مشخصات فنی ام جی 360 دنده ای ساده سال 1396 - 1398

124 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
کم‌رنگ‌شدن حضور ام‌جی (که در سال 96 به اوجش رسید) آن هم بعد از شروع موفقیت‌آمیزش در ایران، هرچند با تعجب بسیاری از مشتریان ایرانی MG همراه بود اما بعدها مشخص شد که این برند، بدنبال تولید محصولاتش در ایران است. نخستین محصول مونتاژی ام‌جی، مدل 360 است که خط تولید آن به شرکت آذویکو رسیده؛ آذویکو با سرمایه‌گذاری مشترک
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6
امتیازهای پنج‌گانه
6/10 رانندگی و فنی
6/10 طراحی ظاهری
6/10 کابین و امکانات
6/10 ارزش در مقابل قیمت
6/10 کیفیت

نقاط قوت

فرمان نرم
عایق‌بندی کابین
صفحه کیلومتر متفاوت
عملکرد دقیق‌تر جعبه‌دنده در مدل توربو
پیشرانه و جعبه‌دنده مشترک با ام‌جی GT

نقاط ضعف

عرضه محدود
تهویه دستی
نداشتن کروزکنترل (نسبت به رقبا)

تریم های ام جی 360

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1396 تا 1398

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

5 دنده دستی

پیشرانه

4 سیلندر

حجم موتور

1.5 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

110 اسب‌بخار

گشتاور

135 نیوتن‌متر

شتاب

11 ثانیه

سرعت

170 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

6.3 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

سدان جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول

طول

4579 میلی‌متر

عرض

1804 میلی‌متر

ارتفاع

1490 میلی‌متر

فاصله محوری

2660 میلی‌متر

وزن

1280 کیلوگرم

حجم باک

55 لیتر

چرخ جلو

205/55R16

چرخ عقب

205/55R16

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

اندازه‌گیری غیرمستقیم (iTPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

کنترل ترمزها در پیچ (CBC)

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

بدون چراغ مطالعه عقب

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

4 اسپیکر - هندزفری

مانیتور

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - AUX

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

2

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

دستی

کول باکس

صندلی‌ راننده

4 حالته دستی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی - بدون محفظه زیر صندلی

ویژگی صندلی عقب

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

پارچه

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

بدون محفظه عینک - بدون تنظیم ارتفاع کمربند ایمنی

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای ام جی 360 دنده ای ساده در بازار

دنا پلاس EF7 5 دنده توربو

دنا پلاس EF7 5 دنده توربو

مقایسه
بسترن B30 اتوماتیک

بسترن B30 اتوماتیک

مقایسه
چری آریزو 5T TE

چری آریزو 5T TE

مقایسه
دیدگاه کاربران
نیمامهرانی 1404/1/12
درود بر همه من از 97 این ماشین رو دارم، تا حالا فقط روغن موتور و روغن گیربکس و مصرفی ها مثل فیلتر و لنت و شمع عوض کردم شتاب ماشین عالیه، رانندگی بسیار خوبی داره، زاویه پشت سری های جلوش یکم نا مناسبه و قابل تغییر نیست. کیفیت داخل کابین از تویوتا و هیوندای و کلا ژاپنی ها و کره ای ها پایین تره، اما از ایرانی ها و چینی های دوره ی خودش بهتره خیلی خوبه که یک باک در میون از اکتان بدن MMT استفاده کنید و هر از گاهی هم از محلول های تمیزکننده انژکتور استفاده کنید، من خودم بهران ریختم و روغن هم ایرانی 5-30 SN می ریزم ولی روغن گیربکس رو در نمایندگی عوض کردم و ادینول ریختم در کل ماشین بی آزاریه و تو سربالایی هم حتی ناامیدتون نمی کنه، یکم مورد بی گهری واقع شده بخاطر عملکرد ضعیف نمایندگیش که هیچ جا نیست، فقط ویرا موتور تهران هستش فیلتر روغنش هم ایرانیش هم هست و هم خارجیش، راحت گیر میاد علاوه بر شتاب اولیه ی خوبش، شتاب ثانویه خیلی خوبی هم داره. چند بار تصمیم به تعویضش گرفتم که ماشین بروز تری بگیرم، اما بنظرم رانندگی با این حالش خیلی بهتر از ماشین های مشکوکه، این ماشین برا من الآن هفتمین سالی هست که جوابشو پس داده قطعا تویوتا، میتسوبیشی، کیا و هیوندای بازار بهتری دارن و و کیفیت بالاتری هم دارن، اگه مورد مالی ندارید برید سمت اونا، ولی این ماشین از تمام ایرانی ها بی شک بهتره اگه کمبود آپشن براتون آزارنده نیست.
پاسخ
0
0
0
عباسمرادی 1403/12/18
نسبت به قیمتش از ماشینهای داخلی بهتره
پاسخ
0
0
0
موجین 1403/12/8
کیفیت و سواری برام مهمه،دنبال کورس و مسابقه نیستم،راحتی و نرم بودن مهمه،اگه میشه ی راهنمایی کنید
پاسخ
0
0
0
موجین 1403/12/6
بین mg360 و بسترن b30 کدوم رو پیشنهاد میکنید؟
پاسخ
1
0
0
alisalamati 1403/12/8
بی سی ماشین بهتری هست هم توی سواری هم بازار خرید و فروش با سلیقه ای هست خرید ماشین باید حتما قبلش تست درایو انجام بدید ببینید کدوم ماشین بیشتر به دلتون میشنه
1
1
Hn53 1403/11/11
120 هزار راه رفتم خیلی خوبه فقط مصرفی عوض شد. پیشنهاد میکنم خوب راه میره اصلا کم نمیاره
پاسخ
0
0
0