• مشخصات فنی outlandertype4
  • مشخصات فنی outlandertype4
  • مشخصات فنی outlandertype4

مشخصات فنی میتسوبیشی اوتلندر دو دیفرانسیل تیپ 4 سال 2016 - 2018

181 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
در سال 2016 واردات دومین فیس‌لیفت اوتلندر با چراغ‌های متفاوت، افزوده شدن قطعات کرومی بر روی سپر و طراحی مجدد نمای عقب به کشورمان آغاز شد. این مدل اوتلندر، که تغییرات فنی مختصری مانند بهبود گیربکس را هم تجربه کرده بود، در مقایسه با مدل‌های 2015، دارای رینگ جدید، چراغ‌های LED، طرح جدید فرمان و تریم داخلی طرح چوب است.
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6.8
امتیازهای پنج‌گانه
6/10 رانندگی و فنی
7/10 طراحی ظاهری
7/10 کابین و امکانات
7/10 ارزش در مقابل قیمت
7/10 کیفیت

نقاط قوت

کیفیت ساخت بالا
دوام فنی
فرمان‌پذیری
تعلیق کارآمد
فضای کابین

نقاط ضعف

واردات محدود
عملکرد غیراسپرت جعبه‌دنده
کمبود امکانات نسبت به رقبا

تریم های میتسوبیشی اوتلندر

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2016

مشخصات فنی

محور محرک

دو دیفرانسیل 3 حالته (اکو - نرمال - قفل)

گیربکس

CVT بهبودیافته

پیشرانه

4 سیلندر

حجم موتور

2.4 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

170 اسب‌بخار

گشتاور

232 نیوتن‌متر

شتاب

10.5 ثانیه

سرعت

190 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

9.3 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند متوسط

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل سوم - فیس لیفت دوم

طول

4655 میلی‌متر

عرض

1800 میلی‌متر

ارتفاع

1680 میلی‌متر

فاصله محوری

2670 میلی‌متر

وزن

1495 کیلوگرم

حجم باک

60 لیتر

چرخ جلو

225/55R18

چرخ عقب

225/55R18

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور پارک جلو

سنسور پارک عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

زنون

سایر ویژگی‌ روشنایی

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

8 اسپیکر با ساب‌ووفر - سیستم پخش 710 واتی Rockford Fosgate - هندزفری

مانیتور

7 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - CD - MP3 - SD card

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

7

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات دوگانه

کول باکس

صندلی‌ راننده

4 حالته برقی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه - صندلی ردیف سوم

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

جلو

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

تریم طرح چوب

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای میتسوبیشی اوتلندر دو دیفرانسیل تیپ 4 در بازار

نیسان ایکس تریل

نیسان ایکس تریل

مقایسه
سانگ یانگ کوراندو 2.0 لیتر پرمیوم پلاس

سانگ یانگ کوراندو 2.0 لیتر پرمیوم پلاس

مقایسه
تویوتا راوفور

تویوتا راوفور

مقایسه
دیدگاه کاربران
rz2335 1404/7/13
با سلام،بین اوتلندر 2016 و اسپورتیج 2016 و سورنتو 2011 کدوم رو پیشنهاد میدید ؟
پاسخ
2
0
0
سوالمند 1404/7/16
من هم عین شما بین چند گزینه مونده بودم که اخرش اوتلندر خریدم
0
0
علیسلامـــــــتی 1404/7/15
اوتلندر ۲۰۱۶ سواری نرم‌تر، استهلاک پایین‌تر و دوام بالاتری داره، مناسب استفاده خانوادگیه. اسپورتیج ۲۰۱۶ هندلینگ بهتر و ظاهر اسپرت‌تری داره، ولی فضای عقب و صندوق محدودتره. سورنتو ۲۰۱۱ جادارتره و موتور قوی‌تری داره، اما سن بالاتر و مصرف سوخت بیشترش باید در نظر گرفته بشه.
0
1
آقای‌بی‌طرف 1404/6/10
دوستان نظرات خیلی متفاوت هست. من چند روزه یه اوتلندر ۲۰۱۸ تیپ ۵ با هشتاد هزار کیلومتر واقعی خریدم و با توجه به اینکه چندین سال تویوتا دارم فکر میکنم بتونم بدون غرض چه از نظر فنی و سواری چه حس و حال رانندگی با ماشین های رقیبش مقایسه ش کنم. واقعاً اوتلندر غافلگیرم کرد. از بیرون یه ماشین بزرگ و گنده س ولی پشت فرمون احساس میکنی پراید هاچبک سواری ، بسیار مسلط به جاده س. پر آپشنه، تمام چیزهایی که نیاز دارین رو داره، با کیفیت در حد تویوتا ، نرم و بی صدا و واقعاً دوست داشتنی. اما این ماشین یه ماشین اسپورت نیست ، ماشین زندگی روزمره س، قدرت خوبی داره و هندلینگ عجیب. اگر برای مصرف خانوادگی دنبال ماشین میگردین و قصد دارین چندسال نگهش دارین بخرین. قطعاتش هم هیچ تفاوت قیمت خاصی با رقیب هاش نداره. اگر سنتون بالای پنجاه شصت ساله قطعاً بخرین، راحتین باهاش. البته نیسان ایکس تریل هم عالیه و حس رانندگیش نرم تر و دنبه‌ای تره ولی تکون های زیاد داره ، اوتلندر حس محکمی بیشتری میده. در کل من راضی هستم. با این مبلغ باید راوفور ۲۰۱۴ می‌خریدم که معلوم نبود دست چند نفر گشته و فقط مدل vxr آپشن خوبی داره که بنظرم با اینکه عالیه ولی ارزش این قیمت رو نداره.
پاسخ
1
0
2
یوزر 1404/7/3
سلام. بنده هم آخر اسفند ۱۴۰۳ مدل ۲۰۱۷ با ۸۴ هزار کارکرد واقعی خریدم کاملا با مطالب شما موافقم .
0
1
سوالمند 1404/5/25
میتسوبیشی اوتلندر یا مزدا ۳ ۲۰۲۴؟؟ به نظرتون کدام بهتره
پاسخ
0
0
0
ژاپنیسوار 1404/5/21
سلام و وقت به خیر،من حدود 5 سال تیپ چهار این ماشین را دارم که رنگ صندلی آن کرم و سه ردیفه است.واقعاً ماشین دوست داشتی و کم استهلاک ی است و هیچ وقت شما را خسته نمیکند و خصوصاً شتاب ثانویه خیلی خوبی دارد که در سبقت گرفتن کمک حال است.کیفیت قطعات و ادوات کابین هم بسیار عالی است و در طول این چند سال بنده هیچ مشکلی نداشته ام و صرفاً برای تعویض روغن ها به نمایندگی مراجعه کرده ام و بعد از 5 سال از خریدم بسیار خوشحال و راضی هستم.ضمناً هندلینگ آن بسیار خوب ،فضای کابین عالی مخصوصا ردیف دوم، کیفیت خوب صندلی و واقعاً به اندازه نیاز امکانات رفاهی دارد.
پاسخ
0
0
2
Artingfx 1404/5/16
بی ابشن شتاب ضعیف اصلا بدرد نمیخدره نهایت 2ملیارد
پاسخ
0
5
1