بررسی مشخصات میتسوبیشی اوتلندر
بررسی مشخصات میتسوبیشی اوتلندر
بررسی مشخصات میتسوبیشی اوتلندر

در سال 2016 واردات دومین فیس‌لیفت اوتلندر با چراغ‌های متفاوت، افزوده شدن قطعات کرومی بر روی سپر و طراحی مجدد نمای عقب به کشورمان آغاز شد. این مدل اوتلندر، که تغییرات فنی مختصری مانند بهبود گیربکس را هم تجربه کرده بود، در مقایسه با مدل‌های 2015، دارای رینگ جدید، چراغ‌های LED، طرح جدید فرمان و تریم داخلی طرح چوب است. اوتلندر جدید ابتدا در مدل 2016 و در تیپ‌های 3 و 4 به ایران آمد که البته اکثرشان از تیپ 4 بودند. اوتلندر تیپ 4 دارای سه آپشن بسیار مهم بود که حتی در تیپ 5 هم آنها را نمی‌بینید. این آپشن‌ها عبارتند از: صندلی ردیف سوم، سردکن صندلی‌های جلو و سیستم صوتی راکفورد. اما از سال 2017 که عرضه تیپ 4 متوقف شد، آرین موتور عرضه اوتلندر را در تیپ‌های 3 و 5 ادامه داد که نسخه نیمه‌فول، با نام «تیپ 3» فروخته می‌شد و نسخه فولش هم «تیپ 5» نام داشت و هردوی آنها نیز 5 نفره بودند. اوتلندرهای تیپ 5 با اینکه آن سه آپشن جذاب تیپ 4 را نداشتند ولی اگر به لیست امکاناتشان دقت کنید، متوجه می‌شوید که آرین موتور، هشت آپشن کاملا جدید را به آنها اضافه کرده است که خوشبختانه در تیپ 4 یا تیپ 3 وجود ندارد. این آپشن‌های جدید عبارتند از: گرمکن فرمان، مه‌شکن‌های اکتیو در جلو، دوربین 360، ترمز پارک برقی با اتوهلد، سنسور پارک جلو، آنتن کوسه‌ای، سنسور باران و مهم‌تر از همه، آپشن جالبی با نام UMS که از طریق پنل دکمه‌های تعبیه شده در سمت چپ داشبورد، می‌توان آنرا فعال/غیرفعال کرد. با فعال کردن یو.ام.اس، اگر در زمان شروع حرکت (رو به جلو یا رو به عقب)، مانعی در مسیر اوتلندر قرار داشته باشد اما متوجه آن نشوید، در صورتیکه پدال گاز را بصورت ناگهانی فشار دهید، خودرو هیچگونه حرکتی نمی‌کند و به مدت 5 ثانیه با بوق ممتد، به راننده‌اش هشدار می‌دهد.

ادامه...
  • رانندگی و عملکرد فنی
  • طراحی ظاهری
  • کابین و امکانات
  • ارزش در مقابل قیمت
  • کیفیت
  • مزایای میتسوبیشی اوتلندر

    • کیفیت ساخت بالا
    • دوام فنی
    • فرمان‌پذیری
    • تعلیق کارآمد
    • فضای کابین
  • معایب میتسوبیشی اوتلندر

    • واردات محدود
    • عملکرد غیراسپرت جعبه‌دنده
    • کمبود امکانات نسبت به رقبا

وضعیت در بازار ایران

  • مدل‌های موجود 2016 تا 2017

مشخصات فنی

  • محور محرک دو دیفرانسیل 3 حالته (اکو - نرمال - قفل)
  • گیربکس CVT بهبودیافته
  • پیشرانه 4 سیلندر
  • حجم موتور 2.4 لیتر

عملکرد فنی

  • قدرت 170 اسب‌بخار
  • گشتاور 232 نیوتن‌متر
  • شتاب 10.5 ثانیه
  • سرعت 190 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 9.3 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

  • نوع بدنه شاسی بلند متوسط
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل سوم - فیس لیفت دوم
  • طول 4655 میلی‌متر
  • عرض 1800 میلی‌متر
  • ارتفاع 1680 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2670 میلی‌متر
  • وزن 1495 کیلوگرم
  • حجم باک 60 لیتر
  • چرخ جلو 225/55R18
  • چرخ عقب 225/55R18
  • سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها

وضعیت در بازار ایران

  • مدل‌های موجود 2016

مشخصات فنی

  • محور محرک دو دیفرانسیل 3 حالته (اکو - نرمال - قفل)
  • گیربکس CVT بهبودیافته
  • پیشرانه 4 سیلندر
  • حجم موتور 2.4 لیتر

عملکرد فنی

  • قدرت 170 اسب‌بخار
  • گشتاور 232 نیوتن‌متر
  • شتاب 10.5 ثانیه
  • سرعت 190 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 9.3 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

  • نوع بدنه شاسی بلند متوسط
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل سوم - فیس لیفت دوم
  • طول 4655 میلی‌متر
  • عرض 1800 میلی‌متر
  • ارتفاع 1680 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2670 میلی‌متر
  • وزن 1495 کیلوگرم
  • حجم باک 60 لیتر
  • چرخ جلو 225/55R18
  • چرخ عقب 225/55R18
  • سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
قیمت

وضعیت در بازار ایران

  • مدل‌های موجود 2017 تا 2018

مشخصات فنی

  • محور محرک دو دیفرانسیل 3 حالته (اکو - نرمال - قفل)
  • گیربکس CVT بهبودیافته
  • پیشرانه 4 سیلندر
  • حجم موتور 2.4 لیتر

عملکرد فنی

  • قدرت 170 اسب‌بخار
  • گشتاور 232 نیوتن‌متر
  • شتاب 10.5 ثانیه
  • سرعت 190 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 9.3 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

  • نوع بدنه شاسی بلند متوسط
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل سوم - فیس لیفت دوم
  • طول 4655 میلی‌متر
  • عرض 1800 میلی‌متر
  • ارتفاع 1680 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2670 میلی‌متر
  • وزن 1495 کیلوگرم
  • حجم باک 60 لیتر
  • چرخ جلو 225/55R18
  • چرخ عقب 225/55R18
  • سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
149 دیدگاه

V8V8V8(212 روز پیش)

بهم گفتن راه نمیره درسته؟

Hvdk (180 روز پیش)

کوه راست رو راحت میره بالا

Asgari62 (162 روز پیش)

شتاب،قدرت وسرعت متناسبی بنا به حجم موتور وجثه ش داره،تاببینی که دنبال چه چیزی از ماشین هستی

Amir67(831 روز پیش)

بین راو ۴ و اوتلندر و اکستریل کدوم از همه بهتره ؟

Awg (815 روز پیش)

خب اول راو 4 بعد نیسان ایکستریل بعد اوتلندر

اردکاتی (807 روز پیش)

اوتلندر،بعد راو۴،بعد ایکستریل

احمدرضا ب (794 روز پیش)

اکثرا همه ی اهل فن ها و استفاده کنندگان میدونن که ایکس تریل پرفروش ترین خودرو بازار آمریکاست و اون بازار مشخص میکنه ولی حتی در ایران اول ایکس تریل بعد راو۴ بعد اوتلندر

Poyan (793 روز پیش)

خیر اول اوتلندر بعد ایکس تریل و بعد راو 4 چرا چون اوتلندر نسبت به راو 4 بزرگ تر در نتیجه فضایه بزرگ تر و البته ردیف سومم داره که آپشن خوبیه بعد کیفیت ساختشم بهتره و آپشنش هم در مقابل راو 4 خیلی زیاده .

Rain (701 روز پیش)

ایکس تریل 2018 از همشون سر تره

yusef (663 روز پیش)

بنده هم راو مدل 2015داشتم و الان ايكس تريل 2016دارم از نظر كيفيت واقعا در يك سطح هستند ولي از نظر مصرف و كيفيت سواري و راحتي صندلي هاي جلو و بخصوص صندلي هاي عقب در مسافرت و امكاناتي مثل گرم كن و هشدار نقطه كور و سقف پاناروما و دستي برقي و غيره ايكس تريل واقعا سرتره كلا وقتي با ايكس تريل رانندگي ميكني حس بهتري داري ماشين فرمانپذير تره

8Amir (646 روز پیش)

راوفور قیمت برندشو میگیره وگرنه نیسان ایکس تریل و اوتلندر سر تر هستن البته از نظر طراحی اوتلندر خیلی بهتره

8Amir (646 روز پیش)

البته تو این رنج قیمت سانتافه رو هم دست کم نگیرید

احسان محسنی (600 روز پیش)

Amir اقا شما یجور میگی راوفور پول اسمشو میگیره که انگار تویوتا کم چیزیه واسه ی خودش . هیچ برند ژاپنی تاحالا رودست این ابر شرکت بلند نشده ، همیشه اول تویوتا بوده بعد ، نیسان ، بعد بقیه ی برند ها که تازه خود تویوتا و نیسان کلی با هم فرق دارن . ولی واقعاً هر سه تاشون فوق العاده هستن . هر کس باید با توجه به علایق خودش خرید کنه .

Ilya990 (513 روز پیش)

اول راو ۴ بعد ایکس تریل بعد اوتلندر

1483 (509 روز پیش)

با سلام ، انتخاب عاقلانه ایه، برای اینکه سالها فقط روغن و بنزین بزنی و سفرهای طولانی بری و خرج خیلی کم و خوب داشته باشی اول راو4 بعد ایکس تریل و بعد اوتلندر، واقعا این 3 ماشین جز کم خرج ها، با کیفیت ها، و آرامش هستند. الان متاسفانه سانتافه توسان کولئوس بسیار خرج نگه داری دارن و کیفیت این خودروها روهم ندارن .حتی میتونین میتسوبیشی ای اس ایکس 2018 هم بخرین اگر خیلی جمعیتی سفر نمیرین -ژاپنی کلا یعنی آرامش و راحتی من که پول ندارم وگرنه فقط ژاپنی میخریدم

Hhhhhhhhhhhhhhhh (494 روز پیش)

اول ایکس تریل ۲۰۱۸ ، دوم اوتلندر برقی اگه باشه ، سوم راوفور ولی اگه اوتلندر برقی نباشه اول ایکس تریل ، دوم راوفور

Mahan13 (437 روز پیش)

اول ایکس تریل بعد اوتلندر بعد راو۴

Mostafa60 (205 روز پیش)

اوتلندر فوق العادس سورنتو ۲۰۱۷رو تو آتوبان تهران قم له کردم سره پیچ هم از همه رقباش بهتر عمل میکنه.اینم در نظر داشته باشید که گیربکس من اقتصادیه

Mohammad02 (194 روز پیش)

اقای مصطفی ۶۰ سورنتو خیلی ماشین کندی هستش مشخصه که اوتلندر شتاب بهتری داره

Hvdk (180 روز پیش)

داداش با اینکه 650 روز پیش نظر دادی منم میگم اوتلندر بگیر ولی بازم با گذشت 650 روز بازم میگم اوتلندر

Asgari62(251 روز پیش)

سلام خدمت دوستان درموردنکات فنی میتسوبیشی اوتلندر،موردمبهمی درنظرات هستش،متاسفانه برخی از دوستان علی رغم اینکه خودرو رانداشته یاتجربه سواری بااین ماشین راندارن اظهار نظر میکنن،من امروز یه مدل۲۰۱۸خریدم وخواستم تجربه رانندگی رو با کسانی که علاقه مندهستن به اشتراک بذارم اولا درمورد گیربکسcvtیه ذهنیت بدی ایجادشده که کند هستش،درصورتیکه این مورد دراین مدل صدق نمیکنه،ماشینی کهcvtهستش بایدموتور ووزن ماشین باهم هماهانگ باشه واصولا گیربکس درصدی از قدرت ماشین رو تامین میکنه نه همه ی اون رو،اگرشما یه ماشین چینی باگیربکس cvtرو بخواهید با یک برندبین المللی مقایسه کنید به نظر صحیح نیست،این ماشین هماهنگی خوبی دراجزای نیرومحرکه داره ونسبت وهماهنگی درپیشرانه رعایت شده،تصورمن از اینکه کارشناس سایت عملکردغیراسپرت گیربکس رو جزء عیوب ماشین تلقی کرده،شایدنبوددکمه sباشه، دوستانی که رانندگی باگیربکسATرا تجربه کردن میدونن که دکمهsبرای پرگازدنده عوض شدن وشتابگیری به این روش هستش،این ماشین بدون دکمهsقابلیت داره که شماشتابگیری ایده آل تون را داشته باشیدو واقعابافشردن پدال گاز به شماپالس مثبت رو خواهدداد.اگر عزیزی سوالی داشت درخدمتم

1398Rezaaa (239 روز پیش)

سلام در خصوص سایر موارد مثل قطعات یدکی بازار دست دوم وسایر ویژگی ها هم نظر بدین لطفا ممنون

1Mojtaba (239 روز پیش)

سلام و درود توی خیابون های پر دست انداز تهران باهاش تردد چگونه است؟ از لحاظ تکان خوردن اتاق آیا مثل لکسوس آر ایکس نرمه یا اینکه حالت گهواره‌ای داره اصطلاحاً؟

Asgari62 (238 روز پیش)

درپاسخ به آقایRezaبایدعرض کنم این ماشین بازار ضعیف تری نسبت به برخی رقبامانندRav4یاایکس تریل داره والبته این موردبیشترمربوط به شرکت واردکننده وعدم تبلیغ جهت شناخت وآگاهی مشتری هم هست،ازلحاظ یدکی مشکلی نیست واز خیلی مدلهای چینی فراوان تره،من البته قطعه ای اینجا نخریدم فعلا،ولی چون تصمیم دارم نگه دارم،لوازم مصرفی از دبی براش خریدم چون اینجا خیلی باللتره درموردآپشن هم متوسطه نسبت به ایکس تریل مقداری کمتر ونسبت بهRav4البته بالاتر

Asgari62 (238 روز پیش)

درپاسخ به آقای mojtabaبایدعرض کنم که سواری ماشین بسیارنرم وراحت وفوق العاده بیصدا هستش،سیستم تعلیق عالی ودرپیچها هم پایداری وچسبندگی قابل قبولی داره،عملکرد دردست اندازها در حد سدان نرم هستش.نکته جالب درمساائل فنی سرعت نهایی هستش که توسایتها۱۹۰خورده ولی من ۲۱۰تا باهاش زدم واین به نظرم خوب هستش که علاقه مندها درجریان باشن

POURIA678(247 روز پیش)

سلام دوستان رنج قیمت قطعات این ماشین چقدر

Alirezako(561 روز پیش)

میگن از سانتافه نرم تره راست میگن؟لطفا کسایی که هر دو رو سوار شدن نظر بدن

Djv (492 روز پیش)

آره نرم تره من خودم سانتافه ۲۰۱۴ سوار سدم و اوتلندر ۲۰۱۶ اوتلندر نرم تر از سانتافه است ولی نمیدونم سانتافه ۲۰۱۶ ۲۰۱۷ ۲۰۱۸ اینا تغییر کرده یا نه ولی اون چیزی که من سوار شدم اوتلندر نرم تر بود.

Mahan13 (437 روز پیش)

صد در صد نرم تره حتی اگه تونستی پولاتو بیشتر کن ایکس تریل بگیر

Ehsan515(1055 روز پیش)

تیپ ۵ هفت نفرس؟

مرتضی هستم! (462 روز پیش)

احسان جان ارادت. اکثرا 5 نفره هستن.

hossein.bigbang(980 روز پیش)

سلام دوستان تفاوت تیپ ۳وتیپ پنج چیه؟!

مرتضی هستم! (462 روز پیش)

حسین جان ارادت. در جداول بالای صفحه، همه توضیحات و تفاوتها ذکر شده

علی دهقان(1050 روز پیش)

سلام ببخشید اوتلندر های 2017 تیپ 5 تو ایران 7 نفرن

Gladiator (1048 روز پیش)

سلام.نه فک کنم فقط تیپ ۳ و ۲۰۱۶ به قبل

ramking (1048 روز پیش)

سلام اگر صاحب قبلیش از ژاپن سفارش داده باشه آره

To...hjp (776 روز پیش)

تیپ ۴ و ۵ هفت نفره هستن،بابا مگه مینی بوس میخوای بخری...

مصطفی دهقانی (711 روز پیش)

بله هم پنج نفره داره و هم هفت نفره در کل مدل های جدید و قدیم

Gdghffhffggd (648 روز پیش)

اره ۷ نفرست

مرتضی هستم! (462 روز پیش)

دوستان عزیز ارادت. مدلهای 17 اکثرا 5 نفره هستن. اما اگه 7 نفره پیدا کردید، دیگه تیپ 5 اسمش نیست! مراقب تفاوتها باشید

Shahraki(482 روز پیش)

دوستان شما یه جوری طرف ایکس تریلر رو میگیرید انگار اصلا به قیمت ها توجه نمی کنید. تازه در کنار همه این نکاتی که گفتین به این مطلب اشاره نکردیم که اوتلندر هفت نفره هستش و این خیلی به کار میاد

Djv (477 روز پیش)

اتفاقا ۷ نفره بودنش تنها چیزیه که به کار نمیاد.

مرتضی هستم! (462 روز پیش)

شاکری جان ارادت. همه اوتلندرها 7 نفره نیستن.

Hdd(484 روز پیش)

مزایای اوتلندر نسبت به سانتافه: کیفیت ساخت بالاتر، متریال کابین بهتر، نرمی تعلیق، اتاق بی صدا و عایق، استهلاک کمتر. مزایای سانتافه: طراحی عامه پسند تر، بازار خرید و فروش بهتر، اپشن بیشتر.

Mostafa60 (467 روز پیش)

شما ماشین ژاپن با کره مقایسه نکن ماشین ژاپنی خیلی بی آزارتره و با اصالت

Show More