نام لنسر برای ایرانیان از عرضه خودرویی زیبا و بادوام در دهه 90 میلادی به یادگار مانده است اما از سال 2014 واردات نسل پنجم لنسر پس از هفت سال تولید در جهان با توفیق چندان بزرگی همراه نبود چرا که این خودرو نام‌آشنا مستقیما رو در روی رقبای بازارپسندی نظیر هیوندای النترا، سراتو، مزدا 3 و کرولا قرار گرفته بود. لنسرهای وارداتی به ایران با دو آرایش فنی شامل پیشرانه 1.6 لیتری با جعبه‌دنده‌های دستی و اتوماتیک (تیپ 2) و همچنین پیشرانه 1.8 لیتری با جعبه‌دنده CVT (تیپ 4) به بازار ارائه شدند. لنسر همچنین برای مدل 2017 فیس‌لیفت مختصری را تجربه کرد که عمدتا شامل تغییر گرافیک چراغ‌ها و طراحی مجدد سپرها و جلوپنجره بود. این فیس‌لیفت تنها با پیشرانه 1.8 لیتری عرضه شد.

ادامه...
  • رانندگی و عملکرد فنی
  • طراحی ظاهری
  • کابین و امکانات
  • ارزش در مقابل قیمت
  • کیفیت
  • نقاط قوت
    • کیفیت ساخت بالا
    • دوام فنی
    • مانورپذیری
  • نقاط ضعف
    • عملکرد غیراسپرت جعبه‌دنده
قیمت
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 2017 تا 2018
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس CVT
  • پیشرانه 4 سیلندر
  • حجم موتور 1.8 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 140 اسب‌بخار
  • گشتاور 176 نیوتن‌متر
  • شتاب 11.5 ثانیه
  • سرعت 192 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 6.6 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه سدان جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل پنجم - فیس لیفت
  • طول 4570 میلی‌متر
  • عرض 1760 میلی‌متر
  • ارتفاع 1490 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2635 میلی‌متر
  • وزن 1350 کیلوگرم
  • حجم باک 59 لیتر
  • چرخ جلو 215/45R18
  • چرخ عقب 215/45R18
  • سایر ویژگی‌ها
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
152 دیدگاه

Degmatism(188 روز پیش)

سلام دوستان داخل بازه ی ۸۰۰ میلیون به نظرتون به جز لنسر بهترین ماشینی که میشه خرید چیه؟ من برام کم استهلاک بودن و دوام فنس مهمه و همینطور عایق بندی که ماشین بعد چند وقت از در و دیوارش صدا نیاد. بعضی از دوستان میگن ک سراتو و یا النترا خیلی از این سر تره بازار برام مهم نیست چون یه ماشین خوب برای زیر پا میخوام ممنون ازتون

Ds (187 روز پیش)

سلام بنظرم سوناتا yf2014بگیر از هر نظر عالیه بازار دست دوم قوی تری هم نسبت ب رقیباش داره

Parsa96 (182 روز پیش)

رنو لتیتود هم یه نگاه بنداز رنج 700-800 تومن

BabakCrus (182 روز پیش)

سلام و درود، دوست عزیز شما هم تقریبا مثل بنده فکر میکنید در خرید خودرو با توجه به گفته هاتون بهترین انتخاب برای شما ژاپنی ها هستند، ادوات داخلی لنسر ها کمی خشک هستند و خود من به همین خاطر زیاد به لنسر علاقه دارم، البته هندلینگ و زاویه ورود و خروجش در میان همه هم قیمتاش بهتره و بی نظیره، گیربکس cvt هم هیجان لنسر سواری رو کم میکنه ولی شیفترهای پشت فرمان با یکم قلق گیری این مشکل رو تا حد زیادی برطرف میکنن و خب این گیربکس هم مسلما استهلاک به مراتب کمتری داره نسبت به اتوماتها، ولی درکل خودروی خوب و بی آزاریه به نسبت فقط ممکنه یخورده ورود صدای بعضی هاشون آراد دهنده باشه که با صداگیری اصولی که خرجی هم نداره برطرف میشه، ولی بنده به شما پیشنهاد میکنم به محصولات هوندا و مدلهای قدیم تر لکسوس هم نیمنگاهی داشته باشید، هوندا عموما به مراتب ماندگار تر و کم استهلاک تر و پر آپشن تر و با کیفیت تر هست ولی کمی سختتر از لنسر لوازمش گیر میاد و تعمیرکارای کاربلد کمتری داره و همینطور بازار خرید و فروشش حتی از لنسر هم بدتر هست، اما به این معنی نیست که فروش نمیره بیشتر کمی بیشتر زمان میبره، ولی بجز این موارد منفی در مابقی المانها از هر برند ژاپنی دیگه سرتره، لکسوسها هم حسنشون موجود بودن خوب لوازم و تعمیرکاران خوب هست و بدیشون در این رنج قیمتی پا به سن گذاشتنشون هست که ممکنه خرجهای اضافیی رو بهتون تحمیل کنن، ولی نظر خود من اگر با معایب هوندا کنار میاید و زیاد مهم نیست براتون فقط به هوندا فکر کنید سیویک یا آکورد هم فرقی نداره سلیقتون رو ببینید، اما اگر به هر دلیلی هوندا مورد پسندتون نبود لنسر با یه کم خرج کردن روش همون چیزیه که دنبالش هستید و در مرحله آخر هم که لکسوس ها و تویوتا ها هم هستند اما پا به سن گذاشتن، امیدوارم مفید بوده باشه، مانا باشید.

Saravan (136 روز پیش)

اگر فروشش براتون خیلی اهمیت نداره و دنبال سواری هستید فقط و فقط تویوتا کرولا و هوندا سیویک رتبه ۱ و ۲ پر فروش ترین های جهان

aidinnamazi (130 روز پیش)

رنو فلوئنس دو سالی هست که دارم، قیمت بسیار مناسب نسبت به کیفیت ، بدون هیچگونه هزینه نگهداری و سر و صدا

محسنی پور (86 روز پیش)

سفران ۲۰۰۰

Mostafa60 (68 روز پیش)

لنسر ساخت ژاپن خوش رخ کم مصرف و کم خرج من دارم خیلی راضیم با این پول خاص سوار میشی

Hoseinvarzideh (34 روز پیش)

سراتو،۲۰۰۸،c3

A.M1213 (31 روز پیش)

اگر مشکلی با مونتاژ ندارید پژو ۲۰۰۸ گزینه خوبیه همینطور اگر سدان میخواید مزدا ۳ عالیه ولی کوبش داره کفش گاهی اوقات توصیه من اینه ماشینتون یا ژاپنی بگیرید یا خودرویی که وسایلش راحت پیدا بشه

ali43(83 روز پیش)

سلام دوستان گیربکس سی وی تی این ماشین نسل سوم هست ؟؟ چون اگه دنده مصنوعی نداشته باشه چه نیازی به شیفتر پشت فرمون هست ؟

M30X12(166 روز پیش)

بازار خرید و فروش لنسر چطوریه؟ در مدل های ۲۰۱۷ و ۱۸

Sinazzzzzz (121 روز پیش)

با سلام بازارش نسبت به رقباش کمی ضعیف تر هست ولی نظر شخصی من اینه که ارزش خرید بیشتری نسبت مزدا و سراتو و النترا داره (بخاطر آپشن ها و قیمت و استهلاک ماشین) ولی خب مشکلاتی مثل گیربکس سی وی تی و چیزای جزئی دیگه هم داره که دوستان تو کامنت ها بهش اشاره کردن

FNM7798 (101 روز پیش)

بازارش نسبت به رقبای دیگش خوب نیست ولی از چیزی ک میخری مطمئنی ک ی عمر برات کار میده بدون هیچ مشکلی

Shahraki(115 روز پیش)

ببخشید کسی میدونه چرا طراحی مدل 2018 نسبت به مدل2016 آنقدر پسرفت داشته. مخصوصا طراحی داخلی (کابین) . یا حداقل تو عکس های بالا اینطور است. عکس ها اشتباه هست آیا؟

FNM7798 (101 روز پیش)

سلام، طراحی پسرفتی نداشته، چون اکثرا علاقه به فیس لنسر اوو دارن و مدل 2017 از این فیس فاصله اندکی گرفته واسه همون اینجوری بنظر میاد، از نظر بنده ک زیباتر شده، نظر هرکس برای خودش محترمه

Mfr(112 روز پیش)

سلام خدمت عزیزان ، من یک سوالی دارم و هرچی تو سایت ها گشتم جواب نگرفتم ، لنسر ۲۰۱۷ هم مثل بقیه میتسوبیشی های بازار سیستم صوتی راکفورد داره ؟ ساب ووفر چطور ؟

FNM7798 (101 روز پیش)

سلام، خیر

Hamid1729(163 روز پیش)

سواری بسیار نرم و بی صدا قطعات نسبتا گران ولی در بازار هست و اصلی هم هست. هندلینگ فوق العاده عالی قابل اطمینان چون ژاپنی سوار میشی نمایندگی در همه مراکز استانها و شهرهای بزرگ داره ولی چون خراب نمیشه صرفا برای سرویس فقط نیاز میشه در کل خیلی راضی هستم

Saravan (136 روز پیش)

واقعا نیاز به قطعه نمیشه به هیج وجه امثال لنسر و کرولا و هوندا سیویک فنیشون فوق العاده هست و فقط در صورت تصادف سنگین به قطعه نیاز پیدا میکنید

asanapple(212 روز پیش)

كسي ميدونه هزينه مصرفي سالانه اين خودرو چقدره؟. مثلا هزينه تعويض روغن و فيلترش. اين چيزا

Hamid1729 (142 روز پیش)

سرویس کامل تو نمایندگی حدود ۱ میلیون

Saravan (136 روز پیش)

خیلی هزینه بر نیستن تو این رنج خودرو هوندا سیویک و کرولا گزینه های سر ترین چون هم درجه ۱ ژاپن هستند و هم پر فروش ترین ماشیت های دنیا به دلیل کیفیت اما تو ایران تعدادشون کمه دیگه

RMJK(168 روز پیش)

تو لنسر کف ماشین مثل مزدا گیر نمیکنه؟

Hamid1729 (142 روز پیش)

کف لنسر بالاتر از مزدا۳ هست و مشکلی نداره

homas(402 روز پیش)

شما اگر یکبار عملکرد فنی بینظیر مزدا را در رده موتورهای 2لیتری تنفس طبیعی تجربه کنید ؛ متوجه برتری آن خواهید شد و دست از قدیمی خواندن آن برمی دارید چون مهم است که این عملکرد را با چه خودرویی مقایسه می کنید و این مطلب را می توانید از ماشین بازها استعلام کنید چون در بحث پرفرمنس ؛ مزدا بی رقیب است لنسر که با موتور 1.8 ضعیف تر و CVT بودن اصلا توانایی برابری ندارد .

MEGAN (396 روز پیش)

انفاقا غلط. تو رنج مزدا 3 میتوان خودروی روز خرید نه یه خودرو سریع. نظر بازم مگانه. میگی نه کورس بزاریم تو بالای 130 ببینیم کی میتونه ببره. مزدا 3 یا مگان 2000 حاضرم کورس بزارم باهات تا ببینی مگان هنوز نسل موتورش قدیمی نیست و میتونه مزدا 3 رو بخوابونه

M.senobari (360 روز پیش)

آقا اینجا واسه نظر در مورد لنسر هست و شاید بشه با هموطن خودش مزدا قیاسش کرد نه با پیرمرد خسته فرانسوی .من نمیدونم چرا بعضیا هر چیزی که دارن میخان به همه عالم بفهمونن از همه بهتره!! تو صفحه پورشه پانامرا هم جای شما واسه قیاسش با مگان خالیه ..!

AshkAnmsyd (216 روز پیش)

دوست عزیز اینجور که شما فرمایش کردین پس لنسرو باید به ۴تا اسب ببندیم تا راه بره ،،، شما مزدا داری خیرشو ببینی اما لطفا باور کنید مزدا از رده خارجه فقط به خاطر واردات زیاد تو زمان مناسب بازار خوبی تو رده موتور ۲۰۰۰ داره از لحاظ زیبایی کیفیت هندلینگ قابل قیاس با لنسر نیست و اختلاف شتاب یک ثانیه ای لنسر هم با شیفتر جبران میشه که هیچ بلکم بهتر از مزدا عمل میکنه البته مصرف کننده باید راننده واقعی باشه دوستانی که لنسر دارند متوجه منظورم میشن ممنون از سایت باما

ahmads (208 روز پیش)

مزدا به لحاظ عملکرد فنی کاملا برتر از لنسر است .

Arianar (183 روز پیش)

داداش مگان اصلا قابل مقایسه با لنستر نیست پدرم مگان داره و وقتی باهاش رانندگی میکنم معلومه خشگه ولی من خودم لنستر خریدم خیلی نرمه و آپشناش با مگان قابل مقایسه نیست

Manira (148 روز پیش)

خطاب به آقای Megan که گفته با مگان مزدا ۳ زدی عزیزم من با مزدا ۳۲۳ همون مگان شما رو میزنم چه برسه به مزدا۳. حالا شما چطور با مگان که آنقدر گیربکسش کنده میخوای مزدا ۳ رو بزنی؟😂 چون من از روی مدرک حرف میزنم : من یدونه هیوندای آوانته دارم تا حالا هم با مزدا۳ نیو و هم مگان درگ گذاشتم با مزدا مثل هم میرفتیم، یک بار من میزدم یک بار مزدا ولی مگان رو که درگ گذاشتم زدم با فاصله زیاد. بخاطر همین میگم که هیچ وقت مگان نمیتونه مزدا۳ یا آوانته یا حتی سراتو و النترا و ... رو بزنه مگر اینکه مگان تقویت باشه چون مگان صفر تا صد رو تو ۱۱.۱ میزنه و مزدا۳ صفر تا صد رو تو ۹.۲ میزنه و آوانته صفر تا صد رو تو ۹.۱میزنه.

Camery(170 روز پیش)

سلام در جواب اقای Degmatism شما تیگو ۷ بخر پشیمون نمیشی چون سواری نرمه ،اپشناش بیشتره . رنجیر تایم هست .و کلا خیلی بهتر از نظر هایی است که‌این دوستان فرمودند ببین دوست عزیز الان از هرکی می پرسین چینی بخرم می گن چینی ارزش نداره خوب چری اومد موتورش و گیربکسش رو از آلمان سفارش داد .الان شمایی که تیگو ۷ می خرید به ماشین چینی پول نمیدید بلکه به ماشین آلمانی پول میدید. چری اصالت داره چون از هیچ ماشین دیگه ای کپی نکرده .حتی طراحیش رو مهندسین آلمانی کردند . اون دوست عزیزی که گفت لکسوس مدل پاین بگیرید اصلا فکرش رو هم نکنید چون قطعات لکسوس به شدت گرون هست . و تیگو۷ اولین ماشینی بود که به اروپا صادر شد چون استاندارد های اروپا رو داشت

Show More