مشخصات فنی ام وی ام X22 دنده ای ساده سال 1395 - 1400
سال
امویام X22، که از زمستان 95 به ایران آمده، را باید نسخه کراساوری از هاچبک 315 بدانیم چراکه پلتفرم و اجزای فنی هردو خودرو، شباهت زیادی به یکدیگر دارند. البته مهندسان چینی، تغییراتی در سیستم فنربندی خودرو اعمال کردهاند که منجر به کاهش انعطافپذیری و خشکتر شدن X22 نسبت به 315 شده است. عملکرد جعبهدنده 4 سرعته اتومات X22 نسبت
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
مصرف سوخت
تجهیزاتی بیشتر از لیفان X50
اضافهشدن 5 آپشن جدید از تابستان 97
نقاط ضعف
فضای محدود کابین
فنربندی خشک (بهویژه در عقب)
عملکرد فنی مشابه 315H
اتوماتیک اسپرت اکسلنتاتوماتیک اسپرتاتوماتیک سادهاتوماتیک لاکچریدنده ای اسپرت اکسلنتدنده ای سادهدنده ای لاکچری
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1396 تا 1397مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
5 دنده دستیپیشرانه
4 سیلندرحجم موتور
1.5 لیترعملکرد فنی
قدرت
105 اسببخارگشتاور
135 نیوتنمترشتاب
12 ثانیهسرعت
170 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
5.9 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
شاسی بلند کوچکنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اولطول
4200 میلیمترعرض
1760 میلیمترارتفاع
1570 میلیمترفاصله محوری
2555 میلیمتروزن
1215 کیلوگرمحجم باک
50 لیترچرخ جلو
205/55R16چرخ عقب
205/55R16سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند
کنترل ایستایی در سربالایی
کنترل سرعت در سرازیری
کنترل کشش
کنترل پایداری
ضد واژگونی
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور
رادار تغییرلاین
رادار تصادف جلو
رادار تصادف عقب
رادار تابلوخوان
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز
ترمز ضدقفل
ترمز با نیروی کمکی
ترمز پارک برقی
ترمز اضطراری هوشمند
سایر ویژگی ترمز
سیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
فرمان
نیروی کمکی
هیدرولیکیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
4 اسپیکرمانیتور
8 اینچی لمسینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USB - MP3 - MirrorLinkسایر ویژگی مالتی مدیا
ایمنی کابین
مجموع ایربگها
2ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
دستیکول باکس
صندلی راننده
6 حالته دستیصندلی سرنشین جلو
4 حالته دستیویژگی صندلی عقب
گرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرمایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
تریم نارنجی و مشکیآینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
آینه جانبی با گرمکن
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
keysan3090 1402/6/7
سلام دوستان خسته نباشید. من میخواهم نشین بخرم و من بین اچ سی کراس جیلی جی سی ۶ و همین ایکس ۲۲ موندم.دوستان لطفا راهنمایی کنید . آیا واقعا ایکس ۲۲ در سربالایی کم میاره؟!. و بعد خراب نمیشه لطفا راه نمایی کنید.
پاسخ
2
0
0
خزایی 1402/8/2
سلام. من قبلا 206 تیپ 5 داشتم و تازه یک ماهه x22 خریدم. نسبت به پژو تو شتاب اولیه واقعا ضعیف هست و تو دنده یک انگار تراکتور داره حرکت میکنه. تو شیب زیاد هم خیلی ضعیف هست و سعی میکنم تا جای امکان سبقت نگیرم.. ولی وقتی تو دور میفته خوب راه میره. سیستم ترمزش نسبت به وزنش ضعیف هست. در کل اگه عشق شتاب هستید این ماشین رو نخرید
0
1
Armanica 1402/6/28
باتوجه به تجربه رانندگی با هر سه ماشین ، از لحاظ جادار بودن اتاق و لذت سواری اول X22 هست ، بعد جیلی و در آخر اچی سی کراس ، از لحاظ خدمات و لوازم و آپشن هم اول از همه همین ایکس 22 اتومات هستش ، درکل ماشین خوب و بی آزاریه
0
0
ali.shateri@iraninsurance.ir 1402/6/2
من 6 ساله این ماشین را دارم الان متاسفانه به علت نیاز باید بفروشمش کاملا راضی هستم از ماشین همه چیش در این رنج قیمتی عالیه الا گذاشتم بفروشمش حدود 600 دوستانی که از شتابش می گن باید در نظر داشته باشن که ماشین چینی 1500 سی سی خریدند نه اینکه بنز کوپه 2000 سی سی باید از هر ماشینی به اندازه ظرفیتش انتظار داشته باشید مثل اینکه شما بخواهید آب یک پارچ ر در یک لیوان بریزید شما تو این رنج قیمت نهایت یه ماشین ال نود دنده ای مدل 96 یا 97 می تونید بخرید که هیچ آپشنی هم ندارد
پاسخ
0
0
2
mbh1074 1402/5/19
سلام من 6 سال هست این ماشین رو دارم فقط هم باهاش مسافرت رفتم در کل برا خونواده 4 نفری عالیه شتابش که میگن کمه هم میشه ریمپ بزنید اوکی میشه خشکی ماشین هم بعد از 15هزار کارکرد خیلی نرمتر میشه بدنه بسیار محکم داره و ایمنی خوبی هم . در کل از تمام ماشینای هم رده خودش بهتره
پاسخ
0
0
3
sina11112222 1402/5/14
سلام میشه یکی راهنمایی کنه با ۶۰۰ الي ۷۰۰ ملیون چه ماشینی خوبه
پاسخ
1
0
1
Armanica 1402/6/28
اول X22 (اتومات یا دنده ای) - بعدش جک J 5 اتومات _ و در آخر جیلی جی سی 6
0
0
default 1401/6/16
چیزی به اسم شتاب برای این ماشین تعریف شده نیست. توی یه سربالایی ساده سریعا سرعتش افت میکنه. وقتی میگم یه سربالایی ساده یعنی واقعا یه سربالایی خیلی خیلی ساده
کروز کنترول در حد دکور هستش نه بیشتر. کمی جاده بپیچه یا کمی سربالایی سرپایینی داشته باشه از کروز خارج میشه. به هیچ وجه نمیشه با این ماشین سبقت گرفت. مصرف فاجعه بار بالاست. تو کاتالوگ زده شش و خورده ای اما مصرف ترکیبیش نزدیک به ده لیتره
کمک فنر ها بسیار ضعیف و ناتوان
من تیبا داشتم و از روزی که فروختم و اینو خریدم هر روز خودمو لعنت کردم اما چون قسطی خریدم نمیتونم بفروشمش
تو جاده کفی حداکثر سرعتی که تونستم پر کنم 143 تا بود و اصلا بیشتر راه نرفت.
تو سربالایی های ساده سرعتش کاملا میاد زیر صد
پاسخ
2
3
2
Hoseinhhh 1402/7/11
فکر کنم ماشین شما ایراد داره اصلا اینطور که نوشتید نیست،کاملا برعکس چیزی که گفتید این ماشین نسبت به قیمتش عالیه
0
0
So22 1401/8/18
داداش کلا برعکس گفتی من مدل ۹۷ دنده ایشو دارم خیلی کم مصرف و تو سربالایی ها کم نمیاره و ماشین برویی هست من باهاش تو کویین ۱۶۵ تا رفتم عالی بود
0
3