سری دوم امویام X22 در اواسط سال 1400 با نام جدید X22 PRO وارد بازار کشورمان شد. این خودرو محصول سال 2021 بازار چین است و در آنجا با نام Tiggo 3x Plus شناخته میشود اما در برخی بازارهای جهانی، آنرا با نام تیگو 2 نیز میشناسند. برای X22 پرو، دو اتفاق فنی مهم رخ داده است؛ اولا اینکه موتور
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 5.8
امتیازهای پنجگانه
نقاط قوت
مصرف سوخت
بهبود آپشنها (نسبت به سری اول)
گیربکس جدید (نسبت به سری اول)
موتور توربو جدید (نسبت به سری اول)
بهبود آپشنها در تیپ IE
نقاط ضعف
فضای محدود کابین
فنربندی خشک (بهویژه در عقب)
حذف برخی امکانات در مدل دندهای
تریم های ام وی ام X22 PRO
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1401 تا 1402مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
CVT با 9 دنده مصنوعیپیشرانه
3 سیلندر توربوشارژحجم موتور
1.0 لیترعملکرد فنی
قدرت
102 اسببخارگشتاور
150 نیوتنمترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
کراساور کوچکنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل دومطول
4200 میلیمترعرض
1760 میلیمترارتفاع
1570 میلیمترفاصله محوری
2555 میلیمتروزن
1239 کیلوگرمحجم باک
50 لیترچرخ جلو
205/55R16چرخ عقب
205/55R16سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
اتوهلدسیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
LEDسایر ویژگی روشنایی
فرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
فرمان دیکاتمالتی مدیا
سیستم صوتی
4 اسپیکرمانیتور
9 اینچی لمسینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USB - MP3 - MirrorLinkسایر ویژگی مالتی مدیا
ایمنی کابین
مجموع ایربگها
2ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
دیجیتالکول باکس
صندلی راننده
6 حالته دستی - کنسول وسطصندلی سرنشین جلو
4 حالته دستیویژگی صندلی عقب
تاشوگرمکن صندلی
جلوسردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرمایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
تریم نارنجی و مشکیآینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
سقف مشکی درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
Mahdi1357 2 روز پیش
سلام دوستان
من ۴ ماهی هست که این ماشین رو خریدم و چندتا سفر هم مثل شمال و ...رفتم
رخ ماشین زیباست
آپشنهای خوبی داره
مثل استارت از راه دور که تو زمستون عالیه
ورود بدون کلید که میتونید تنظیم کنید نزدیک ماشین میشید درها و آیینه ها بطور خودکار باز میشه و همچنین دور که میشید بسته میشن ...
اتوهلد که تو ترافیک خیلی کمکت میکنه
ترمز دستی که دیگه حذف شده و برقی شده
و فرمان برقی و موارد دیگه که دوستان گفتن
شهری که من زندگی میکنم تماما سربالایی و شیب هست باورتون نمیشه این ماشین زمانی که توربو وارد مدار میشه دیگه براش سربالایی معنایی نداره...و روی کاغذ عدد ۳ سیلندر هست
هماهنگی بسیار منظمی بین موتور و گیربکس وجود داره و بشدت سواری نرم و آرومی رو در شهر بهتون ارائه میده...صندوق عقب جاداری داره و برای ی خانواده سه یا چهار نفره کاملا مناسبه...سیستم صوتی متوسطی داره که من راضی ام...رینگ های قشنگی داره و بشدت ماشین رو زیبا کردن...من برا سرویس ۲۰ هزار رفتم نمایندگی و خدایی همکاری خوبی داشتن...ی نکته ای رو بگم دوستان خواهشاً کسایی نظر بدن که این ماشین رو سوار شدن و الکی از روی غرض چیزی ننویسید تا ب دیگران کمک بشه و بتونه راحتتر ماشین رو خریداری بکنه چون الان حداقل میخواد یک میلیارد تومن پول بده... در کل من از خرید خودم راضی هستم و به نظرم اگه دنبال تفاوت هستین حتماً این ماشین رو بخرید و از آپشنهاش و سواریش لذت ببرید...من که از قیافه هرچی پرشیا و سمند و ۲۰۶ و ۴۰۵ و ...حالم بد میشه...البته با احترام به همه عزیزانی که این ماشین ها رو دارن...ولی ۳۰ ساله تو خیابون همینا رو میبینیم بدون هیچ تغییر و تحول خاصی...دوستان اینقدر رو چهار تا آهن پاره تعصب نداشته باشین...مگه چند سال قراره زندگی کنیم ...بخرید و لذت ببرید...
امید که تونسته باشم به شما دوستان عزیزی که قصد خرید دارین و مردد هستین کمکی کرده باشم
پاسخ
0
0
0
محمدشجاعی71 2 روز پیش
روغن مناسب ای خودرو چه روغنیه؟
پاسخ
0
0
0
رضاملک 1404/4/11
افراد دلال همه چیزدان و هوچی گر درکشان از x22 pro ie اتومات فقط در حد شمردن تعداد سیلندر آن است و آن را هم از دیگران شنیده اند و اصلا این ماشین را ندارن و سوار هم نشده اند بفهمند این ماشین چه قابلیتهایی داره من حدود ۴ ساله این ماشین را دارم بدلایل شرایط کاری با حدود ۸۰۰۰۰ کیلومتر کارکرد در جاده و شهر و کوهستان و گردنه همه روزه استفاده میکنم تا حالا بجز انجام سرویسهای دوره ای آنهم در نمایندگی ریالی هزینه نداشته و یه پیچش هم آچار نخورده من نمی دونم در فضای مجازی بخاطر ویو و لایک این اراجیف را از کجا در میآورند.
بر اساس رتبه بندی موسسه آمریکایی J.D.POWER از نظر دوام و قابل اعتماد بودن با اختلاف زیاد رتبه اول را کسب کرده هر بیسواد عقده ای یه گوشی گرفته دستش شده کارشناس خودرو!!!!
از جهل و نادانی اینگونه افراد خندم میگیره و تعجب میکنم که چطور یک میلیون نفر در جهان هر سال خودرو x22 pro ie پر فروش را میخرند حتما گاگولند!!!.
پاسخ
0
0
2
رضاملک 1404/4/11
من مدل ۱۴۰۱ ایکس۲۲ پرو اتومات ie را دارم ماشین شیک و زیبا و پرآپشن و کم مصرف است و نسبت به پولش ماشین فوق العاده ایه
پاسخ
0
0
1
64Maral 1404/4/8
درود به همگی ، ۲۰۷ مدل ۴۰۳ دارم و کم کار ، میخوام x22 پرو دنده ای بگیرم ، لطفا راهنمایی کنید ، کسانی که داشتن، اینکار رو انجام بدم یا نه ؟
پاسخ
1
0
0
سعیدمحمدیپسند 1404/4/10
چالاکی ۲۰۷ رو تو شتاب اولیه و تو شهر نداره ولی شتاب ثانویه تو جاده و امکانات و سواری و لذتی که بهت میده خیلی بهتر از ۲۰۷ هست
0
1