• مشخصات فنی x22proexcellent
  • مشخصات فنی x22proexcellent
  • مشخصات فنی x22proexcellent
  • مشخصات فنی x22proexcellent
  • مشخصات فنی x22proexcellent
  • مشخصات فنی x22proexcellent
  • مشخصات فنی x22proexcellent
  • مشخصات فنی x22proexcellent
  • مشخصات فنی x22proexcellent
  • مشخصات فنی x22proexcellent
  • مشخصات فنی x22proexcellent

مشخصات فنی ام وی ام X22 PRO اتوماتیک اکسلنت سال 1400 - 1403

163 دیدگاه
سال
سری دوم ام‌وی‌ام X22 در اواسط سال 1400 با نام جدید X22 PRO وارد بازار کشورمان شد. این خودرو محصول سال 2021 بازار چین است و در آنجا با نام Tiggo 3x Plus شناخته می‌شود اما در برخی بازارهای جهانی، آنرا با نام تیگو 2 نیز می‌شناسند. برای X22 پرو، دو اتفاق فنی مهم رخ داده است؛ اولا اینکه موتور
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

مصرف سوخت
بهبود آپشن‌ها (نسبت به سری اول)
گیربکس جدید (نسبت به سری اول)
موتور توربو جدید (نسبت به سری اول)
بهبود آپشن‌ها در تیپ IE

نقاط ضعف

فضای محدود کابین
فنربندی خشک (به‌ویژه در عقب)
حذف برخی امکانات در مدل دنده‌ای

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1400

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

CVT با 9 دنده مصنوعی

پیشرانه

3 سیلندر توربوشارژ

حجم موتور

1.0 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

102 اسب‌بخار

گشتاور

150 نیوتن‌متر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

کراس‌اور کوچک

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل دوم

طول

4200 میلی‌متر

عرض

1760 میلی‌متر

ارتفاع

1570 میلی‌متر

فاصله محوری

2555 میلی‌متر

حجم باک

50 لیتر

چرخ جلو

205/55R16

چرخ عقب

205/55R16

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند

کنترل ایستایی در سربالایی

کنترل سرعت در سرازیری

کنترل کشش

کنترل پایداری

ضد واژگونی

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور

رادار تغییرلاین

رادار تصادف جلو

رادار تصادف عقب

رادار تابلوخوان

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز

ترمز ضدقفل

ترمز با نیروی کمکی

ترمز پارک برقی

ترمز اضطراری هوشمند

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

فرمان دی‌کات

مالتی مدیا

سیستم صوتی

4 اسپیکر

مانیتور

9 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - MP3 - MirrorLink

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

2

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

دیجیتال

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته دستی - کنسول وسط

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

تاشو

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

تریم نارنجی و مشکی

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

سقف مشکی
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
ناشناس 1402/11/24
سلام دوستان x22 pro مدل های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ اتومات از نظر آپشن چه فرق هایی دارند؟
پاسخ
0
0
0
Hamed80223 1402/11/17
با سلام. بنده ۳ ماهه این ماشین رو دارم. قبلش ۲۰۶ تیپ ۲ داشتم و اون هم کارمو راه مینداخت. تو ماشین دنبال سرعت رفتن و لایی کشی نیستم و از این جهت این ماشین منو راضی می‌کنه اما خب اگر کمی اهل اینجور رانندگی باشید شاید راضیتون نکنه. دید عقب و جلو مناسب هست، کابین سر و صدای خاصی نداره و صدای موتور هم در حد معقول وارد کابین میشه. ظاهر قشنگی داره. سیستم صوتی فابریکش از فابریک ۲۰۶ بهتره اما خب من چون رو ماشین قبلی باند گذاشته بودم یکم اوایل برام راضی کننده نبود صداش تا اینکه عادت کردم بهش، در کل میتونست صدای بیشتر و با کیفیت تری داشته باشه. خدمات پس از فروشش تا اینجا خیلی عالی بوده. صندوق عقبش نسبت به سدان های داخلی حجم کمتری داره اما برای مسافرت ۴ نفره کافیه. کیفیت دوربین عقب خوبه و تخمین فاصله اش خیلی دقیقه. سانروف کوچکی داره که خب از نظر من نقص حساب نمیشه چون قرار نیست کسی از سانروف بیرونو نگاه کنه. تنها چیزی ک برام عجیب بود یک اینکه قفل کن خودکار در رو نداره در صورتی ک ۲۰۶ داشت و اینکه شیشه های فقط برای پایین اومدن حالت خودکار دارن برای بالا رفتن عملکرد خودکار ندارن. تمام این نظرات درباره نسخه دنده ای این ماشین هست
پاسخ
0
0
3
ناشناس 1402/11/12
اطلاعات بسیار عالی بود
پاسخ
0
0
3
ناشناس 1402/11/7
با سلام و عرض ادب؛ دوستان من میخوام x 22 pro mt بگیرم ، کسانی که استفاده کردن نظر واقعی بیزحمت لطف کنن در ضمن وضعیت گرمایشی بخاریش چطور هست؟ در کل آیا با این قیمت میصرفه یا بریم دنبال سورن پلاس بنزینی؟ متشکرم اگر راهنمایی بفرمایید
پاسخ
2
0
1
Hossini123 1402/11/8
از نظر گر مایشی مشکلی نداره و از نظر طراحی وآپشن 2 تا پله بالاتر از سورن پلاس بنزینی هست ولی بازار دست دوم نسیتا ضعیف تری داره ولی داخل شهر ماشین خوبیه ولی برای مسافرت های طولانی و 5 نفره سورن پلاس گزینه بهتریه
0
1
سیاوشم 1402/11/8
انتخاب خوبیه، از سورن کاملا ارزش خرید بیشتری داره ... کولر و بخاری متوسطی داره، مشابه 315
0
1
Moradi5663 1402/11/7
سلام دوستان،به نظر شما این ماشین اما با گیربکس دنده ای یا جک جی ۴ کدوم بیشتر ارزش دارند چون میخوام چند سال بدون هزینه اضافی و.... بگذرونم
پاسخ
2
0
1
mori2024 1402/11/9
سلام . منم بین جک جی 4 و 22 پرو اتومات شک داشتم . چون اکثر اشناهامون ک جک داشتن و ازش راضی بودن منم میخواستم جک بگیرم . اما سوار هر 2 تا شدم و با ی مقایسه ساده ، از رخ و امکانات 22 پرو خوشم اومد و 22 پرو اتومات از بازار خریدم. الان تو خیابون جک جی4 میبینم خوشحال میشم که نخریدم ، خدایی اصلا جذاب نیست. سواری22 خیلی خوبه امکاناتش هم به روز و خیلی مطمین تر از تولیدات داخلی . هم قیمت 207 که دیگه طراحیش خیلی قدیمی شده . مردم تا کی میخوان 206 و 207 سوار شدن ، تو کله مون کردن که چون لوازمشون تو بازار پیدا میشه پس گزینه بهتری هستن . بازی خوردیم که تا قیام قیامت تولیدات ایران خودرو و سایپا بخریم که کارخونه هاشون به تولید همینا ادامه بدن و به هیچ گزینه بهتری فکر نکنیم .راستی خیلی ها هم از 22 پرو انتقاد میکنن که 3 سیلندره و راه نمیره و .... اینا اصلا سوار این ماشین تاحالا نشدن . خب بنده خدا ، یبار سوار ماشین شو ، ی دور بزن شاید نظرت عوض شد. منم سوار شدم که نظرم عوض شد. انقدر سوار پراید و پرشیا نشو.
0
2
سیاوشم 1402/11/8
ماشین دنده ای در این بازه میتونه انتخاب مطمئن تری باشه
0
1