• مشخصات فنی x22promt
  • مشخصات فنی x22promt
  • مشخصات فنی x22promt
  • مشخصات فنی x22promt
  • مشخصات فنی x22promt
  • مشخصات فنی x22promt
  • مشخصات فنی x22promt
  • مشخصات فنی x22promt
  • مشخصات فنی x22promt
  • مشخصات فنی x22promt
  • مشخصات فنی x22promt

مشخصات فنی ام وی ام X22 PRO دنده ای سال 1400 - 1404

371 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
سری دوم ام‌وی‌ام X22 در اواسط سال 1400 با نام جدید X22 PRO وارد بازار کشورمان شد. این خودرو محصول سال 2021 بازار چین است و در آنجا با نام Tiggo 3x Plus شناخته می‌شود اما در برخی بازارهای جهانی، آنرا با نام تیگو 2 نیز می‌شناسند. برای X22 پرو، دو اتفاق فنی مهم رخ داده است؛ اولا اینکه موتور
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 5.8
امتیازهای پنج‌گانه
5/10 رانندگی و فنی
6/10 طراحی ظاهری
6/10 کابین و امکانات
6/10 ارزش در مقابل قیمت
6/10 کیفیت

نقاط قوت

مصرف سوخت
بهبود آپشن‌ها (نسبت به سری اول)
گیربکس جدید (نسبت به سری اول)
موتور توربو جدید (نسبت به سری اول)
بهبود آپشن‌ها در تیپ IE

نقاط ضعف

فضای محدود کابین
فنربندی خشک (به‌ویژه در عقب)
حذف برخی امکانات در مدل دنده‌ای

تریم های ام وی ام X22 PRO

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1402 تا 1404

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

5 دنده دستی

پیشرانه

4 سیلندر (4G15C)

حجم موتور

1.5 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

116 اسب‌بخار

گشتاور

143 نیوتن‌متر

سرعت

170 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

7.1 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

کراس‌اور کوچک

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل دوم

طول

4200 میلی‌متر

عرض

1760 میلی‌متر

ارتفاع

1570 میلی‌متر

فاصله محوری

2555 میلی‌متر

وزن

1239 کیلوگرم

حجم باک

50 لیتر

چرخ جلو

205/55R16

چرخ عقب

205/55R16

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور پارک جلو

سنسور پارک عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

فرمان دی‌کات

مالتی مدیا

سیستم صوتی

4 اسپیکر

مانیتور

9 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - MP3 - MirrorLink

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

2

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

دیجیتال

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته دستی - کنسول وسط

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

تاشو

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

تریم نارنجی و مشکی

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای ام وی ام X22 PRO دنده ای در بازار

جک S3 اتوماتیک

جک S3 اتوماتیک

مقایسه
لیفان X70

لیفان X70

مقایسه
فردا SX5

فردا SX5

مقایسه
دیدگاه کاربران
pouri 17 ساعت پیش
باسلام به دوستان گرامی من خودم مدل دنده اییه این خودرو رو دارم ماشین خوبیه راضی هستم فقط یه مشکلی هست لطفا روی این خودرو یا هر خودروهه دیگه ایی بنزینه اکتان بریزید ماشین واقا جون میگیره یکم شتاب این ماشین به خاطر وزنش و دریچه گاز برقیه این خودرو کمه که به ۱۰۰ برسه الان برای مثال شما یه پراید داشته باشی پارو تخته کنی ماشین میپره ولی این ماشین اروم اروم شروع به حرکت میکنه که اونم به خاطر اقتصادی بودنه این خودروعه که نباید انتظار بیش از حد از این ماشین داشته باشیم ولی خب اگه رو این خودرو که تو نسخه دنده اییش ۱.۵ لیتریه اگه توربو میزاشتن این تاخیر پدال گاز ماشین از بین میرفتو حداقل ۱۵۰ الا ۱۶۰ اسب میگرفت توامشخصات فنی نوشتن نهایت سرعت ۱۷۰ تا ولی ۲۰۰ تاهم میشه باهاش رفت خودم تست کردم ولی خب به موتورت فشار میادو استهلاک ماشین زیاد میشه در کل ماشین خوبی برای مسافرتو خانواده هست.
پاسخ
0
0
0
کاربر65تکراری 18 ساعت پیش
اولین و مهم‌ترین اولویت: در نظر داشته باشید که هیچ یک از این دو کراس‌اوور شهری چینی، به اندازه ال نود شما در برابر استهلاک ناشی از مسافت‌های طولانی مقاوم نخواهند بود. اگر راحتی و امکانات برایتان اولویت دارد، باید هزینه نگهداری بالاتر را بپذیرید. مقایسه نهایی X22 و S3: با توجه به برتری جک S3 در قدرت موتور و تجربه رانندگی نرم‌تر نسبت به MVM X22 (که با قدرت کمتری روبرو است)، جک S3 مدل ۱۳۹۷ گزینه فنی منطقی‌تری در این مقایسه است، مشروط بر اینکه سلامت کامل فنی و گیربکس آن به طور دقیق تأیید شود. توجه به مدل: برای خرید خودروی دست دوم با هدف استفاده سنگین، مدل ۱۴۰۰ (ایکس ۲۲) نسبت به مدل ۱۳۹۷ (جک اس ۳) جذابیت بیشتری دارد، اما اگر کارکرد آن حدود ۷۰-۸۰ هزار کیلومتر است، عملاً یک چهارم عمر مفید باقی‌مانده خود را با کارکرد بیش از حد انتظار شما استفاده خواهید کرد.توصیه عملی: اگر به دنبال دوام هستید، بهتر است به دنبال یک سدان کم استهلاک‌تر با امکانات مناسب (که شاید مدل‌های جدیدتر ایرانی یا سایر خودروهای کارکرده با دوام بالا باشند) باشید. اما اگر اصرار بر کراس‌اوور است، جک S3 (به دلیل توانایی فنی کمی بهتر) نسبت به X22 ارجحیت دارد. عملی: اگر به دنبال دوام هستید، بهتر است به دنبال یک سدان کم استهلاک‌تر با امکانات مناسب (که شاید مدل‌های جدیدتر ایرانی یا سایر خودروهای کارکرده با دوام بالا باشند) باشید. اما اگر اصرار بر کراس‌اوور است، جک S3 (به دلیل توانایی فنی کمی بهتر) نسبت به X22 ارجحیت دارد.
پاسخ
0
0
0
کاربر65تکراری 18 ساعت پیش
پیشنهاد می‌کنم اگر بیشتر در شهر و در مسیرهای پرترافیک رانندگی می‌کنید، حتماً یک بار رانندگی با مدل CVT را تجربه کنید تا نرمی آن را بسنجید. اگر اهل رانندگی طولانی در جاده‌های باز هستید و کنترل بیشتری می‌خواهید، مدل دستی گزینه خوبی خواهد بود.
پاسخ
0
0
0
Rasol021 1404/9/16
سلام من ایکس 22 پرو دنده ای دارم و 16000 راه رفته ولی تو ترافیک زمانی که نیم کلاچ میشه یک صدایی میاد نمیدونم از دیسک صفحه س یا از گیربکسش
پاسخ
0
0
0
Mehradx22pro 1404/9/15
من ۴ سال هست این ماشین رو دارم اولش میخواستم ۲۰۸ اتومات بگیرم که رای منو زدن و با اکراه این ماشین رو ثبت نام کردم بعدش که گرفتم سوار شدم طی این ۴ سال و ۷۰ تا کار فقط سرویس دوره ای بردم و یبارم شیر انبساط کولرش خداب شد که گارانتیش رایگان عوض کرد در کل بگم خیلی ماشین نرم خوش رخ جا داره و پر آپشنیه مصرفش خیلی پایینه متوسط ۵.۵ تا ۶ سربالایی و ماشین پر فقط میره تا ۷، ۸ . کسایی که از گیربکس این ماشین ایراد میگیرن یا باهاش مشکل داشتن سبک رانندگی ماشین اتومات رو بلد نیستن و انتظارات زیادی از یه ماشین کراس اور شهری دارن ... من که از نگاه‌کردن به ماشینم سیر نمیشم
پاسخ
0
0
1