در سال 2016 واردات دومین فیسلیفت اوتلندر با چراغهای متفاوت، افزوده شدن قطعات کرومی بر روی سپر و طراحی مجدد نمای عقب به کشورمان آغاز شد. این مدل اوتلندر، که تغییرات فنی مختصری مانند بهبود گیربکس را هم تجربه کرده بود، در مقایسه با مدلهای 2015، دارای رینگ جدید، چراغهای LED، طرح جدید فرمان و تریم داخلی طرح چوب است.
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6.8
امتیازهای پنجگانه
نقاط قوت
کیفیت ساخت بالا
دوام فنی
فرمانپذیری
تعلیق کارآمد
فضای کابین
نقاط ضعف
واردات محدود
عملکرد غیراسپرت جعبهدنده
کمبود امکانات نسبت به رقبا
تریم های میتسوبیشی اوتلندر
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
2017 تا 2018مشخصات فنی
محور محرک
دو دیفرانسیل 3 حالته (اکو - نرمال - قفل)گیربکس
CVT بهبودیافتهپیشرانه
4 سیلندرحجم موتور
2.4 لیترعملکرد فنی
قدرت
170 اسببخارگشتاور
232 نیوتنمترشتاب
10.5 ثانیهسرعت
190 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
9.3 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
شاسی بلند متوسطنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل سوم - فیس لیفت دومطول
4655 میلیمترعرض
1800 میلیمترارتفاع
1680 میلیمترفاصله محوری
2670 میلیمتروزن
1495 کیلوگرمحجم باک
60 لیترچرخ جلو
225/55R18چرخ عقب
225/55R18سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور پارک جلو
سنسور پارک عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
کنترل شتاب ناگهانی (UMS)سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
اتوهلدسیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
زنونسایر ویژگی روشنایی
مهشکن LED چرخشیفرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
6 اسپیکر - هندزفریمانیتور
6.4 اینچی لمسینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USB - CD - MP3 - SD cardسایر ویژگی مالتی مدیا
ایمنی کابین
مجموع ایربگها
7ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
اتومات دوگانهکول باکس
صندلی راننده
4 حالته برقیصندلی سرنشین جلو
4 حالته دستیویژگی صندلی عقب
تاشو دوتکهگرمکن صندلی
جلوسردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرمایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
تریم طرح چوب - دستگیره کرومیآینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
شیشه دودی عقب - سانروف آنتیترپ درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
rz2335 1404/7/13
با سلام،بین اوتلندر 2016 و اسپورتیج 2016 و سورنتو 2011 کدوم رو پیشنهاد میدید ؟
پاسخ
2
0
0
سوالمند 1404/7/16
من هم عین شما بین چند گزینه مونده بودم که اخرش اوتلندر خریدم
0
0
علیسلامـــــــتی 1404/7/15
اوتلندر ۲۰۱۶ سواری نرمتر، استهلاک پایینتر و دوام بالاتری داره، مناسب استفاده خانوادگیه. اسپورتیج ۲۰۱۶ هندلینگ بهتر و ظاهر اسپرتتری داره، ولی فضای عقب و صندوق محدودتره. سورنتو ۲۰۱۱ جادارتره و موتور قویتری داره، اما سن بالاتر و مصرف سوخت بیشترش باید در نظر گرفته بشه.
0
1
آقایبیطرف 1404/6/10
دوستان نظرات خیلی متفاوت هست.
من چند روزه یه اوتلندر ۲۰۱۸ تیپ ۵ با هشتاد هزار کیلومتر واقعی خریدم و با توجه به اینکه چندین سال تویوتا دارم فکر میکنم بتونم بدون غرض چه از نظر فنی و سواری چه حس و حال رانندگی با ماشین های رقیبش مقایسه ش کنم. واقعاً اوتلندر غافلگیرم کرد. از بیرون یه ماشین بزرگ و گنده س ولی پشت فرمون احساس میکنی پراید هاچبک سواری ، بسیار مسلط به جاده س. پر آپشنه، تمام چیزهایی که نیاز دارین رو داره، با کیفیت در حد تویوتا ، نرم و بی صدا و واقعاً دوست داشتنی. اما این ماشین یه ماشین اسپورت نیست ، ماشین زندگی روزمره س، قدرت خوبی داره و هندلینگ عجیب. اگر برای مصرف خانوادگی دنبال ماشین میگردین و قصد دارین چندسال نگهش دارین بخرین. قطعاتش هم هیچ تفاوت قیمت خاصی با رقیب هاش نداره. اگر سنتون بالای پنجاه شصت ساله قطعاً بخرین، راحتین باهاش. البته نیسان ایکس تریل هم عالیه و حس رانندگیش نرم تر و دنبهای تره ولی تکون های زیاد داره ، اوتلندر حس محکمی بیشتری میده. در کل من راضی هستم. با این مبلغ باید راوفور ۲۰۱۴ میخریدم که معلوم نبود دست چند نفر گشته و فقط مدل vxr آپشن خوبی داره که بنظرم با اینکه عالیه ولی ارزش این قیمت رو نداره.
پاسخ
1
0
2
یوزر 1404/7/3
سلام. بنده هم آخر اسفند ۱۴۰۳ مدل ۲۰۱۷ با ۸۴ هزار کارکرد واقعی خریدم کاملا با مطالب شما موافقم .
0
1
سوالمند 1404/5/25
میتسوبیشی اوتلندر یا مزدا ۳ ۲۰۲۴؟؟
به نظرتون کدام بهتره
پاسخ
0
0
0
ژاپنیسوار 1404/5/21
سلام و وقت به خیر،من حدود 5 سال تیپ چهار این ماشین را دارم که رنگ صندلی آن کرم و سه ردیفه است.واقعاً ماشین دوست داشتی و کم استهلاک ی است و هیچ وقت شما را خسته نمیکند و خصوصاً شتاب ثانویه خیلی خوبی دارد که در سبقت گرفتن کمک حال است.کیفیت قطعات و ادوات کابین هم بسیار عالی است و در طول این چند سال بنده هیچ مشکلی نداشته ام و صرفاً برای تعویض روغن ها به نمایندگی مراجعه کرده ام و بعد از 5 سال از خریدم بسیار خوشحال و راضی هستم.ضمناً هندلینگ آن بسیار خوب ،فضای کابین عالی مخصوصا ردیف دوم،
کیفیت خوب صندلی و واقعاً به اندازه نیاز امکانات رفاهی دارد.
پاسخ
0
0
2
Artingfx 1404/5/16
بی ابشن شتاب ضعیف اصلا بدرد نمیخدره نهایت 2ملیارد
پاسخ
0
5
1


