر دوستان بنظرتون بین ام جی 360 اتوماتیک توربو و چری آریزو 5. توربو کدوم رو انتخاب کنم ممنون ک راهنمایی میکنید🙏
پاسخ
2
0
0
‌درایا 1402/8/4
قطعا آریزو، چون قطعات موتوریش اذیت نمیکنه، در قورت نیاز به تعویض هم قطعاتش تو باطار زیاده. اگه امکانات و راحتی و آرامش تو رانندگی میخوای آریزو، اگه شتاب و سرعت و لایی کشی میخوای ام جی، البته آریزو شتاب خوبی داره.
0
0
محمد9211 1402/8/4
قطعا اریزو
0
0
Aslan62 1401/1/28
سلام دوستان ام ۳۶۰ توربو پیشنهاد میکنید یا سیمبل برای استفاده روزمره بیشتر مسافرت و کارمندی چند سال هم میخام نگه دارم ممنون
پاسخ
0
0
0
Reza6666 1400/11/26
سلام دوستان وقت بخير بنده قصد راهنمایی شما دوستان عزیز رو دارم لطفا در انتخابتون دقت کنید و بعد هزینه کنید لطفا 🙏🙏 تقريبا دوساله پیش بود که عاشق و شیفته ی این خودرو شدم ، هر جا میگفتم ام جی خوبه ، همه تعریف میکردن که این ماشین انگلیسیه و فلانه ........ از اینجور حرفا . هیچی دیگه منم ی مدل توربو اتومات خریداری کردم ولی متاسفانه متاسفانه سه ماه ازش نگذشت که واقعا ازش متنفر شدم و دیگه از دستش خسته شده بودم ، دوستان این ماشین فقط بنزین سوپر میخوره و متاسفانه بعد از ی مدت که بنزین معمولی زدم اون توان قبل و نداشت . یکی دیگه از بدی هاش جنس بی کیفیتی هست که تو ساخت این ماشین به کار بردن واقعا برای ی شرکتی مثه ام جی خیلی ناامید کننده است . از بازار فروششم نگم که ی چیزی اونور افتضاح ست .خداروشکر بعد از چند ماه تونستم بفروشمش از دستش راحت بشم. لپ مطلبم اینه دوست عزیز ، برادر من ، چرا وقتی میشه با این رنج قیمت بهترین شاسی بلند و خرید بیای و ام جی بخری که آخرشم با ضرر بفروشی
پاسخ
4
12
1
Fariborz68 1401/3/14
نظر من دقیقا بر عکس شما هستش و این ماشیت توی رنج قیمتی خودش خیلی بیشتر میارزه و من از سال ۹۷ تاحالا که دارم پامو توی تعمیرگاه نذاشتم و کیلومتر ماشینم ۱۳۰۰۰۰ هستش
0
4
sat877 1401/2/30
والا من الان دو سال سوار میشم فقط هم بنزین معمولی میزنم شتاب صفر تا صد هشت و نیم ثانیه ، شک نکن ماشین شما یه ایراد جزیی داشته که برطرف نکردی ، اونی که ازت خریده اگه اهل فن باشه الان داره حالشو میبره
0
6
Wolfgangman89 1401/1/12
ماشین توربو باید سوپر بخوره دیگه کدوم شاسی بلندو با این قیمت میدن آخه کراس اوور های بنجل چینی هم الان گرونترن مثل x33
0
2
Saeedza 1401/1/7
دوست عزیز مطمئنی ام جی ۳۶۰ توربو داشتی!!! بینظیره این ماشین و تا قبل از ام جی ۳۶۰ بنده فقط ماشینهای اروپایی و ژاپنی سوار شدم و الان هم ماشین اولم از یک برند آلمانی هست و برای ماشین دوم دنبال یک برند ارزونتر بودم زمانیکه ام جی بهم پیشنهاد شد چون میگفتن چینی هست با شک و تردید رفتم سراغش و با یک دید منفی نسبت ماشینهای چینی تا اینکه یکی از دوستان عزیزم ام جی ۳۶۰ توربو داشت که فرصت شد ماشین را تست کنم و البته نمره قبولی گرفت این مطلب را بعد از ۳ سال مینویسم و بدون تعصب و البته انسان بایستی خیلی نادان باشه تا روی یک تکه آهن پاره تعصب داشته باشه ،هماهنگی بالای موتور و گیربکس و شتاب باورنکردنی،مصرف سوخت بسیار پایین،کیفیت متریال بالا و عمر بالای قطعات ،پایداری بالا در جاده و پیچها،طراحی قابل قبول بیرون و داخل،فضای سرنشین عالی و صندوق بزرگ و جادار چراغهای جلو مارک کویتو ژاپن(همون کمپانی که برای ماشینهای ژاپنی چراغ تولید میکنه)،گیربکس آیسین و موتوری که امتحان خودشو پس داده و…تک تک قطعات از بهترین برندهای دنیا انتخاب شده دوستان خودشون میتونن تحقیق کنن معایبش کمبود آپشن مثل کروز و کیلس و… که به لطف وجود مهندس پورزند تمامی آپشنها حتی آپشنهای بدنه موجود و قابل نصب هست. مطلب بعدی ضعف کمکها که اونهم مهندس درفشی کمکها را اصلاح میکنن و مساله حل میشه در مورد بنزین هم با تعویض شمعها به ایریدیوم و تنظیم گپ روی ۰.۷۵ کاملا این موضوع حل میشه در یک کلام نسبت به پولی که میپردازین بهتون قول میدم فراتر از انتظاراتتون باشه و لذت رانندگی را با این ماشین عالی ببرید.
1
8