• مشخصات فنی x22atsportexcellent
  • مشخصات فنی x22atsportexcellent
  • مشخصات فنی x22atsportexcellent

مشخصات فنی ام وی ام X22 اتوماتیک اسپرت اکسلنت سال 1395 - 1400

270 دیدگاه
سال
ام‌وی‌ام X22، که از زمستان 95 به ایران آمده، را باید نسخه کراس‌اوری از هاچ‌بک 315 بدانیم چراکه پلتفرم و اجزای فنی هردو خودرو، شباهت زیادی به یکدیگر دارند. البته مهندسان چینی، تغییراتی در سیستم فنربندی خودرو اعمال کرده‌اند که منجر به کاهش انعطاف‌پذیری و خشک‌تر شدن X22 نسبت به 315 شده است. عملکرد جعبه‌دنده 4 سرعته اتومات X22 نسبت
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

مصرف سوخت
تجهیزاتی بیشتر از لیفان X50
اضافه‌شدن 5 آپشن جدید از تابستان 97

نقاط ضعف

فضای محدود کابین
فنربندی خشک (به‌ویژه در عقب)
عملکرد فنی مشابه 315H

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1396 تا 1400

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

4 دنده اتومات دو حالته (2 و L)

پیشرانه

4 سیلندر

حجم موتور

1.5 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

105 اسب‌بخار

گشتاور

135 نیوتن‌متر

شتاب

12.7 ثانیه

سرعت

170 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

6.1 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند کوچک

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول

طول

4200 میلی‌متر

عرض

1760 میلی‌متر

ارتفاع

1570 میلی‌متر

فاصله محوری

2555 میلی‌متر

وزن

1220 کیلوگرم

حجم باک

50 لیتر

چرخ جلو

205/55R16

چرخ عقب

205/55R16

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند

کنترل ایستایی در سربالایی

(از مدل 97 به بعد)

کنترل سرعت در سرازیری

کنترل کشش

(از مدل 97 به بعد)

کنترل پایداری

(از مدل 97 به بعد)

ضد واژگونی

اتو پارک

حالت رانندگی

2 حالته (اکو - اسپرت)

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر

(از مدل 97 به بعد)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور

رادار تغییرلاین

رادار تصادف جلو

رادار تصادف عقب

رادار تابلوخوان

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز

ترمز ضدقفل

ترمز با نیروی کمکی

(از مدل 97 به بعد)

ترمز پارک برقی

ترمز اضطراری هوشمند

سایر ویژگی‌ ترمز

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

فرمان

نیروی کمکی

هیدرولیکی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

4 اسپیکر

مانیتور

8 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - MP3 - MirrorLink

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

2

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

دستی

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته دستی - کنسول وسط

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

تاشو

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

تریم نارنجی و مشکی

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

آینه جانبی با گرمکن

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

سقف مشکی - گارد و رکاب اسپرت
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
keysan3090 1402/6/7
سلام دوستان خسته نباشید. من میخواهم نشین بخرم و من بین اچ سی کراس جیلی جی سی ۶ و همین ایکس ۲۲ موندم.دوستان لطفا راهنمایی کنید . آیا واقعا ایکس ۲۲ در سربالایی کم میاره؟!. و بعد خراب نمیشه لطفا راه نمایی کنید.
پاسخ
2
0
0
خزایی 1402/8/2
سلام. من قبلا 206 تیپ 5 داشتم و تازه یک ماهه x22 خریدم. نسبت به پژو تو شتاب اولیه واقعا ضعیف هست و تو دنده یک انگار تراکتور داره حرکت میکنه. تو شیب زیاد هم خیلی ضعیف هست و سعی میکنم تا جای امکان سبقت نگیرم.. ولی وقتی تو دور میفته خوب راه میره. سیستم ترمزش نسبت به وزنش ضعیف هست. در کل اگه عشق شتاب هستید این ماشین رو نخرید
0
1
Armanica 1402/6/28
باتوجه به تجربه رانندگی با هر سه ماشین ، از لحاظ جادار بودن اتاق و لذت سواری اول X22 هست ، بعد جیلی و در آخر اچی سی کراس ، از لحاظ خدمات و لوازم و آپشن هم اول از همه همین ایکس 22 اتومات هستش ، درکل ماشین خوب و بی آزاریه
0
0
ali.shateri@iraninsurance.ir 1402/6/2
من 6 ساله این ماشین را دارم الان متاسفانه به علت نیاز باید بفروشمش کاملا راضی هستم از ماشین همه چیش در این رنج قیمتی عالیه الا گذاشتم بفروشمش حدود 600 دوستانی که از شتابش می گن باید در نظر داشته باشن که ماشین چینی 1500 سی سی خریدند نه اینکه بنز کوپه 2000 سی سی باید از هر ماشینی به اندازه ظرفیتش انتظار داشته باشید مثل اینکه شما بخواهید آب یک پارچ ر در یک لیوان بریزید شما تو این رنج قیمت نهایت یه ماشین ال نود دنده ای مدل 96 یا 97 می تونید بخرید که هیچ آپشنی هم ندارد
پاسخ
0
0
2
mbh1074 1402/5/19
سلام من 6 سال هست این ماشین رو دارم فقط هم باهاش مسافرت رفتم در کل برا خونواده 4 نفری عالیه شتابش که میگن کمه هم میشه ریمپ بزنید اوکی میشه خشکی ماشین هم بعد از 15هزار کارکرد خیلی نرمتر میشه بدنه بسیار محکم داره و ایمنی خوبی هم . در کل از تمام ماشینای هم رده خودش بهتره
پاسخ
0
0
3
sina11112222 1402/5/14
سلام میشه یکی راهنمایی کنه با ۶۰۰ الي ۷۰۰ ملیون چه ماشینی خوبه
پاسخ
1
0
1
Armanica 1402/6/28
اول X22 (اتومات یا دنده ای) - بعدش جک J 5 اتومات _ و در آخر جیلی جی سی 6
0
0
default 1401/6/16
چیزی به اسم شتاب برای این ماشین تعریف شده نیست. توی یه سربالایی ساده سریعا سرعتش افت میکنه. وقتی میگم یه سربالایی ساده یعنی واقعا یه سربالایی خیلی خیلی ساده کروز کنترول در حد دکور هستش نه بیشتر. کمی جاده بپیچه یا کمی سربالایی سرپایینی داشته باشه از کروز خارج میشه. به هیچ وجه نمیشه با این ماشین سبقت گرفت. مصرف فاجعه بار بالاست. تو کاتالوگ زده شش و خورده ای اما مصرف ترکیبیش نزدیک به ده لیتره کمک فنر ها بسیار ضعیف و ناتوان من تیبا داشتم و از روزی که فروختم و اینو خریدم هر روز خودمو لعنت کردم اما چون قسطی خریدم نمیتونم بفروشمش تو جاده کفی حداکثر سرعتی که تونستم پر کنم 143 تا بود و اصلا بیشتر راه نرفت. تو سربالایی های ساده سرعتش کاملا میاد زیر صد
پاسخ
2
3
2
Hoseinhhh 1402/7/11
فکر کنم ماشین شما ایراد داره اصلا اینطور که نوشتید نیست،کاملا برعکس چیزی که گفتید این ماشین نسبت به قیمتش عالیه
0
0
So22 1401/8/18
داداش کلا برعکس گفتی من مدل ۹۷ دنده ایشو دارم خیلی کم مصرف و تو سربالایی ها کم نمیاره و ماشین برویی هست من باهاش تو کویین ۱۶۵ تا رفتم عالی بود
0
3