در سال 2016 واردات دومین فیس‌لیفت اوتلندر با چراغ‌های متفاوت، افزوده شدن قطعات کرومی بر روی سپر و طراحی مجدد نمای عقب به کشورمان آغاز شد. این مدل اوتلندر، که تغییرات فنی مختصری مانند بهبود گیربکس را هم تجربه کرده بود، در مقایسه با مدل‌های 2015، دارای رینگ جدید، چراغ‌های LED، طرح جدید فرمان و تریم داخلی طرح چوب است. اوتلندر جدید ابتدا در مدل 2016 و در تیپ‌های 3 و 4 به ایران آمد که البته اکثرشان از تیپ 4 بودند. اوتلندر تیپ 4 دارای سه آپشن بسیار مهم بود که حتی در تیپ 5 هم آنها را نمی‌بینید. این آپشن‌ها عبارتند از: صندلی ردیف سوم، سردکن صندلی‌های جلو و سیستم صوتی راکفورد. اما از سال 2017 که عرضه تیپ 4 متوقف شد، آرین موتور عرضه اوتلندر را در تیپ‌های 3 و 5 ادامه داد که نسخه نیمه‌فول، با نام «تیپ 3» فروخته می‌شد و نسخه فولش هم «تیپ 5» نام داشت و هردوی آنها نیز 5 نفره بودند. اوتلندرهای تیپ 5 با اینکه آن سه آپشن جذاب تیپ 4 را نداشتند ولی اگر به لیست امکاناتشان دقت کنید، متوجه می‌شوید که آرین موتور، هشت آپشن کاملا جدید را به آنها اضافه کرده است که خوشبختانه در تیپ 4 یا تیپ 3 وجود ندارد. این آپشن‌های جدید عبارتند از: گرمکن فرمان، مه‌شکن‌های اکتیو در جلو، دوربین 360، ترمز پارک برقی با اتوهلد، سنسور پارک جلو، آنتن کوسه‌ای، سنسور باران و مهم‌تر از همه، آپشن جالبی با نام UMS که از طریق پنل دکمه‌های تعبیه شده در سمت چپ داشبورد، می‌توان آنرا فعال/غیرفعال کرد. با فعال کردن یو.ام.اس، اگر در زمان شروع حرکت (رو به جلو یا رو به عقب)، مانعی در مسیر اوتلندر قرار داشته باشد اما متوجه آن نشوید، در صورتیکه پدال گاز را بصورت ناگهانی فشار دهید، خودرو هیچگونه حرکتی نمی‌کند و به مدت 5 ثانیه با بوق ممتد، به راننده‌اش هشدار می‌دهد.

ادامه...
  • رانندگی و عملکرد فنی
  • طراحی ظاهری
  • کابین و امکانات
  • ارزش در مقابل قیمت
  • کیفیت
  • نقاط قوت
    • کیفیت ساخت بالا
    • دوام فنی
    • فرمان‌پذیری
    • تعلیق کارآمد
    • فضای کابین
  • نقاط ضعف
    • واردات محدود
    • عملکرد غیراسپرت جعبه‌دنده
    • کمبود امکانات نسبت به رقبا
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 2016 تا 2017
مشخصات فنی
  • محور محرک دو دیفرانسیل 3 حالته (اکو - نرمال - قفل)
  • گیربکس CVT بهبودیافته
  • پیشرانه 4 سیلندر
  • حجم موتور 2.4 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 170 اسب‌بخار
  • گشتاور 232 نیوتن‌متر
  • شتاب 10.5 ثانیه
  • سرعت 190 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 9.3 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه شاسی بلند متوسط
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل سوم - فیس لیفت دوم
  • طول 4655 میلی‌متر
  • عرض 1800 میلی‌متر
  • ارتفاع 1680 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2670 میلی‌متر
  • وزن 1495 کیلوگرم
  • حجم باک 60 لیتر
  • چرخ جلو 225/55R18
  • چرخ عقب 225/55R18
  • سایر ویژگی‌ها
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 2016
مشخصات فنی
  • محور محرک دو دیفرانسیل 3 حالته (اکو - نرمال - قفل)
  • گیربکس CVT بهبودیافته
  • پیشرانه 4 سیلندر
  • حجم موتور 2.4 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 170 اسب‌بخار
  • گشتاور 232 نیوتن‌متر
  • شتاب 10.5 ثانیه
  • سرعت 190 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 9.3 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه شاسی بلند متوسط
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل سوم - فیس لیفت دوم
  • طول 4655 میلی‌متر
  • عرض 1800 میلی‌متر
  • ارتفاع 1680 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2670 میلی‌متر
  • وزن 1495 کیلوگرم
  • حجم باک 60 لیتر
  • چرخ جلو 225/55R18
  • چرخ عقب 225/55R18
  • سایر ویژگی‌ها
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
قیمت
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 2017 تا 2018
مشخصات فنی
  • محور محرک دو دیفرانسیل 3 حالته (اکو - نرمال - قفل)
  • گیربکس CVT بهبودیافته
  • پیشرانه 4 سیلندر
  • حجم موتور 2.4 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 170 اسب‌بخار
  • گشتاور 232 نیوتن‌متر
  • شتاب 10.5 ثانیه
  • سرعت 190 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 9.3 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه شاسی بلند متوسط
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل سوم - فیس لیفت دوم
  • طول 4655 میلی‌متر
  • عرض 1800 میلی‌متر
  • ارتفاع 1680 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2670 میلی‌متر
  • وزن 1495 کیلوگرم
  • حجم باک 60 لیتر
  • چرخ جلو 225/55R18
  • چرخ عقب 225/55R18
  • سایر ویژگی‌ها
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها

137 دیدگاه

Amir67(454 روز پیش)

بین راو ۴ و اوتلندر و اکستریل کدوم از همه بهتره ؟

Awg (439 روز پیش)

خب اول راو 4 بعد نیسان ایکستریل بعد اوتلندر

اردکاتی (430 روز پیش)

اوتلندر،بعد راو۴،بعد ایکستریل

احمدرضا ب (417 روز پیش)

اکثرا همه ی اهل فن ها و استفاده کنندگان میدونن که ایکس تریل پرفروش ترین خودرو بازار آمریکاست و اون بازار مشخص میکنه ولی حتی در ایران اول ایکس تریل بعد راو۴ بعد اوتلندر

Poyan (416 روز پیش)

خیر اول اوتلندر بعد ایکس تریل و بعد راو 4 چرا چون اوتلندر نسبت به راو 4 بزرگ تر در نتیجه فضایه بزرگ تر و البته ردیف سومم داره که آپشن خوبیه بعد کیفیت ساختشم بهتره و آپشنش هم در مقابل راو 4 خیلی زیاده .

Rain (324 روز پیش)

ایکس تریل 2018 از همشون سر تره

yusef (287 روز پیش)

بنده هم راو مدل 2015داشتم و الان ايكس تريل 2016دارم از نظر كيفيت واقعا در يك سطح هستند ولي از نظر مصرف و كيفيت سواري و راحتي صندلي هاي جلو و بخصوص صندلي هاي عقب در مسافرت و امكاناتي مثل گرم كن و هشدار نقطه كور و سقف پاناروما و دستي برقي و غيره ايكس تريل واقعا سرتره كلا وقتي با ايكس تريل رانندگي ميكني حس بهتري داري ماشين فرمانپذير تره

8Amir (270 روز پیش)

راوفور قیمت برندشو میگیره وگرنه نیسان ایکس تریل و اوتلندر سر تر هستن البته از نظر طراحی اوتلندر خیلی بهتره

8Amir (270 روز پیش)

البته تو این رنج قیمت سانتافه رو هم دست کم نگیرید

احسان محسنی (223 روز پیش)

Amir اقا شما یجور میگی راوفور پول اسمشو میگیره که انگار تویوتا کم چیزیه واسه ی خودش . هیچ برند ژاپنی تاحالا رودست این ابر شرکت بلند نشده ، همیشه اول تویوتا بوده بعد ، نیسان ، بعد بقیه ی برند ها که تازه خود تویوتا و نیسان کلی با هم فرق دارن . ولی واقعاً هر سه تاشون فوق العاده هستن . هر کس باید با توجه به علایق خودش خرید کنه .

Ilya990 (137 روز پیش)

اول راو ۴ بعد ایکس تریل بعد اوتلندر

1483 (132 روز پیش)

با سلام ، انتخاب عاقلانه ایه، برای اینکه سالها فقط روغن و بنزین بزنی و سفرهای طولانی بری و خرج خیلی کم و خوب داشته باشی اول راو4 بعد ایکس تریل و بعد اوتلندر، واقعا این 3 ماشین جز کم خرج ها، با کیفیت ها، و آرامش هستند. الان متاسفانه سانتافه توسان کولئوس بسیار خرج نگه داری دارن و کیفیت این خودروها روهم ندارن .حتی میتونین میتسوبیشی ای اس ایکس 2018 هم بخرین اگر خیلی جمعیتی سفر نمیرین -ژاپنی کلا یعنی آرامش و راحتی من که پول ندارم وگرنه فقط ژاپنی میخریدم

Hhhhhhhhhhhhhhhh (117 روز پیش)

اول ایکس تریل ۲۰۱۸ ، دوم اوتلندر برقی اگه باشه ، سوم راوفور ولی اگه اوتلندر برقی نباشه اول ایکس تریل ، دوم راوفور

Mahan84 (60 روز پیش)

اول ایکس تریل بعد اوتلندر بعد راو۴

Alirezako(184 روز پیش)

میگن از سانتافه نرم تره راست میگن؟لطفا کسایی که هر دو رو سوار شدن نظر بدن

Djv (115 روز پیش)

آره نرم تره من خودم سانتافه ۲۰۱۴ سوار سدم و اوتلندر ۲۰۱۶ اوتلندر نرم تر از سانتافه است ولی نمیدونم سانتافه ۲۰۱۶ ۲۰۱۷ ۲۰۱۸ اینا تغییر کرده یا نه ولی اون چیزی که من سوار شدم اوتلندر نرم تر بود.

Mahan84 (60 روز پیش)

صد در صد نرم تره حتی اگه تونستی پولاتو بیشتر کن ایکس تریل بگیر

Ehsan515(678 روز پیش)

تیپ ۵ هفت نفرس؟

مرتضی هستم! (85 روز پیش)

احسان جان ارادت. اکثرا 5 نفره هستن.

hossein.bigbang(603 روز پیش)

سلام دوستان تفاوت تیپ ۳وتیپ پنج چیه؟!

مرتضی هستم! (85 روز پیش)

حسین جان ارادت. در جداول بالای صفحه، همه توضیحات و تفاوتها ذکر شده

علی دهقان(674 روز پیش)

سلام ببخشید اوتلندر های 2017 تیپ 5 تو ایران 7 نفرن

Gladiator (671 روز پیش)

سلام.نه فک کنم فقط تیپ ۳ و ۲۰۱۶ به قبل

ramking (671 روز پیش)

سلام اگر صاحب قبلیش از ژاپن سفارش داده باشه آره

To...hjp (399 روز پیش)

تیپ ۴ و ۵ هفت نفره هستن،بابا مگه مینی بوس میخوای بخری...

مصطفی دهقانی (334 روز پیش)

بله هم پنج نفره داره و هم هفت نفره در کل مدل های جدید و قدیم

Gdghffhffggd (272 روز پیش)

اره ۷ نفرست

مرتضی هستم! (85 روز پیش)

دوستان عزیز ارادت. مدلهای 17 اکثرا 5 نفره هستن. اما اگه 7 نفره پیدا کردید، دیگه تیپ 5 اسمش نیست! مراقب تفاوتها باشید

Shahraki(105 روز پیش)

دوستان شما یه جوری طرف ایکس تریلر رو میگیرید انگار اصلا به قیمت ها توجه نمی کنید. تازه در کنار همه این نکاتی که گفتین به این مطلب اشاره نکردیم که اوتلندر هفت نفره هستش و این خیلی به کار میاد

Djv (100 روز پیش)

اتفاقا ۷ نفره بودنش تنها چیزیه که به کار نمیاد.

مرتضی هستم! (85 روز پیش)

شاکری جان ارادت. همه اوتلندرها 7 نفره نیستن.

Hdd(108 روز پیش)

مزایای اوتلندر نسبت به سانتافه: کیفیت ساخت بالاتر، متریال کابین بهتر، نرمی تعلیق، اتاق بی صدا و عایق، استهلاک کمتر. مزایای سانتافه: طراحی عامه پسند تر، بازار خرید و فروش بهتر، اپشن بیشتر.

Mostafa60 (91 روز پیش)

شما ماشین ژاپن با کره مقایسه نکن ماشین ژاپنی خیلی بی آزارتره و با اصالت

sab76(204 روز پیش)

الان یه 2018 اش چنده

Djv (100 روز پیش)

۱۹۰۰ تیپ ۵

Alirezako(192 روز پیش)

بازار خرید و فروشش خوبه یا بد فروشه؟

Djv (100 روز پیش)

فروشش خیلی خوب نیست.

Reezag(340 روز پیش)

رو دست اوتلندر ماشین نیست.

به تو ربطی نداره (333 روز پیش)

کی گفته راوفر ۱۰۰ برابر این می ارزه

Gdghffhffggd (272 روز پیش)

ایکس تریل و راو۴ رو دست این ماشینن مطمعنم

Djv (115 روز پیش)

من ایکس تریل بیشتر دوست دارم ولی الان صفر اوتلندر ۱۹۰۰ ولی ایکس تریل ۲۴۰۰ تا ۲۶۰۰ بنظر منم اوتلندر عالیه.

Show More