سری دوم ام‌وی‌ام X22 در اواسط سال 1400 با نام جدید X22 PRO وارد بازار کشورمان شد. این خودرو محصول سال 2021 بازار چین است و در آنجا با نام Tiggo 3x Plus شناخته می‌شود اما در برخی بازارهای جهانی، آنرا با نام تیگو 2 نیز می‌شناسند. برای X22 پرو، دو اتفاق فنی مهم رخ داده است؛ اولا اینکه موتور آن که قبلا 1.5 لیتری 4 سیلندر بود، حالا تبدیل به 1.0 لیتری 3 سیلندر شده و برای نخستین‌بار به توربوشارژ نیز مجهز شده است. دوما اینکه گیربکس آن تغییر کرده و حالا از نوع CVT با 9 دنده مجازی است؛ این دقیقا همان گیربکسی است که قبلا روی آریزو6 توربو، ام‌وی‌ام X33S توربو و آریزو5 توربو IE نیز دیده بودیم. در X22 پرو، کابین خودرو نیز با تغییرات زیادی همراه شده مانند تغییر صفحه کیلومتر و قاب دور آن، استفاده از فرمان دی‌کات جدید و مانیتور جدیدی که سایز آن اندکی بزرگتر شده و به 9 اینچ رسیده است. ضمن اینکه می‌توانید با اتصال مانیتور به گوشی، هم به تصاویر موبایل‌تان دسترسی داشته باشید و هم از مانیتور بعنوان نمایشگر موبایل‌تان استفاده کنید. در لیست امکانات X22 PRO همچنین نام دو آپشن جدید به چشم می‌خورد که یکی «ترمز پارک برقی» و دیگری «اتوهلد» است.

ادامه...
  • رانندگی و عملکرد فنی
  • طراحی ظاهری
  • کابین و امکانات
  • ارزش در مقابل قیمت
  • کیفیت
  • نقاط قوت
    • مصرف سوخت
    • بهبود آپشن‌ها (نسبت به سری اول)
    • گیربکس جدید (نسبت به سری اول)
    • موتور توربو جدید (نسبت به سری اول)
  • نقاط ضعف
    • فضای محدود کابین
    • فنربندی خشک (به‌ویژه در عقب)
قیمت
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1400
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس CVT با 9 دنده مصنوعی
  • پیشرانه 3 سیلندر توربوشارژ
  • حجم موتور 1.0 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 102 اسب‌بخار
  • گشتاور 150 نیوتن‌متر
  • شتاب ثانیه
  • سرعت کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه کراس‌اور کوچک
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل دوم
  • طول 4200 میلی‌متر
  • عرض 1760 میلی‌متر
  • ارتفاع 1570 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2555 میلی‌متر
  • وزن کیلوگرم
  • حجم باک 50 لیتر
  • چرخ جلو 205/55R16
  • چرخ عقب 205/55R16
  • سایر ویژگی‌ها
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی 2 حالته (اکو - اسپرت)
  • سایر ویژگی‌ها
23 دیدگاه

DF5(6 روز پیش)

با سلام و عرض ادب به دوستان و کارکنان سایت باما بنده یکم بیشتر در مورد این خودرو تحقیق کردم و رنت کردم با توجه به اینکه فرض کنید یک خودرویی با موتور5000 باشه وقتی کیفیت نداشته باشه ارزش خرید نداره وقتی خودرویی با موتور1000 باشه فقط این نوع خودرو رو نمیگم حالا میخواد بنز باشه یا هر خودرویی کیفیت قابل قبول داشته باشه ارزش خرید داره ای کاش این موتور رو بر روی ام وی ام110 میگذاشتند که بحث ها و در موردش کمتر بود و با قیمتی مناسب عرضه میشد متاسفانه کسانی که خودرو میخرند فقط به آپشن نگاه میکنند یا به ظاهر خودرو به نظر بنده باید کیفیت کنارش هم باشه نه اینکه برای یک آپشن قیمت بالایی پرداخت کنند مشکل مدیران خودرو این هست که قیمت هاش واقعا بالا هست اگر یکم ارزونتر بود احتمال داشت در بازار خودرو تا حدودی موفق خواهند بود باید در رنج قیمت خودش و رقباش نگاه کنید واقعا موتور توربو شارژ خیلی دردسر داره و هزینه اضافی باید پرداخت کنید و اگر مدیران خودرو با این قیمت عجیب غریب که در توان قشر متوسط به پایین نیست صد در صد در تویه بازار شکست میخوره فقط خوبی مدیران خودرو اینکه هست از راه نجات و فرار از نابودی و تعطیلی شدن شرکت مجبور هست پیش فروش و تحویل به موقع و اقساطی بده تا یک حدودی مشتری جلب کنه از خودروهای داخلی خیلی بهتر هست ولی قطعات رو باید دو تا خیابان باید پیدا کنی مثلا در خودروهای ملی داخلی برای دریافت قطعات از سر کوچه میشه گرفت و امداد داره چند روز پیش خودروی یکی از بستگان206 بود و خراب شد به امداد زنگ زد بعد از10 دقیقه آمدن درست کردن و تحویل سه ساعته و همسر ایشان ام وی ام110 داشت به امداد نزدیکترین شعب مدیران خودرو تماس گرفت که میگفتند امداد نداریم بعد یک شعب دورتر بعد از2 ساعت آمدن هنوز هم نتوانستند درست کنند بابت این همه تاخیر پیدا کردن امداد بودند خب سلیقه ای هست کسانی خودروها رو سوار میشوند که بازار خوبی نداشته باشه خودم405 داشتم سر 1 هفته فروش رفت وقتی315 خریدم صد بار با خودم لعنت فرستادم که هنوز روی دستم مونده خودروی ام وی ام صفر از نمایندگی گرفتم حدود 3 ماهی هست گذاشتم برای فروش و مزایا و معایب رو به دوستان عرض میکنم و تست های مختلفی امتحان کردم که میشه گفت خودرویی برای جوانان و خانوم ها مناسب باشه و میخواهند خودروی شیک سوار بشوند و کلی آپشن مزایا 1 مصرف سوخت مناسب که داخل شهر6/6 هست و بیرون شهر 7/1 هست مصرفش برابری میکنه با 206 و 2 آپشن های جدید و به روز نسبت به ایکس22 معمولی و 3 توربو شارژ جدید و تقریبا کم دردسر که فقط سوپر بریزید چون یکبار معمولی ریختم چراغ چک موتور روشن شد معمولی نریزید و 4 مانیتور کار آمد و امکانات از خودروهای هم رده خیلی بهتره هست در مقایسه با ایران خودرو و سایپا و کیفیت متوسط و پیش فروش مناسب و تحویل اسراع وقت25 روزه و گارانتی و خدمات مناسب فرمان نسبتا نرم وقابل قبول برای استفاده شهری عالی هست معایب 1 به علت توربو دار بودن یکم تاخیر داره و دیر شتاب اولیه میگیره و سرعتش اینقدر بالا نیست و 2 خشکی کمک عقب توی سرعت گیر صدا میده و حالا توی هر مانعی و2 فضای کوچک که یکم از206 برزگتر هست و از لیفان و جک و فردا کوچکتر هست برای خانواده های کم جمعیت مناسب و کار آمد هست اگر پر جمعیت هستید حوصله نگهداری و دردسر توربو شارژ رو ندارید بروید جک اس3 و لیفان بخرید ایکس70 هم قدرتش بالا هست و هم جادارتر و 3 متریال داشبورد قابل قبول و کیفیت رو دری بدک نیست ای کاش بهتر از این برنامه ریزی میشد و مواد بهتری انتخاب میکردند به نظر بنده این قیمت اصلا ارزش خرید نداره ولی ارزش استفاده شهری و شیک رخ بودن رو داره ولی فعلا باید صبر کنیم آینده این خودرو به کجا خواهد رسید و در سر بالایی عملکرد متوسط و زیاد نباید فشار آورد باتشکر از دست اندرکاران سایت باما و دوستان خوب گرامی

R3 (4 روز پیش)

با سلام دوست عزیز و بزرگوار اول اینکه تولیدات206 خیلی بهتره از ام وی ام هست و بازار دست دوم برتری داره نسبت به ام وی ام 206 رو رالی ازش استفاده میکردند و لوازم یدکی فراوان و ارزان قیمت و مقرون بصرفه شما یک206 بخر اسپرت خفن بکن حالشو ببر خودروهای داخلی امداد دارند و دچار دردسر نیستید206 نرم تر از این خودروهای چینی هست یک خودروی درجه و خوب داشتیم به نام ال90 که رفت از ایران شما ام وی ام بخری نمایشگاه داران میگن زیر قیمت بده ازت می‌خریم ولی206 به قول قدیم در شهر اسد آباد همدان یعنی مردمان اسد آبادی تا زمانی که آگهی بزاری میان جلوی درب خانه با کیف دور کمربند تشک و لحاف میندازند و راحت معامله میشه با تشکر از دست اندرکاران سایت باما و دوستان گرامی

R3 (1 روز پیش)

با سلام و عرض ادب به دوستان و کارکنان سایت باما دوست عزیز و بزرگوار اول اینکه تولیدات206 خیلی بهتره از ام وی ام هست و بازار دست دوم برتری داره نسبت به ام وی ام 206 رو رالی ازش استفاده میکردند و لوازم یدکی فراوان و ارزان قیمت و مقرون بصرفه شما یک206 بخر اسپرت خفن بکن حالشو ببر خودروهای داخلی امداد دارند و دچار دردسر نیستید206 نرم تر از این خودروهای چینی هست یک خودروی درجه و خوب داشتیم به نام ال90 که رفت از ایران شما ام وی ام بخری نمایشگاه داران میگن زیر قیمت بده ازت می‌خریم ولی206 به قول قدیم در شهر اسد آباد همدان یعنی مردمان اسد آبادی تا زمانی که آگهی بزاری میان جلوی درب خانه با کیف دور کمربند تشک و لحاف میندازند و راحت معامله میشه با تشکر از دوستان و دست اندرکاران سایت باما

DF5(43 روز پیش)

با سلام یکی از همسایه های بنده سانگ یانگ موسو مدل83 با کارکرد127/000 تا 6 سیلندر حالا آفرود نرفته ماشین کارمندی هست میخواد این رو بفروشه بره ام وی ام بخره یعنی کلی خندیدم اگر جای اون طرف بودم به ام وی ام یا خوشگل های عروسکی چینی فکر نمیکردم و همیشه هزار بار خدا رو شکر میکردم که سانگ یانگ موسو یک سرپیچ چرخش به این چینی عوض نمیکردم اگر سانگ یانگ مال بنده بود خیلی ازش مراقبت و احتیاط و مدارا و بهش برسی و خرج ها رو به موقعه عوض کنی 12 الی15 سال فابریک کار میکنه سانگ یانگ رو اگر با یک تعمیر درست حسابی انجام بدی و دست به خرج بزاری دوباره12 الی15 سال دیگر هم ماشین هست یعنی 24 الی30 سال ماشین هست تا بخوام یک چینی بخرم که سر 5 سال همش توی جاده یا تعمیرگاه یه گوشه پارکینگ باشه و خرج الکی بدم و به جای خرجهای اضافی بروید یک خودروی با کیفیت بخرید برادر بنده یک خودرو داره که با رنج حدود600 میتوانید یک رنو داستر تک دیفرانسیل بخرید اگر یکم حدود100 الی150 روش بزارید بروید دو دیفرانسیل رو بخرید از هیچی بهتره که همش بخوای هی تعمیرگاه بروید یک چند ماهی صبر میکنم تا یکم روش بزارم یا برم سانگ یانگ همسایه خودمون رو بخرم یا بروم یک رنو داستر سر تمیز یا سوزوکی ویتارا مدل88_87 رو بخرم صد زحمت این خودروهای باکیفیت رو ول کنی بری حلبی های چینی بخری ولی اگر خواستم بین چینی با ایرانی انتخاب کنم100% چینی انتخاب میکنم ولی اگر کره ای یا فرانسوی یا ژاپنی یا آمریکایی های کلاسیک مانند شورلت و یا محصولات با کیفیت رو توصیه میکنم با تشکر از سایت باما و دست اندرکاران سایت برترین سایت داخل کشور به نام ( باما )

Mapoorfalah (28 روز پیش)

درسته که اکثر مردم تجربه داشتن خودروی با کیفیت کره ای و ژاپنی رو ندارن و نمیدونن چقدر کیفیت ماشینای برند با ماشینای غیر برند متفاوته مثلا یه داستر درست سوارشین ده سال تعمیر نمی خواد حتی کابینش یه ذره صدا هم نمیده یا تولیدات مزدا یا هر برند خوبی،خیلی ها فکر مثلا esp نصب شده رو برندهای معتبر با برندهای ناشناس و بعضا گم نام یکیه ولی نه ماشنای چینی حتی الیاژ بدرد بخوری ندارن و اون دسته از تولیدات چین که با کیفیته هم تقریبا هم قیمت ماشینای برندهای معتبره مثل فیدلتی اما تجربه من میگه هیچ ماشین چینی از ماشینای داخلی بدتر نیست تو ایرانی ها فقط خانواده تندر خوب بود که تعطیل شد کاش همه مردم پول خرید ماشینای کره ای و ژاپنی داشتن برندهای چینی اینقدر معضل و مشکل دارن که ادم استخدام میکنن بیان تو پیج های مختلف تعریف کنن و هرکس انتقاد کرد رو مورد توهین قرار بدن تا ایراد هاشون پوشونده شه برین تو صفحه x33 نظرات رو بخونید میبینید،کاش جای این کارا خودروهای چینیی شروع به رفع ایراد می‌کردند به محض تحریم شدن بسترن و ام جی و خیلی از برندهای بی نظیر چینی تعطیل شدن و جاشون رو به ماشینای بد ساخت دادن اگه کسی هم تو رویاهاش فکر کرد برندای چینی مثل برندهای ژاپنی و کره ای با کیفیت هستن اینو بهش گوشزد میکنم که خودروهای چینی می خوان کلاس بزارن میگن گیربکس فلان ماشین ژاپنیه یا موتور این ماشین میتسوبیشی هست یه خودرو ساز خوب هرگز اینجوری خودشو معرفی نکرده و نمیکنه

Ehsan110 (24 روز پیش)

عزیز من اتفاقا رنو داستری که شما میگید اگر یه چراغش خراب بشه باید خدا تومان پول بدی ما از یکی که کیا اپیروس داشت پرسیدم که ماشین هست که به نسبت بقیه کم خرج تری هست گفت که ۱۷ میلیون تومان پول یه چراغ عقب هست شما نمی‌تونید ماشین که مال ده پانزده سال پیش هست رو قطعاتش رو گیر بیار تازه اگر هم گیر بیارید باید خدا تومان پول بدید تازه هیچ گارانتی ای هم شامل ماشین نمیشه و فقط باید دعا کنی که ماشینت یه وقت خراب نشه ول این ماشین ها هم گارانتی دارن و هم قطعاتشون پیدا میشه با قیمت خیلی کمتر ولی بازم آنقدر ارزون نیست ...

Vahidbm (9 روز پیش)

چندتا ماشین چینی سوار شدی؟ اصلا شرایط فروش و خدمات پس از فروش چینی ها مثلا مدیران خودرو رو میدونید یا دیدید؟ من پدرم 33 ساله که نمایشگاه ماشین داره بار اول مخالف بود با چینی ولی وقتی خرید، چند ساله سوار شده، ماشین از نمایندگی داخلیا بیاری بیرون، دیگه نگات نمیکنن میدونستی همین مدیران خودرو تا 2 سال ماشینشو سرویس رایگان میده؟ تا 5 سال گارانتی عالی میده تازه خراب مگه میشن اینا؟ الان قطعه موتور 206 گرونتره یا mvm315? نمیدونی که میگی موسو رو به جینی ترجیح میدی همین طرز فکر باعث شده که ماشین 20 سال کار کرده هنوزم روز به روز گرونتر میشه یکم تحقیق کنید بعد حرف بزنید.بگذارید این چینی ها به ایران خودرو و سایپا یکم یاد بدن فروش و تولید خودرو یعنی چی

Mapoorfalah (8 روز پیش)

دوست عزیز همین امروز قیمت چراغ جلو داستر تو سایت ترب هست یک و صد و قیمت چراغ تیگو سه تومن چراغ اریزو دو و صد قیمت چراغ جلو تیگو اینا که هیچی امروز بیست و سه دی ماه هست لطفا قیمتا رو نگاه کنید اینکه فلانی گفت قیمت چراغ اسپورتج هشتصد میلیون تومنه یا چراغ سانتافه پونصد میلیونه حرف درستی نیست قیمتا همش تو اینترنت هست بعد ماشینای چینی کسی نگفت بد هستن حرف من اینه این قیمت مناسب این خودرو نیست اگه یخوام خودرو گرون بخرم که ماشینای ایرانی سرلوحه کیفیت بد و قیمت بالا هستن اگه این ماشین قیمتش حدود سیصد الی سیصدو پنجاه بشه من خودم اولین مشتریشم دیگه ماشین چیزی نیست که کسی تعصبش رو بکشه

wlkx (7 روز پیش)

چین در حال پیشرفت هست همین خرابی هارو چینی ها ندارن این کی از محصولات چینی هست تو برو یکی از برند های زیر مجموعه ی نیسان رو ببین ایمنیش از پراید کمتره بعد اون سانگ یانگ یا سوزوکی ۸۸ دیگه قدیمی شدن بعدشم بعضی ها سلیقه یعنی دارن همین mvm x55 ببین چه ساعت هوشمندی داره موسو خاب این رو هم نبیبینه

R3 (1 روز پیش)

با سلام و عرض ادب به دوستان و کارکنان سایت باما دوست عزیز و بزرگوار شما جای برادر بنده هستید منم هم سن شما هستم حرف بقیه رو گوش نده برو یک داستر بخر ده سال راحت هستی سانگ یانگ هم خوبه ولی داستر قطعاتش بهتر پیدا میشه نسبت به سانگ یانگ هست سانگ یانگ خیلی قوی تر از داستر هست ولی بیرنگ و سالمش سخت گیر میاد برو سراغ داستر هم مدل بالا هست هم آپشن بهتری از سانگ یانگ داره بازار فروش خوبی داره و درسته هر دو قیافه ندارند ولی متأسفانه بقیه به آپشن نگاه میکنند انگار فکر میکنند وقتی وقتی آپشن باشه یعنی بی ام و یا بنز سوار شدن آپشن رو میخوای چیکار اگر شما جوان و کم سن بودید میگفتم برو ام وی ام بخر ولی به نظر بنده داستر خیلی سخت جان هست یعنی یک چرخش می ارزه به ام وی ام البته اگر دو دیفرانسیل رو بگیری واقعا محشره تک دیفرانسیل به درد نمیخوره بد فروش میره داستر میتوانی کوه رو بالا بری و امنیت داره سانگ یانگ هم خوبه البته برای شرایط الان مناسب نیست چون شرکت سانگ یانگ ورشکسته شده در آینده معلوم نیست چی میخواد بشه سوزوکی رو ول کن باید همش خرج کنی درسته محکم و خودروی خوبی هست الان خیلی ها میگن خودروی ژاپنی کجا و فرانسوی کجا سوزوکی خیلی بهتر هست از لحاظ قیافه و آپشن با تشکر از دوستان و دست اندرکاران سایت باما

Kas(2 روز پیش)

من که خریدم برای مادرم متاسفانه فقط 3 رنگ معمولی موجود بود فکر میکنم خیلی خوب باشه ام وی ام 110 اس با موتور 1000 هم داشتم یک مدت با 4 تا سرنشین سربالایی نبود که بالا نره به جز سر بالایی خاکی که لیز میخورد هیچ مشکلی نداشت نسبت به سایز و قیمتش - این که دیگه توربو هم داره و قدرتش یک مقدار از x22 معمولی بیشتره و با این گیر بکس فکر میکنم رانندگی خیلی راحتی داشته باشه چه تو شهر چه خارج از شهر حالا 10-15 روز دیگه تحویلم میدن بهتر میتونم نظر بدم خودم هم هایما اس 5 دارم انتظار قدرت اون رو ندارم ازش ولی امکاناتش یک مقدار بیشتره طراحی جلوشم خوب شده فکر میکنم راضیم کنه در اینکه قیمت گذاری مدیران خودرو نسبت به قیمت جهانی واقعا غیر عادیه شکی نیست ولی وقتی سرویس دهی و جوابگویی نمایندگی ها - تحویل سریع - فروش قسطی - کیفیت نسبتا خوب و طراحی جدید ... با شرکتهایی مثل ایرانخودرو و سایپا و پارس خودرو مقایسه کنیم واقعا خریدش منطقی میشه

Amir12(18 روز پیش)

خیلی طول نمیکشه که همین عزیزانی که از خودروهای چینی بد میگن به تاریخ بپیوندند. بخوای نخوای چین هم به لحاظ کیفیت هم طراحی الان داره با برندهای مطرح دنیا رقابت میکنه. بله شما وقتی اینو با تویوتا مقایسه کنی آشغاله اما اگر خواستی بگی خودروی چینی آشغاله بهتر اول یه خودرو هم قیمت چینی رو با ژاپنی به قیمت امارات مقایسه کنی. البته نه چینی که وارد یا مونتاژ شده. بلکه اون چیزی که خود چین تولید کرده. الان برندی مثل چانگان آخرین مدل توی دبی داره با لندکروز رقابت میکنه. یه سرچ ساده بزنی توی اینترنت پیداش میکنی. پس کم از آشغالهای داخلی تعریف کنید. بطور مثال ال ممد من نمیدونم کجاش کیفیت داره. اول یه تعریف شما از کیفیت ارائه کن بعد اینجا در موردش صحبت میشه کرد. اگر کیفیت رو دوام خودرو میدونی الان خودروی جک چینی هست و تو رنج قیمتی همین داخلی ها هم خودرو داره که قدیمی شده باشه. بطور مال شما الان یه جک j5 6 سال کار رو با یه ال نود 6 ساله (خدای کیفیت در ایران که البته خنده داره) سوار شو. ببین کدوم بیشتر صدا میده، کدوم بیشتر قطعاتش عوض شده و از همه مهمتر با کدوم لذت بیشتری می بری.خواهشا برای رفاه خودتون با منطق بیشتری رفتار کنید.

Mapoorfalah (8 روز پیش)

دوست عزیز ما قصد خراب کردن وجهه یه برند یا مدل رو نداریم ولی شکل رفتار ما با ایران خودرو و سایپا باعث شد که این دوتا کارخونه اینجوری سواستفاده گر بشن ما اینجا قصد داریم مشکلات رو مطرح کنیم چون بر این باوریم یرندهای خارجی به نظر خریدار توجه میکنند حالا چه چینی چه ژاپنی

Abulfazllll(46 روز پیش)

خیلی ضعیفه موتورش

Mmmmmmmmm1487 (44 روز پیش)

سلام دوست عزیز ببینید این خودرو یک خودروی کاملا شهری و مناسب هست شما موتور قوی رو میخوای برای چه کاری برای آفرود نیست که این ماشین یک خودروی شهری پر آپشن است که به نظر من به صرفه هست بعد همه ی دنیا میدونن ایرانی ها خودرو های قوی دوست دارن در حالی که همه ی کمپانی ها دارن خودرو هایی با موتور های ۳ سیلندر و زیر ۱۰۰ اسب بخار خودرو بیرون میدن ایرانی ها فقط قدرت دوست دارن در حالی همین ۱۰۲ اسب بخار در بدترین شرایط هم به کار نمیاد

Shayan1234 (41 روز پیش)

دوست عزیز Mmmmmmmm من میخوام یه چیزی رو به شما بگم ، دوست عزیز شما تا حالا راه شمال رو رفتی ، مسیر کویین ، این ماشین تو کویین از پراید جا میمونه و در ضمن با ۵۸۰ میلیون شما میتونی پنجاه میلیون اضافه بکنی یک ایکس ۳۳ است نیو فیس بگیری که گیربکسش هم تقویت شده و اون ضعف رو ندارع یا اینکه شما میتونی کره ای های کارکرده بگیری

Immahan (38 روز پیش)

دوست عزیز این ماشین شهری هست ولی ماشین شهری هم باید بتونه یه سربالایی ۳۰ درجه ای رو بره بالا یا نه؟!این ماشین موتورش اندازه ام وی ام ۱۱۱ هست

Mapoorfalah (28 روز پیش)

دوست عزیز Mmmmmmmmm شما ظاهرا تو نیویورک یا لس انجلس زندگی می کنید تو ایران ماشین تو شهری و روشهری و زیر شهری نداریم مگه حوله میخرییم که حوله استخر و دستشویی و حمام رو از هم تفکیک می کنید؟ پول این ماشین از حقوق پنج سال یه کارگر بیشتره خودرو ساز باید بدونه این چیزی که میده دست مردم باید بشه همه جا ازش اسفاده کرد اگه نمیشه کسی نمیخره به نظرم بهتره با این مشخصات مبلغ سیصد تومن رو براش در نظر بگیرن

FRZ (13 روز پیش)

واقعاً 😂😂

Vahidbm (9 روز پیش)

نظر بدون منطق و علمی نیست. گفتم پایینتر.تموم شرکتا دارن میرن سمت 3 سیلندر توربو. یکم تحقیق کنید

amirabbas2929 (9 روز پیش)

تو ایران ماشین با این حجم موتور و تکنولوژی بنظر من فقط برای خانوما جواب میده اونم حتی به زور!به قول اون دوستمون این ماشین باید طوری بود که هرکسی هرجایی (بجز آفرود) بتونه ازش استفاده کنه آپشناش هم در حد معمول هستش حالا یه اتوهلد اضافه شده نمیتونیم بگیم چقدر آپشناش خوبه. اون شرکت هایی که موتورهاشون رو کوچک و بصرفه طراحی میکنن به ایران نگاه نمیکنن اونا قیمت هاشون خیلی پایین تر و ارزون تره ماشینشونم واقعا با دوامه این تو این جاده ها جواب میده اصلا؟با این پول تو ایران طرف میره نهایتا این ماشینو بعنوان ماشین سومش میخره که بازم گزینه های زیادی بجز این داره

ramin1360(42 روز پیش)

با سلام خدمت دوستان بنده نمايشگاه خودرو هاي خارجي دارم در شمال تهران و ميخواستم بهتون يه مشورتي بدم ببينيد الان كه يك نگاهي به مشخصات و به قيمت هاي اين ماشين انداختم اكثرا توي سايت بالاي ٥٥٠ ميليون هستن و مشخصاتم فقط و فقط يكم اپشنش زياد شده كه اونم زياد بايد نسبت به رقيباي خودش مقايسه بشه نه مثلا اپشن هاي اين ماشين با توسان مقايسه بكنيد نه بايد با هم رده هاي خودش مقايسه بشه البته بازم نسبت به هم رده هاي خودش اپشن زيادي نداره در مقايسه با جك اس ٣ يا چانگان زياد انچنان اپشن كه زياد بهش اضافه شده باش نيست بيشتر بخاطر فيس جلوش كه بهتر شده عقب ماشين كه همون و شاسي ماشينم همون طراحي قبل و تغيير نكرده در مورد متورش كه اصلا حرفي نميزنم چون اين متور با اين حجم واقعا اصلا براي يه كراس اور افتضاح اين دوستمونم كه ميگه شما متور قوي ميخواي براي چي اين حرف كاملا اشتباه و اصلا درست نيست مث اين ميمونه ما به شما بگيم شما اصن براي رفتامد توي شهر ماشين ميخواي براي چي با وسايل حمل نقل عمومي برو اينا اصن ربطي به هم نداره دوست عزيز توي اين رنج قيمت معمولا بيشتر افراد جامعه اين ماشين اصن براي مصرف شهري نميخرن معمولا براي استفاده زندگي ميخرن و باهاش مسافرتم ميرن و اين حجم متور براي اين اتاق كاملا دردسر درست ميكنه و اصلا درست نيست شما با اين پول كاملا ماشين هاي بهتري ميتونيد بخريد كه چندتاشو اسم بردم حتي ميتونيد ماشين كاركرده ولي مدل هاي بهتري خريداري كنيد كه حتي اپشنهاشم ازين بيشترن شما كه اينطوري ميگيد يا خودتون از نمايندگي هاي ام وي ام هستين كه ميخواين مردم بيان بخرن يا خودتون اين ماشين دارين كه انقد متعصب هستين ادم بايد نسبت به پولي كه هزينه ميكنه نهايت استفاده بكنه اين ماشين از نظر بنده فقطو فقط تنها نقطه قوتش نسبت به نسخه قبلي فيس جلوش كه يكم بهتر شده و زيبا تر چون بنده به عنوان يك نمايشگاهي بهتون ميگم اين ماشين اگر بخرين با اين قيمت به سختي ميتونيد بفروشين مخصوصا كار كرده اين ماشين چون اين حجم از متور براي اين اتاق اصلا منطقي نيست و به شدت بد فروش خواهد بود كه حتي خود همين دوست عزيزمونم گفته ايراني ها حجم متور براشون مهمه كه اتفاقا اين مورد درست گفته پس بخاطر همين كسي نمياد اين ماشين با اين حجم متور بخره و اگر بخره خودشو توي دردسر انداخته و چون ماشين در ايران به عنوان سرمايه هست ميتونيد با اين مقدار هزينه گزينه هاي كاملا بهتري انتخاب كنيد همين و اميدوارم تونست باشم كمك دوستان كرده باشم تا بتونن اطلاعات كافي داشته باش

Vahidbm (9 روز پیش)

متاسفم برای یک نمایشگاهی گفتم که هنوز نمیدونید که تویوتا و بی ام و و بنز دارن میرن سمت 3 سیلندر کردن ماشین هاشون میدونید چرا توربو رو میدونید چرا راه اندازی شد؟ چرا نداتسته نظر میدید؟ الان گیربکس 0 سرعته cvtکه روش گراشتن تغییر به حساب نمیاد؟

Show More